خانه پارتیشن ایده های جداسازی اتاق با پارتیشن و قفسه

ایده های جداسازی اتاق با پارتیشن و قفسه

دکوراسیون شیک پارتیشن اتاق

گاهی برای ایجاد محیطی اختصاصی و ایده آل در فضای داخلی منزل نیاز به جداسازی اتاق با پارتیشن است. پارتیشن جدا از اینکه نیاز شما را برای داشتن فضای اختصاصی به اجابت می رساند، یک دکور جذاب و شیک محسوب می شود.

ایده های جداسازی اتاق با پارتیشن و قفسه

طراحان و معماران زیادی در سراسر دنیا الگوهای جذاب و مناسبی برای جداسازی اتاق با پارتیشن ابداع کرده اند. این دکور از خانه نیز معمولا در اتاق پذیرایی بیشتر نمود می یابد اما این بدین معنا نیست که پارتیشن بندی در هیچ بخش دیگری از محیط خانه قابل اجرا نیست.

هدف شما از پارتیشن بندی چیست؟

  • شما به فکر یک پاسیو فوق العاده و عالی هستید و می خواهید گیاهان زیبایی از محیط منزل را در آن قرار دهید و در واقع به دنبال فضایی اختصاصی برای گیاهان هستید.
  • شما به فکر ایجاد یک محیط عالی برای کتاب خواندن و انجام کارهای روزمره هستید.
  • شما با پارتیشن بندی به دنبال منظم کردن فضای اطراف هستید و می خواهید یک فضای مکمل در محیط منزل ایجاد کنید.

به طور کلی جداسازی اتاق با پارتیشن چوبی، ام دی اف، فلزی و… فضای منزل شما را چه در محیط های بزرگ و چه در محیط های کوچک کاربردی می سازد. با مدرن شدن جوامع  این سبک طراحی بیشتر در محیط منزل استفاده می شود. علت استفاده زیاد از پارتیشن خانگی ارزشمند شدن فضا در محیط منزل است. چون منازل آپارتمانی وسعت کمی دارند. در واقع این تفکیک فضا را برای استفاه بهینه از فضا انجام می دهند.

جداسازی اتاق با پارتیشن   جداسازی اتاق با دکور

انواع ساعت دیواری

پارتیشن بندی شیک اتاق با دکور

طراحی پارتیشن اتاق

طراحی ایده آل پارتیشن اتاق  طراحی عالی پارتیشن با میله های فلزی  جداسازی اتاق با دکور چوبی

مبل و میز

طراحی فوق العاده پارتیشن اتاق

طراحی جذاب اتاق با پارتیشن

دیوار تقسیم کننده چند منظوره

این دیوار چند منظوره ضمن اینکه فضای اختصاصی را در محیط منزل به وجود می آورد، بسیاری از وسایل را نیز در خود جمع آوری می کند. باعث ترتیب محیط منزل شما می شود.

پارتیشن بندی اتاق با قفسه

جداسازی اتاق با قفسه

تابلوهای هنری

از این تابلوها در ابعاد بزرگ برای ایجاد پارتیشن منزل استفاده کنید. استفاده از تابلوهای هنری فضای منزل شما را بسیار غنی و زیباتر از آنچه هست، نشان می دهید.

استفاده از تورهای شفاف فلزی

خاصیت مهم و شگفت آور این تورها این است که نور و هوا به راحتی از خود عبور می دهند. شما می توانید برای زیبا کردن این تورها بر روی آن ها طرح زیبایی نقاشی کنید.

میله های فلزی

میله های فلزی در ایجاد پارتیشن بسیار موفق عمل می کنند و اجازه ورود نور را به محیط می دهند. عملاً در این سبک شما فضای اختصاصی ایجاد نکرده اید و فقط قسمت بندی منزل را انجام داده اید. چون استفاده از این طرح بیشتر به عنوان دکوراسیون منزل مطرح می شود و نمی توان آن را به عنوان دیوار قلمداد کرد.

پارتیشن میله ای اتاق

طراحی دکور زیبا با پارتیشن بندی اتاق

ایجاد پارتیشن با وسایل خانه

برای یک پارتیشن همیشه نیاز به اضافه کاری و یک تیغه دیواری نیست. شما می توانید با شلف، قفسه و… حتی مبلمان فضای اختصاصی در محیط منزل داشته باشید.

جداسازی اتاق با پارتیشن

دیوارهای طرح دار و مدرن

این دیوارها محیط منزل شما را شیک و لاکچری می سازند. امروزه برای طراحی این دیوارها از الگوهای مختلفی استفاده می شود.

امیدواریم با ایده ها و مطالب ارائه شده در زمینه جداسازی اتاق با پارتیشن راه را برای یک خلق یک دکوراسیون شیک و متفاوت هموار کرده باشیم و شما را در این خلاقیت یاری رسانده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *