امروزه طراحی دکوراسیون داخلی اداری و دکوراسیون داخلی تجاری برای کارفرمایان از اهمیت زیادی برخوردار شده است و در زمینه طراحی دکوراسیون فروشگاهی و اداری شرکت های زیادی فعالیت دارند که شرکت پایا دکور را می توان یکی از معتبرترین شرکت ها با سابقه درخشان در این زمینه دانست.

شرکت پایا دکور از جمله شرکت های طراح و مجری تخصصی خدمات دکوراسیون داخلی مغازه، ویترین مغازه، دکوراسیون اداری و دفتر کار و دکور مغازه است. این شرکت معتبر در زمینه دکوراسیون داخلی فروشگاه ها و شرکت های متفاوت سابقه درخشانی دارد و بعد از تحویل کار به مشتریان خدمات پس از فروش را نیز به آن ها ارائه می دهد.

دکوراسیون مغازه پایا دکور

معرفی شرکت پایا دکور در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی اداری و تجاری

رعایت نکات مهم در زمینه طراحی دکوراسیون اداری و مغازه ها و مراکز تجاری امروزه به امری ضروری تبدیل شده است و کارفرمایان تمایل دارند تا طراحی دکوراسیون های تجاری و اداری و مغازه را به افرادی بسپارند که در این زمینه از دانش و آگاهی کافی برخوردار هستند.
هدف شرکت پایا دکور ارتقاء سطح کیفی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی است که این شرکت در زمینه طراحی دکوراسیون اداری و تجاری از نیرو های متخصص و مجرب استفاده می کند و در تمام مراحل مشاوره و طراحی و ساخت و نصب همه تلاش خود را دارد تا رضایت مشتریان را بدست آورد و بعد از تحویل کار به مشتریان خدمات پس از فروش را نیز به آن ها ارائه می دهد.
پایا دکور ایده های چشمگیر و زیبایی در زمینه طراحی دکوراسیون مغازه و اداره جات مدرن و کاربرد پسند دارد و برای طراحی دکوراسیون های داخلی از علم روز استفاده می کند. همچنین در طراحی های صورت گرفته توسط این شرکت زیبایی، کارایی و کیفیت در کنار یکدیگر گردآوری شده اند. از این رو پایا دکور توانسته است نظر مشتریان زیادی را به سوی خود جلب نماید.

دکوراسیون اداری

پایا دکور و طراحی دکوراسیون مغازه

طراحی دکوراسیون اداری و تجاری پایا دکور

در این مطلب با فعالیت ها و برخی از نمونه های موفق پایا دکور آشنا شدید شما می توانید از این شرکت معتبر برای مشاوره و طراحی انواع دکوراسیون اداری و تجاری و دکوراسیون مغازه پوشاک کمک بگیرید برای آشنایی بیشتر با پایا دکور می توانید به سایت  (www.payadecoration.ir) مراجعه کنید.

آدرس و شماره های تماس پایا دکور :

  • آدرس دفتر طراحی : تهران _ یوسف آباد _ خیابان ابن سینا _ نبش کوچه شرافت _ ساختمان آفتاب ط ۵ واحد ۵۰۳ ( شماره تماس : ۸۸۵۵۹۴۸۵_۰۲۱)
  • آدرس دفتر بازرگانی : تهران _ جردن _ بلوار گیتی _ پلاک ۱۹ ( شماره تماس : ۲۲۰۳۷۱۲۴_۰۲۱)
  • آدرس دفتر کارخانه : کرج _ سه راه رجایی _ شهر ساختمان ارکید _ واحد ۱۰ ( شماره تماس : ۳۴۴۸۴۹۵۶_۰۲۱) شماره تلفن همراه ( ۱۶۴۱۸۴۲_۰۹۱۲)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *