خانه دکوراسیون پذیرایی ۳۰ طراحی جذاب با دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی مدرن و خاص

۳۰ طراحی جذاب با دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی مدرن و خاص

سالن پذیرایی مدرن

امروزه گرایش دکوراسیون داخلی به سبک مدرن بسیار رواج پیدا کرده است و اغلب افراد تمایل دارند از این سبک دکوراسیون برای طراحی داخلی قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنند. در ادامه این مطلب ایده هایی برای دیزاین دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی مدرن را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم. 

برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی می توانید از انواع سبک های مدرن یا کلاسیک استفاده کنید که هر یک از این سبک های دکوراسیون داخلی زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید با توجه به انتخاب رنگ ها و وسایلی که برای سالن پذیرایی خود تهیه کرده اید سبک دکوراسیون اتاق پذیرایی تان را انتخاب کنید.

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مدرن

طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی مدرن

سالن پذیرایی یکی از مهم ترین بخش های منزل است بنابراین بهتر است شما در هنگام طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی مدرن یا دکوراسیون سالن پذیرایی کلاسیک دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید.

انواع ساعت دیواری

سالن پذیرایی مدرن

دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی مدرن

یکی از مهم ترین شاخصه های اتاق پذیرایی مدرن استفاده از آینه و وسایل براق است که نور را منعکس می کنند همچنین در دکوراسیون داخلی پذیرایی مدرن از ترکیب رنگ های روشن و مات و خنثی استفاده می شود. برای طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن ابتدا باید ترکیب رنگی مناسبی را برای اتاق پذیرایی انتخاب کنید سپس وسایل مورد نیاز نظیر مبلمان و میز تلویزیون و تلویزیون و لوازم دکوری و … را تهیه کنید.
شما می توانید با انتخاب رنگی خنثی تم آن را در همه قسمت های سالن پذیرایی منزل خود گسترش دهید تا فضای پذیرایی بزرگ تر به نظر برسد برای کفپوش اتاق نیز می تواند از کفپوش چوبی استفاده نمایید یا از فرشی با طرح مدرن و خاص برای پوشاندن کف اتاق پذیرایی استفاده کنید.
برای چیدمان اتاق پذیرایی مدرن نیز ابتدا لوازم بزرگ را در یک راستا بچینید و از شلوغ شدن فضای اتاق پذیرایی اجتناب کنید و تلویزیون را روی بزرگ ترین دیوار یا دیوار شاخص قرار دهید. برای سالن پذیرایی با سبک دکوراسیون مدرن بهتر است از مبلمان با طرح مدرن نظیر مدل مبل ال و مدل مبل اسپرت و راحتی استفاده کنید. در اغلب دیزاین های دکوراسیون سالن پذیرایی امروزی و مدرن از گیاهان بلند و با نشاط برای تزیین سالن پذیرایی استفاده می شود و شما می توانید بعد از چیدمان مبلمان در مکان مناسبی از سالن پذیرایی فضای خالی بین مبلمان را با گیاهان و گل های رنگارنگ پر کنید.

دکوراسیون زیبا و شیک سالن پذیرایی

مبل و میز

طراحی داخلی پذیرایی

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مدرن

اتاق پذیرایی شیک و مدرن

دکوراسیون مدرن و شیک سالن پذیرایی

دکوراسیون زیبا و مدرن سالن پذیرایی

دکوراسیون شیک و مدرن سالن پذیرایی

دکوراسیون سفید سالن پذیرایی طراحی زیبا و شیک سالن پذیرایی

طراحی داخلی اتاق پذیرایی

دکوراسیون شیک سالن پذیرایی

دکوراسیون زیبا و شیک سالن پذیرایی

سالن پذیرایی خاکستری

دکوراسیون اتاق پذیرایی

دکوراسیون زیبا و شیک سالن پذیرایی

طراحی نورپردازی اتاق پذیرایی مدرن

برای طراحی نورپردازی پذیرایی مدرن بیشتر از نور طبیعی استفاده می شود و پنجره های بزرگ و درب های شیشه ای و پاسیوها از مهم ترین منابع برای تامین نور طبیعی در فضای اتاق پذیرایی مدرن هستند همچنین برای طراحی نورپردازی سالن پذیرایی در هنگام شب می توانید از لامپ و لوسترهای مدرن استفاده کنید که خود این وسایل در اتاق پذیرایی یک وسیله تزیینی زیبا محسوب می شوند.

دکوراسیون پذیرایی سالن پذیرایی مدرن دکوراسیون شیک سالن پذیرایی دکوراسیون زیبا و شیک پذیرایی طراحی داخلی زیبا و شیک سالن پذیرایی دکوراسیون سفید و مشکی سالن پذیرایی دکوراسیون زیبا و مدرن سالن پذیرایی دکوراسیون خاکستری سالن پذیرایی دکوراسیون مدرن سالن پذیرایی دکوراسیون زیبا و شیک سالن پذیرایی طراحی مدرن سالن پذیرایی دکوراسیون زیبا و شیک سالن پذیرایی سالن پذیرایی مدرن

در این مطلب با ویژگی های سالن پذیرایی مدرن و شیک آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این دکوراسیون های داخلی نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دیزاین داخلی بی نظیری را در فضای پذیرایی منزل خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *