خانه دکوراسیون تجاری و شرکتی دکوراسیون اداری و شرکت ها دکوراسیون مدرسه با طراحی جدید و کاربردی

دکوراسیون مدرسه با طراحی جدید و کاربردی

طراحی دکوراسیون مدرسه

کودکی و نوجوانی از مهم ترین دوره ها در زندگی هر فردی محسوب می شود زیرا در این دوران شخصیت افراد شکل می گیرد. یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در شکل گیری شخصیت کودکان و نوجوانان تاثیر گذار باشد محیط خانه و مدرسه است. از آنجایی که کودکان و نوجوانان بیشتر وقت خود را در مدرسه سپری می کنند و محیط مدرسه می تواند در شکل گیری شخصیت آن ها تاثیرگذار باشد بنابراین  بهتر است در طراحی دکوراسیون مدرسه حساسیت لازم را به خرج دهید.

تاثیر رنگ, چیدمان راهرو, چیدمان کلاس و کتابخانه مدرسه روی روحیه کودکان و نوجوانان را نباید نادیده گرفت بنابراین بهتر است طراحی دکوراسیون مدرسه با توجه بیشتری انجام شود تا فضایی متفاوت و جالب در فضای مدرسه ایجاد شود.

دکوراسیون مدرسه

طراحی دکوراسیون مدرسه شیک و جدید

طراحی دکوراسیون مدرسه کار نسبتا دشواری است زیرا در فضای مدرسه دانش آموزان با رده سنی های مختلفی وجود دارند بنابراین باید دکوراسیون داخلی مدرسه به گونه ای طراحی شود که مورد توجه دانش آموزان در هر رده سنی قرار بگیرد. در مدارس ابتدایی استفاده از برخی ایده های فانتزی برای تشابه بیشتر با دکوراسیون مهد کودک برای سال اولی ها الزامی است. در ادامه این مطلب ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی مدارس ابتدایی و راهنمایی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون داخلی شیک و مدرن مدرسه

 دکوراسیون داخلی مدرسه با طراحی شیک و کاربردی

رنگ های به کار رفته در دکوراسیون داخلی مدرسه می توانند تاثیر زیادی روی روحیه دانش آموزان داشته باشند. رنگ اجسام می تواند احساسات متفاوتی را در کودکان و نوجوانان بوجود آورد بنابراین بهتر است انتخاب رنگ در کلاس درس به گونه ای انجام شود که در دانش آموزان احساس خوبی ایجاد شود و آن ها را تشویق کند تا در کلاس درس با شور و اشتیاق بیشتری به معلم گوش دهند. رنگ کلاس درس بهتر است با توجه به رده سنی دانش آموزان کلاس انتخاب شود تا دانش آموزان برای حضور در کلاس درس شور و اشتیاق بیشتری داشته باشند. رنگ نمای ساختمان مدرسه و رنگ راهرو و فضاهای عمومی مدرسه نیز باید به صورتی انتخاب شود که توجه دانش آموزان با رده سنی مختلف را به سوی خود جلب کند.

دکوراسیون مدرسه با طراحی شیک طراحی دکوراسیون کلاس درس چیدمان و طراحی کلاس درس طراحی نورپردازی کلاس درس

مبل و میز

دکوراسیون راهرو مدرسه
دکوراسیون کلاس درس و چیدمان صندلی ها و سایر وسایل لازم در کلاس درس بهتر است به شیوه ای کاربردی انجام شود تا دانش آموزان در کلاس درس شور و اشتیاق بیشتری برای یاد گرفتن داشته باشند.
برای چیدمان میز و صندلی در کلاس درس می توانید از چیدمان های خطی و پشت سر هم استفاده کنید که این نوع چیدمان یکی از رایج ترین روش ها برای چیدمان صندلی در مدارس ایرانی است.
یکی دیگر از روش ها برای چیدمان صندلی در کلاس درس استفاده از چیدمان گرد است که در این صورت معلم تسلط بیشتری روی فضای کلاس و فعالیت دانش آموزان دارد و علاوه بر این حس همکاری و کار گروهی با این نوع چیدمان در دانش آموزان به بهترین شکل ممکن تقویت می شود.

طراحی داخلی مدرسه دکوراسیون داخلی کلاس درس طراحی دکوراسیون مدرسه مدرن

طراحی نورپردازی کلاس درس
بهتر است در فضای داخلی کلاس از قفسه و جا کتابی و کمد های شخصی و تابلوهایی برای نصب کاغذ و انواع نقاشی ها و همچنین آویز های لباس استفاده کنید که هر کدام از این وسایل باعث نظم بخشیدن به فضای داخلی کلاس درس می شوند. از تابلو ها همچنین می توانید برای به نمایش گذاشتن نکات مهم درسی به روش تصویری نیز استفاده کنید.
بهتر است فضایی از کلاس درس را به نصب نقاشی ها و نگه داری ساخته های دانش آموزان اختصاص دهید تا اشتیاق بچه ها برای همکاری با روند آموزشی افزایش یابد.
یکی دیگر از مکان ها که در طراحی دکوراسیون مدرسه حائز اهمیت است کتابخانه مدارس است. بر طبق مطالعات و آمار اغلب دانش آموزان تمایل زیادی به حضور در فضای کتابخانه مدرسه ندارند بنابراین بهتر است طراحی داخلی کتابخانه مدرسه به صورتی انجام شود که دانش آموزان برا رفتن به فضای کتابخانه تشویق شوند. مبلمان راحت و اختصاص دادن فضایی از کتابخانه به کتاب خوانی دسته جمعی و ارتفاع مناسب قفسه های کتاب و طراحی نورپردازی مناسب در فضای کتابخانه از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

         دکوراسیون شیک و کاربردی کلاس درس دکوراسیون زیبا و شیک کلاس درس طراحی داخلی مدرسه شیک       طراحی دکوراسیون مدارس ابتدایی و راهنمایی   دکوراسیون زیبا و شیک کلاس درس طراحی کلاس درس مدرن و شیک    چیدمان صندلی در کلاس درس   دکوراسیون داخلی کلاس درس

طراحی نورپردازی در دکوراسیون داخلی مدرسه

تاثیر نور طبیعی در دکوراسیون ساختمان های اداری و مسکونی را نمی توان نادیده گرفت. نور طبیعی کلاس می تواند باعث ایجاد حس نشاط در دانش آموزان شود بنابراین بهتر است چیدمان صندلی و میز کلاس به گونه ای انجام شود که نور از سمت چپ روی میز دانش آموزان بتابد. طراحی نورپردازی نیز در کلاس درس باید به شیوه ای انجام شود که فضای کلاس نور کافی را داشته باشد.

دکوراسیون زرد کلاس درس

طراحی شیک و کاربردی کلاس درس

طراحی دکوراسیون مدرسه ابتدایی و راهنمایی

طراحی داخلی کلاس درس

طراحی داخلی مدارس دکوراسیون نارنجی کلاس درس

در این مطلب با انواع ایده های کاربردی برای طراحی دکوراسیون مدرسه آشنا شدید که امیدواریم با کمک این ایده ها بتوانید دکوراسیونی کاربردی و زیبایی را در فضای داخلی کلاس درس و کتابخانه و راهرو و سایر فضاهای عمومی مدرسه ایجاد کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع دکوراسیون مراکز علمی و آموزشی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *