خانه دکوراسیون تجاری و شرکتی اتاق کار ۳۰ طراحی اتاق کار مینیمال بسیار شیک و جذاب

۳۰ طراحی اتاق کار مینیمال بسیار شیک و جذاب

اتاق کار با طراحی مینیمالیستی

برای طراحی اتاق کار مینیمال ابتدا باید با این سبک و ویژگی های آن آشنایی کامل داشته باشید. در این مطلب، مجموعه ای از ایده های طراحی اتاق کار با دکوراسیون مینیمال را به شما مخاطبان سایت زیبایی خانه ارائه کرده ایم.

تعریف اتاق کار مینیمال

اتاق کار مینیمال اتاقی است که بیشترین تمرکز در آن بر روی سادگی قرار گرفته و در آن هیچ چیزی به جز میز، چراغ مطالعه و … وجود ندارد. در اتاق مطالعه و کار بیشتر بر روی تمرکز تاکید می شود. یعنی همه ما در دکوراسیون اتاق کار به دنبال ایجاد فضایی با کمترین درصد حواس پرتی هستیم.

نکات مهم و ضروری برای ایجاد اتاق کار مینیمال

اینباکس یا صندوق ورودی

اگر در محیط کاری خود مجبور به استفاده از اوراق زیادی هستید، برای جمع آوری آن ها جعبه ای را بر روی میز قرار دهید. شما در این جعبه می توانید مجموعه ای از یادداشت های روزانه، پیام های تلفنی و … را بگذارید. چنین اقدامی شما را به سبک مینمیال نزدیک می سازد. چون از بی نظمی و به هم ریختگی در فضای اتاق جلوگیری می کند. می توانید این جعبه را بر روی میز یا درون قفسه یا کشو خود قرار دهید.

اتاق کار مینیمال

انواع ساعت دیواری

دیزاین مینیمال اتاق کار

دکوراسیون مینیمال اتاق کار

چیدمان مینیمال اتاق کار

مبل و میز

اتاق کار با چیدمان شیک

دکوراسیون شیک اتاق کار

اتاق کار با دکوراسیون لاکچری

دکوراسیون ساده اتاق کار

اتاق کار با دکوراسیون فوق العاده

اتاق کار جذاب

حذف لوازم غیر ضروری و اضافی

اتاق مینیمال به سمت مسیری با کمترین بی نظمی هدایت می شود. برای ایجاد این ویژگی، نگاهی به روی میز و فضای اتاق بیندازید. اگر وسایل اضافی بر روی میز دارید، آن ها را جمع آوری کنید. جلوگیری از حاشیه پردازی در این اتاق، فضای مفید کاری در اختیار شما قرار می دهد و تا حد امکان موجب تمرکز حواس می شود. در دکوراسیون اتاق کار مینیمال اصل ساده گرایی را رعایت کنید و فقط عناصر ضروری و کاربردی را نگه دارید. ضمن اینکه از شلوغ کردن دیوار در محیط کاری اجتناب کنید و آن ها را خلوت کنید.

اتاق کار با طراحی لاکچری مینیمال

اتاق کار مینیمال

طراحی شیک اتاق کار

دیزاین جالب اتاق کار

دیزاین جذاب اتاق کار

اتاق کار مینیمال با دیزاین متفاوت

اتاق کار زیبا و متفاوت

دیزاین شیک اتاق کار

دیزاین لاکچری اتاق کار

دیزاین ساده اتاق کار

کاربرد میز مینیمال

یکی از ایده های جالب برای طراحی اتاق مینیمال، استفاده از میز کار مینیمال است. این میزها با داشتن ظاهری لاکچری، ساده بوده و به شکل چهارگوشی در اتاق قرار می گیرند. ضمن اینکه جادار بوده و امکان جاسازی بسیاری از وسایل شما را فراهم می آورند. ظرفیت نگه داری این میز باعث جلوگیری از شلوغی میز و محیط اطراف می شود و شما را به شدت به سبک مینیمال نزدیک می سازد.

اتاق کار

اتاق کار جذاب

اتاق کار شیک

طراحی ایده آل مینیمال اتاق کار

دفتر کار مینیمال

طراحی جذاب مینیمال اتاق کار

اتاق کار زیبا

طراحی عالی مینیمال اتاق کار

اتاق کار فوق العاده

رعایت نظم

اگر چه اتاق مینیمالیستی ویژگی های خاصی دارد و در صورت اعمال آن ها، چنین سبکی به راحتی در اتاق کار یا هر اتاق دیگری پیاده می شود اما در صورتی که شما فردی بی نظم و نامرتب هستید، نمی توانید این ویژگی ها را در اتاق پایا سازید. سبک مینیمال حول محور ساده گرایی و نظم می گردد. نظم از نظر مینیمال ها در رده دوم بعد از ساده گرایی قرار دارد. بنابراین محیط های بی نظم و نامرتب جزء دکوراسیون مینیمال طبقه بندی نمی شوند. اگر خواهان تنوع و تغییر در طراحی اتاق کار هستید، تمام این ایده ها و خرده کاری ها را باید با رعایت نظم انجام دهید. یعنی سایه ای از نظم و ترتیب مهمان همیشگی اتاق کار شما باشد و همه چیز را در اتاق با نظم و ترتیب اعمال کنید.

با رعایت این نکات، محیطی دنج برای انجام کارهای خود به وجود می آورید. مکانی که آرامش خاطر شما را فراهم کرده و به ندرت باعث حواس پرتی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *