خانه پارتیشن پارتیشن منزل با انواع مدل ها و طرح های جدید و کاربردی

پارتیشن منزل با انواع مدل ها و طرح های جدید و کاربردی

مدل پارتیشن منزل با طراحی شیک و کاربردی

با توجه به کوچک تر شدن متراژ خانه های امروزی در اغلب خانه ها از پارتیشن برای جدا کردن فضاهای مختلف در منزل استفاده می شود, در ادامه این مطلب انواع مدل های پارتیشن منزل با طراحی شیک و کاربردی را مشاهده خواهید کرد.

پارتیشن ها امروزه در انواع مدل های متنوع و کاربردی برای بخش های مختلف خانه طراحی می شوند که انتخاب طرح و رنگ و جنس پارتیشن به طراحی دکوراسیون منزل شما بستگی دارد.

پارتیشن پذیرایی شیک و زیبا

انواع مدل های کاربردی و شیک پارتیشن منزل

از پارتیشن منزل می توانید در ساختمان ها با متراژ کوچک و بزرگ استفاده کنید و امروزه پارتیشن ها نقش دیوار های سنگی و آجری را در خانه هایی که دارای پلان باز هستند ایفا می کنند. پارتیشن ها در همه قسمت های مختلف منزل نظیر آشپزخانه و راهرو ورودی و اتاق نشیمن و پذیرایی قابل استفاده هستند و بهتر است طرح و رنگ پارتیشن ها را با توجه به سایر وسایل موجود در دکوراسیونی که قرار است پارتیشن را در آنجا قرار دهید انتخاب کنید تا بتوانید فضایی زیبا و متفاوت را در دکوراسیون منزل خود بوجود آورید. استفاده صحیح از پارتیشن خانگی در دکوراسیون منزل می تواند باعث ایجاد احساس صمیمیت و آرامش در فضای خانه شود.
برای ساخت پارتیشن ها از انواع گیاهان و چوب و شیشه و …. استفاده می شود که در میان طرح های مختلف, پارتیشن های چوبی توانسته اند توجه اغلب افراد و طراحان دکوراسیون داخلی منزل را به سوی خود جلب کنند.

انواع ساعت دیواری

مدل پارتیشن چوبی برای پذیرایی
در ادامه تصاویری از انواع پارتیشن های خلاقانه و کاربردی برای قسمت های مختلف را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این تصاویر نهایت لذت را ببرید.

مدل های پارتیشن مدل پارتیشن برای پذیرایی مدل پارتیشن چوبی پارتیشن منزل با طرح کاربردی پارتیشن اتاق نشیمن پارتیشن پذیرایی با طرح زیبا و جدید مدل پارتیشین شیشه ای مدل پارتیشن منزل با طرح زیبا و جذاب   پارتیشن منزل با طرح شیک و متفاوت مدل شیک و کاربردی پارتیشن مدل پارتیشن چوبی شیک و جدید پارتیشن منزل با طرح متفاوت و شیک پارتشین چوبی منزل مدل پارتشین با طرح متفاوت پارتیشن پذیرایی پارتیشن شیک و کاربردی منزل پارتیشن چوبی زیبا و جدید مدل پارتیشن جدید منزل مدل پارتیشن گیاهی مدل پارتیشن خانه با طرح جذاب

پارتیشن های منزل با طرح های کاربردی و جدید را در این مطلب به نمایش گذاشتیم, امیدواریم این طرح ها مورد پسندتان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها برای بخش های مختلف منزل خود پارتیشن شیک و متفاوتی را انتخاب کنید.

مبل و میز

یک دیدگاه

  1. Sepideh

    جولای 10, 2018 در 11:34 ق.ظ

    سلام این مدل پارتیشن هایی که تصاویرشو گذاشتین رو از کجا میشه تهیه کرد!؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *