امروزه شرکت های زیادی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و معماری داخلی ساختمان های مدرن فعالیت می کنند که شرکت پویانو یکی از این شرکت های معتبر است؛ در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با انواع فعالیت هایی که در زمینه دکوراسیون و معماری داخلی در این شرکت انجام می شود آشنا سازیم.

توجه به طراحی داخلی و معماری داخلی ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است؛ اگر ساختمانی دارای طراحی و معماری داخلی شیک و مدرنی باشد بدون نیاز به صرف هزینه های اضافی می توان دکوراسیونی شیک و بی نظیر را در فضای داخلی منزل طراحی کرد. پویانو در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل و معماری داخلی فعالیت های زیادی دارد و در این زمینه از متخصصان مجرب استفاده می کند.

دکوراسیون داخلی منزل در شرکت پیانو

طراحی و اجرای دکوراسیون و معماری داخلی ساختمان در شرکت پویانو

 پویانو در زمینه فروش محصولات معماری؛ معرفی متخصصان و مشاوران برتر و طراحی پروژه های مرتبط با معماری و دکوراسیون داخلی ساختمان و اجرای هر یک از این نوع پروژه ها فعالیت دارد همچنین این شرکت معتبر و فعال دارای کادری مجرب است.

انواع ساعت دیواری

معماری داخلی منزل طراحی داخلی آشپزخانه طراحی داخلی ساختمان های مدرن شرکت پویانو فعال در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل امروزه به یکی از مهم ترین مباحث در زمینه طراحی داخلی ساختمان ها تبدیل شده است و اغلب افراد و خانواده ها تمایل دارند در فضای داخلی منزل خود دکوراسیونی شیک و ایده آل را ایجاد کنند. برای دست یافتن به دکوراسیونی ایده آل و مدرن در فضای داخلی منزل بهتر است از کارشناسان و طراحان داخلی مجرب مشاوره و راهنمایی بخواهید همچنین اگر شما خواهان ایجاد دکوراسیونی مدرن و شیک در همه قسمت های منزل خود هستید بهتر است کار طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به متخصصان مجرب این شرکت بسپارید.

دکوراسیون داخلی شیک و زیبا منزل دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون زیبا و شیک ساختمان طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب

مبل و میز

امروزه در اغلب ادارات و منازل و …. از کاغذ دیواری برای پوشش دیوار ها استفاده می شود. کاغذ دیواری علاوه بر اینکه قابلیت پوشش دادن دیوار ها را دارد می تواند دیوار های منزل را به زیباترین شکل ممکن تزیین کند و علاوه بر این پوشش دادن به دیوار ها با کمک کاغذ دیواری یکی از آسان ترین روش ها برای زیبایی و جذابیت بیشتر طراحی داخلی منزل است. شرکت پویانو شامل مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین کاغذ دیواری ها است و شما می توانید از بین این طرح های متنوع کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کارتان را انتخاب کنید.

مدل کاغذ دیواری مدل کاغذ دیواری شکرت پویانو مدل کاغذ دیواری اتاق خواب مدل زیبا و شیک کاغذ دیواری

تاثیر کابینت ها روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه را نمی توان نادیده گرفت بهتر است برای خرید و سفارش کابینت های آشپزخانه با شرکت های معتبر مشورت کنید که در زمینه طراحی کابینت ها این شرکت معتبر کابینت ها با بهترین متریال ها را در اختیارتان قرار می دهد.

کابینت آشپزخانه در شرکت پویانو معماری داخلی ساختمان طراحی داخلی منزل

سقف یکی از مهم ترین اجزای داخلی در هر ساختمانی است که اغلب برای طراحی سقف منزل از کناف استفاده می شود. استفاده از کناف برای سقف و دیوار ها امروزه از محبوبیت زیادی برخودار است و در اغلب ساختمان های تجاری و مسکونی برای ایجاد معماری داخلی شیک و مدرن در فضای خانه از کناف سقف استفاده می شود همچینن با کمک کناف می توانید سقف منزل تان را به بهترین شکل ممکن تزیین کنید.

مدل کناف سقف       دکوراسیون داخلی منزل        سقف کناف

در این مطلب با انواع فعالیت های شرکت پویانو در زمینه طراحی و معماری داخلی ساختمان آشنا شدید جهت آشنایی بیشتر با فعالیت های این شرکت می توانید به وب سایت (www.pooyano.com) مراجعه کنید.

اطلاعات تماس شرکت

تلفن : ۴۴۷۲۷۲۰۰-۰۲۱
تلفکس : ۴۴۷۰۲۵۰۰-۰۲۱
همراه : ۰۹۱۲۱۴۶۰۶۴۷
ایمیل : pooyano24@yahoo.com

آدرس شرکت : تهران ـ همت غرب ـ بلوار دهکده المپیک ـ چهارراه زیبادشت ـ نبش مرودشت جنوبی؛ ساختمان پویانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *