خانه دکوراسیون تجاری و شرکتی دکوراسیون اداری و شرکت ها دکوراسیون سوپر مارکت با ۲۰ طراحی مدرن و کاربردی

دکوراسیون سوپر مارکت با ۲۰ طراحی مدرن و کاربردی

طراحی دکوراسیون سوپر مارکت

چیدمان و طراحی دکوراسیون سوپر مارکت تاثیر زیادی در جلب توجه مشتری و کسب درآمد بیشتر دارد بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی سوپر مارکت حساسیت لازم را به خرج دهید و از ایده های کاربردی و مدرن برای دیزاین داخلی سوپر مارکت استفاده کنید. 

فروشگاه مواد غذایی و سوپر مارکت از پر رفت و آمدترین مغازه ها هستند از این رو طراحی دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی و دکوراسیون مغازه سوپر مارکت باید به گونه ای انجام شود که مشتریان بیشتری جذب مغازه شما شوند.

طراحی داخلی زیبا و شیک سوپر مارکت

طراحی دکوراسیون سوپر مارکت با کمک ایده های کاربردی و جالب

برای دیزاین داخلی سوپر مارکت بهتر است ابتدا با توجه به فضای مورد نظر خود ابتدا طرح اولیه ای از سوپر مارکت دلخواهتان را ترسیم کنید سپس به صورت مرحله به مرحله و اصولی به طراحی دکوراسیون سوپر مارکت بپردازید و هر کدام از کالاها و اجناس را در محلی مشخص و مناسب قرار دهید.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون زیبا و شیک سوپر مارکت

دیزاین داخلی سوپر مارکت

محل قرار دادن کالاها در قفسه ها از اصلی ترین بخش های طراحی داخلی یک سوپر مارکت است. توجه داشته باشید که کلاهایی مانند شیر و نان و ماست و پنیر از انواع کالاهایی هستند که نیاز روزانه مشتریان می باشند و بهتر است این کالاها را در قسمت انتهایی سوپر مارکت قرار دهید تا مشتریان مجبور شوند برای تهیه این نوع کالاها از میان راهرو و کلی اجناس دیگر عبور کنند با این روش کالاهایی که فروش زیادی ندارند در معرض دید مشتری ها قرار می گیرند و شانس فروش آن ها افزایش می یابد بنابراین بهتر است در هنگام چیدن اجناس در قفسه ها این نکته را مد نظر داشته باشید.
توجه داشته باشید ۷۵ درصد از افرادی که وارد سوپر مارکت می شوند به سمت راست خود نگاه می کنند بنابراین بهتر است کالاهای فروش ویژه و جذاب تر را در قفسه های موجود در سمت راست سوپر مارکت بچینید.

دکوراسیون سوپر مارکت با طراحی زیبا و کاربردی
بهتر است کالاهای گران قیمت را در سمت چپ قفسه ها قرار دهید زیرا مشتریان به این قسمت از قفسه ها نگاه طولانی تری می اندازند همچنین بهتر است کالاهای گران قیمت را در قفسه هایی بچینید که با چشم ها مشتریان هم سطح هستند و کالاهای ارزان تر را در قفسه های پایین تر قرار دهید.
توجه داشته باشید باید کالاهایی که مرتبط با یکدیگر هستند را در قفسه های نزدیک به هم بچینید و از قرار دادن کالاهای غیر مرتبط با یکدیگر در قفسه های یکسان خودداری کنید. به طور کلی با چیدمان صحیح و مرتب وسایل در قفسه ها مشتریان می توانند کالای مورد نیاز خود را به راحتی در قفسه ها پیدا کنند و زمان زیادی را برای پیدا کردن کالا ها اتلاف نکنند.

مبل و میز

طراحی داخلی زیبا و شیک سوپر مارکت
در ادامه ۲۰ دکوراسیون سوپر مارکت های مدرن و امروزی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم این دکوراسیون ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

دیزاین داخلی سوپر مارکت دکوراسیون زیبا و مدرن سوپر مارکت طراحی داخلی سوپر مارکت طراحی داخلی سوپر مارکت دکوراسیون داخلی سوپر مارکت طراحی داخلی سوپر مارکت دیزاین داخلی سوپر مارکت دکوراسیون زیبا و شیک سوپر مارکت دکوراسیون مدرن و جذاب سوپر مارکت دکوراسیون زیبا و جذاب سوپر مارکت دکوراسیون زیبا و جالب مغازه سوپر مارکت دکوراسیون مدرن و شیک مغازه دکوراسیون شیک و مدرن مغازه طراحی داخلی زیبا و جذاب سوپر مارکت طراحی داخلی سوپر مارکت طراحی دکوراسیون داخلی سوپر مارکت

در این مطلب از بخش دکوراسیون فروشگاه با انواع ایده های کاربردی برای طراحی دکوراسیون سوپر مارکت آشنا شدید شما می توانید با الگوبرداری از این دیزاین ها٬ دکوراسیون مغازه سوپر مارکت خود را به صورت کاربردی و شیک طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *