خانه دکوراسیون تجاری و شرکتی دکوراسیون سالن زیبایی با ۲۰ طراحی فوق العاده عالی

دکوراسیون سالن زیبایی با ۲۰ طراحی فوق العاده عالی

دکوراسیون سالن زیبایی

دکوراسیون مراکز تجاری و فروشگاهی باید به گونه ای طراحی شده باشند که در جلب مشتری بسیار عالی عمل کنند. دکوراسیون سالن زیبایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای یک چیدمان عالی در سالن زیبایی راه کارهای متفاوتی وجود دارد.

دکوراسیون سالن زیبایی با ۲۰ طراحی متفاوت

سالن های زیبایی بیشترین تجلی و زیبایی را در زیر نور نشان می دهند. بنا به دلایل کاری و اجتناب ناپذیر و همینطور به علت زیبایی، در این سالن ها از نور بیشتری استفاده می شود.

نور یک نقطه جذاب برای جلب مشتری محسوب می شود. همه ما به طور ذاتی سمت اشیاء و مکان های پر نور کشیده می شویم و از تاریکی گریزان هستیم. در سالن های مجلل و شیک برای دکوراسیون عالی سالن از صندلی و مبلمان سلطنتی برای نشستن مشتری استفاده می شود. در این مرکز نیز تناسب رنگی اهمیت زیادی دارد.

بهتر است برای جذب مشتری از دکوراسیون آرایشگاه زنانه با رنگ های شاد و محرک استفاده شود. این رنگ ها به راحتی مشتری را جذب می کنند و از هر بنر و پوستر تاثیر بیشتری دارند. بنابراین در چنین مرکزی دکوراسیون اهمیت زیادی دارد.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون سالن زیبایی با آینه کاری زیاد همراه است. حال تصور کنید این آینه کاری وسیع در کنار نور زیاد چه رقص نور جذابی را داخل سالن ایجاد می کند. این نکته از بسیاری از افکت های مصنوعی و ساختگی بهتر عمل می کند.

دکوراسیون مدرن سالن آرایشی

طراحی مدرن سالن زیبایی  دکوراسیون مدرن در سالن آرایشی   دکوراسیون شیک سالن زیبایی با طراحی ظریف  طراحی ظریف سالن زیبایی  چیدمان زیبای سالن زیبایی  طراحی متفاوت سالن آرایشی  دکوراسیون داخلی سالن زیبایی  طراحی شیک سالن زیبایی  سالن زیبایی لاکچری  دکوراسیون عالی سالن زیبایی  چیدمان عالی سالن زیبایی

مبل و میز

دکوراسیون داخلی سالن زیبایی شامل دو بخش متفاوت و مجزا می باشد: بخش اول قسمت مدیریت است و خدمات مربوط به رزرو نوبت و خدمات حسابداری در این قسمت انجام می شود. بخش دوم نیز شامل خدمات زیبایی و آرایشی می شود.

تمام تلاش صاحب یک سالن زیبایی صرف جذب مشتری می شود و تغییراتی که در دکوراسیون سالن زیبایی اعمال می شود در راستای این هدف انجام می شود.

بخش اعظم سالن آرایشگاه زنانه مختص خدماتی از قبیل میکاپ و اصلاح است و به طور کلی این محیط و فضا از یک سری صندلی و آینه های کوتاه و بلند تشکیل می شود. در واقع  این سبک طراحی است که تفاوت را در همین لوازم یکسان ایجاد می کند.

چیدمان فوق العاده سالن آرایشی  چیدمان لاکچری سالن زیبایی  چیدمان شیک سالن زیبایی  دیزاین عالی سالن آرایشی

تزیین سالن زیبایی

برای تزیین دیوارهای آرایشگاه می توانید از برچسب هایی با اشکال مرتبط، لوازم دکوری فانتزی و باکس استفاده کنید.

  دکوراسیون سالن زیبایی  دیزاین جذاب آرایشگاه  چیدمان عالی آرایشگاه  چیدمان متفاوت سالن زیبایی  دیزاین لاکچری سالن آرایشی  دیزاین شیک سالن زیبایی  دیزاین ظریف سالن زیبایی  دیزاین متفاوت سالن آرایشی

اندازه و بزرگی آرایشگاه

بهتر است اندازه کمد و وسایل سالن را متناسب با مساحت سالن انتخاب کنید. اگر این ترکیب را بشکنید، وسایل و فضای سالن نامنظم به نظر می رسد.

اختصاص فضای حرفه ای به مانیکور و پدیکور

در این بخش از سالن، طراحی و دکور اهمیت زیادی دارد. چون در این محیط، نورپردازی و آینه کاری مورد توجه نیست.

انتخاب طرح و رنگ مناسب

رنگ ها را به دو دسته تیره و روشن تقسیم کنید. برای فضاهای کوچک از رنگ تیره استفاده نکنید. تناژ رنگ روشن نیز باید ماهرانه وارد محیط شود. رنگ مستقیماً در روحیه افراد تاثیر گذار است. برای ایجاد حس آرامش در دکوراسیون سالن زیبایی، از ترکیب رنگ های ملایم استفاده کنید.

اگر می خواهید از رنگ های تند در فضای سالن استفاده کنید، در کنار این رنگ ها از رنگ سفید یا ملایم بهره مند شوید.

دکوراسیون سالن زیبایی  دکوراسیون شیک سالن زیبایی  دکوراسیون عالی آرایشگاه  دکوراسیون لاکچری سالن زیبایی  دیزاین عالی سالن زیبایی

نورپردازی در دکوراسیون سالن زیبایی

این نورپردازی باعث می شود تا مشتری چهره خود را در آینه با رنگ و لعاب بیشتری ببیند. برای انتخاب نور، بهترین گزینه استفاده از رنگ زرد و سفید است. چون این دو رنگ، رنگ پوست را بهتر نشان می دهند. بدین منظور برخی از سالن های زیبایی مخصوصاً در کشورهای اروپایی مانند گریمورهای سینمایی از لامپ های حبابی در حاشیه آینه استفاده می کنند اما در کشورهای آسیایی نور بیشتر در سقف نصب می شود.

دیزاین زیبای آرایشگاه  دکوراسیون زیبای سالن زیبایی  دکوراسیون فوق العاده سالن زیبایی  دکوراسیون متفاوت سالن زیبایی  دیزاین فوق العاده آرایشگاه

تعیین سبک چیدمان سالن

ابتدا باید بدانید که چه سبکی را برای طراحی سالن انتخاب کنید. سبک مدرن یا مجلل. بهتر است در این فضا از دو سبک با هم استفاده نکنید. در سالن های زیبایی کلاسیک و مدرن از روش تزیین دیوار با کناف و پوشش های چوبی مدرن و در طراحی سالن های لوکس از کاغذ دیواری گلدار و گچ بری شیک استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *