خانه دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون اتاق پذیرایی سبز با ایده های جذاب

دکوراسیون اتاق پذیرایی سبز با ایده های جذاب

رنگ سبز رنگ آرامش، درختان، چمن زار و خرمی است. این رنگ تعادل و هارمونی را القا می کند. از این رو گزینه ای مناسب برای دکوراسیون پذیرایی است. در این مطلب می خواهیم شما را با ایده های جذاب پذیرایی سبز آشنا کنیم.

دکوراسیون اتاق پذیرایی سبز با ایده های متفاوت و جذاب

ویژگی های رنگ سبز در سالن پذیرایی

رنگ سبز پیوند عمیق و نزدیکی با طبیعت دارد و برای شرح آن و ایجاد امید استفاده می شود. استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون پذیرایی، تسکین دهنده و آرامش بخش است که منجر به کاهش تورم و التهاب مفاصل، بافت و نسوج می شود. پژوهشگران طی مطالعاتی متوجه شدند که این رنگ می تواند قابلیت خواندن را افزایش دهد. به عنوان مثال برخی از دانش آموزان با قرار دادن برگه شفاف سبز بر روی صفحه کتاب، می توانند مطالب را با سرعت بیشتری بخوانند و درک کنند.

رنگ سبز با طبیعت رابطه عمیقی دارد و به این دلیل احساس یکرنگی با طبیعت را در محیط منزل ایجاد می کند. ما به طور غریزی زمانی در جست و جوی این رنگ می رویم که تحت فشار روانی هستیم. سبز تیره به ما احساس آرامش، خون سردی، تعادل، کاهش فشار روحی و راحتی می دهد. سبز روشن (سبزی که مقداری با رنگ زرد مخلوط شده باشد) نیز شادی آور و نورانی است. این رنگ کمی احساس گرما را نیز القاء می کند. سبز تیره امنیت و ثبات را منتقل می کند. دکوراسیون سبز تیره بیشتر از رنگ های دیگر مورد توجه و استقبال قرار می گیرد. این رنگ رنگ فراوانی است و ما را به یاد ثروت و اسکناس می اندازد.

اتاق نشیمن شیک با تم سبز

انواع ساعت دیواری

اتاق نشیمن جذاب و زیبا

دکوراسیون منزل با تم سبز

تزیین مدرن اتاق پذیرایی با تم سبز

مبل و میز

اتاق پذیرایی شیک و سبز

نشیمن با تم سبز

اتاق پذیرایی جذاب و عالی

اتاق پذیرایی با تم سبز

دیزاین خاص اتاق پذیرایی

نشیمن سبز با دیزاین لاکچری

دکوراسیون شیک پذیرایی سبز

دکوراسیون پذیرایی سبز روشن نیز ما را به یاد فصل بهار و شادابی و خوشحالی مربوط به آن می اندازد. رنگ سبز رنگ مناسب برای چشم انسان است و بیشتر تونالیته های رنگ سبز برای چشم قابل دیدن است. این رنگ برای به تصویر کشیدن عناصر سمبلیک استفاده می شود و بعد از رنگ آبی، دومین رنگ پرطرفدار است. سایه های طبیعی رنگ سبز نیز حس طراوت، نو شدن، تعادل، آرامش، تسکین و تازگی را منتشر می سازد.

طراحی لاکچری اتاق پذیرایی با تم سبز

دکوراسیون لاکچری اتاق نشیمن

دیزاین متفاوت اتاق نشیمن

اتاق نشیمن شیک با تم سبز

دکوراسیون ظریف پذیرایی با تم سبز

تم سبز در اتاق نشیمن

دیزاین جذاب اتاق نشیمن

اتاق پذیرایی شیک با تم سبز

دکوراسیون زیبای اتاق پذیرایی

رنگ سبز در دکوراسیون اتاق پذیرایی

دکوراسیون اتاق پذیرایی سبز حسی از آرامش و خرمی را در محیط منزل ایجاد می کند و جلوه ای از طبیعت را نیز به راحتی وارد محیط زندگی می سازد. این رنگ بسیار با انرژی است. به همین خاطر اتاق پذیرایی سبز رنگ محیط مناسبی برای استراحت کردن بعد از یک روز کاری طاقت فرسا را فراهم می کند. اگر رنگ دیوار پذیرایی را سیز انتخاب کنید از لحاظ روانی بسیار آرامش بخش و تسکین دهنده است.

دکوراسیون جذاب اتاق پذیرایی با تم سبز

دکوراسیون متفاوت اتاق پذیرایی

دکوراسیون شیک اتاق نشیمن

دکوراسیون فوق العاده نشیمن سبز

دکوراسیون شیک پذیرایی سبز

اتاق نشیمن زیبا

دکوراسیون شیک اتاق نشیمن با تم سبز

پذیرایی با تم سبز

دکوراسیون زیبای اتاق پذیرایی با تم سبز

دکوراسیون سبز به علت عدم انعکاس رنگ پوست در بسیاری از بوتیک ها، سالن های آرایشی و فروشگاه ها مورد توجه قرار می گیرد. این رنگ حس سلامتی، آرامش و حاصل خیزی را منتقل می کند. دکوراسیون پذیرایی سبز به گونه ای است که قابلیت ترکیب با رنگ های دیگر از جمله آبی، قرمز و… را نیز دارد. کاربرد چنین رنگی در دکوراسیون منزل موجب می شود که احساس متفاوتی را در منزل دریافت کنیم. یعنی محیط منزل شما به هیچ عنوان کسل کننده نیست.

در طراحی مینیمال منزل از ایده پذیرایی سبز به شدت استفاده می شود. چون این رنگ سادگی محیط را نیز به خوبی منتشر می کند و فضایی زیبا و زنده در عین سادگی می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *