مبل راحتی معمولا به نحوی طراحی و تولید می شود که تا حد امکان در ظاهر آنها اثری از فلز و چوب نباشد و همه سطح آنها را پارچه تشکیل می دهد و با کیفیت های مختلفی در بازار و فروشگاه ها به فروش می رسد و تنوع زیاد این محصول باعث شده که انتخاب آن کار آسانی نباشد.

تفاوت قیمت این محصول که به علت تفاوت در متریال سازنده ی آن است یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه کرد. وقتی که حدود قیمت برای شما مشخص شد کار آسانتر می‌شود و سپس با اطلاعات بیشتر و کاملتری که ما در اختیار شما قرار خواهیم داد متوجه خواهید شد که کدام مبلمان برای منزل شما مناسب است. اگر در مورد انواع مبل راحتی و تفاوت های آن ها و نحوه ی ساخت آنها اطلاعات بیشتری داشته باشید میتوانید بهتر تصمیم گیری کنید. مبل هایی که در بازار و سایت ها موجود است تولید داخل و خارج از ایران هستند و برترین برندهای خارجی مربوط به کشور ترکیه و ایتالیا است. این دو کشور در صنعت مبلمان محصولات زیادی را تولید و عرضه می کنند.

مبلمان راحتی

انواع ساعت دیواری

مبل ال

به علت تقاضای بالای مشتریان، مبل های راحتی تنوع بسیار زیادی دارند که یکی از پرطرفدارترین نوع آنها که در بیشتر منازل وجود دارند مبل های ال هستند و با توجه به تنوعی که در دکوراسیون منازل مختلف وجود دارد این مبل ها در انواع طرح ها و رنگ ها در بازار موجود است و افراد هرگونه دکوراسیونی که برای منزل خود در نظر گرفته باشند می ‌توانند مبل ال متناسب با آن را از فروشگاه ها یا سایت های مختلف خریداری کنند. در بین مبل های راحتی، مبل های ال شکل طرفداران زیادی دارد و علت آن این است که جای کمتری را در خانه اشغال می کنند و به دلیل فرم خاصی که دارند برای قرار دادن آن در منزل دچار سردرگمی نخواهید شد و مشخص است که می‌توانید آنها را در کجای خانه قرار دهید و به علت فرم ظاهری و راحتی این نوع مبل ها معمولا برای استراحت های روزانه و دورهمی های صمیمی و شبانه از این نوع مبل زیاد استفاده می شود.

مبل تختخواب شو

زندگی در آپارتمان ها و خانه های نقلی باعث شده است که مردم ناچار باشند تمام وسایلی که برای زندگی نیاز دارند را در یک محیط کوچک جا بدهند و برای این که تمام وسایل را داشته باشند مجبور هستند که برای قرار دادن آنها در خانه و جلوگیری از شلوغ شدن فضای منزل یکسری تدابیری بیاندیشند که تمام آنها مستلزم دانستن قوانین طراحی دکوراسیون داخلی منازل است. طراحان دکوراسیون داخلی با توجه به نیازهای افراد و در نظر گرفتن شرایطی که امروزه در خانه ها حاکم است تصمیم گرفتند به ساخت مبل های تخت خواب شو بپردازند، زیرا اینگونه مبل ها علاوه بر اینکه جای خیلی کمی را در منزل اشغال می کنند قابلیت این را دارند که دو هدف را به صورت همزمان برای افراد دنبال کنند. یعنی همه افراد برای اتاق نشیمن می‌توانند از این مبل ها استفاده کنند و هم هنگامی که بخواهند استراحت کنند و در هنگام شب می توانند این مبل‌ها را باز کنند و بعنوان تخت خواب از آنها استفاده کنند.

بخاطر ساختار خاصی که این مبل ها دارند هزینه نسبتا بالاتری نسبت به مبل های معمولی دارند ولی از آنجا که شما با خرید این مبل ها دیگر نیاز به خرید تخت خواب و سرویس خواب جدا ندارید این تفاوت هزینه کم برای شما خیلی زیاد نیست و معمولا این تخت خواب ها به گونه ای ساخته شدند که توسط خود افراد می توانند به مبل تختخواب تبدیل شوند و این کار توسط اهرم ها و در لولا هایی که در پایه ها کار گذاشته شده است انجام میشود.

مبل و میز

مراحل مختلف تولید مبلمان

اولین مرحله ساخت کلاف مبل است که این قسمت مربوط به کارهای نجاری می شود و با استفاده از دستگاه های مخصوص، الوارها به تکه هایی که مدنظر هستند تبدیل می شوند تا برای مراحل بعدی آماده شوند. معمولا برای کلافی که در مبل های راحتی به کار میرود از چوب روس استفاده می کنند و اگر مبل راحتی از نوع تمام پارچه نباشد و قرار باشد در  ظاهر مبل هم نمای چوب وجود داشته باشد از چوب راش یا توسکا استفاده می کنند. رنگ کاری در تولید مبلمان مرحله بعدی است که وقتی کلاف مبل ساخته شد نیاز دارد که رنگ آمیزی شود تا برای مراحل بعدی آماده شود. از جمله کارهایی که در مرحله رنگ کاری مبلمان انجام می‌شود سنباده زنی با دستگاه و پاشیدن سیلر و کیلر با استفاده از دستگاه های مخصوص است و برای این که در نهایت رنگی که استفاده شده است ثابت شود از پلی استر سوپر استفاده می شود.

بعد از اینکه رنگ کاری انجام شد و مراحل برش پارچه و خیاطی برای تولید مبلمان صورت گرفت و این مراحل انجام و تکمیل شد در نهایت روی کوبی مبلمان انجام می شود و این یکی از مهمترین مراحلی است که در ساخت مبلمان باید به آن دقت شود زیرا در تمیزی و شیک تر و خوش ساخت درامدن مبل بسیار تاثیر دارد و سخت ترین مرحله کار است. مراحل مختلفی از جمله تسمه کشی و فنر کشی و گذاشتن اسفنج روی کلاف و کشیدن پارچه و تنظیم آن جزو مراحل بعدی کار است. اصطلاح فوم گرم و فوم سردی که هنگام خرید به گوش شما می خورد به این معنی است که یک فوم گرم معمولا سفت است ولی فوم هایی که بعنوان فوم سرد شناخته می شوند با حرارت غیر مستقیم و دمای کم ساخته شده اند و حالت ارتجاعی بهتری نسبت به فوم های گرم دارند. اسفنج هم همان ابر معمولی است که ضخامت های آن متفاوت است که در مبل ها از اسفنج های ۳۰ کیلویی و یا اسفنج یورتان استفاده می شود.

مبلمان راحتی شیک و زیبا

مبل راحتی کانفورد CONFORD

مبلمان راحتی

مبل راحتی کامفورت COMFORT

مبلمان راحتی

مبل ال نیو new

مبلمان راحتی

مبل ال دریا

مبلمان راحتی

مبل تختخواب شو ال یلدیز yeldiz

مبلمان راحتی

مبل راحتی تختخواب شو جاذبه

مبلمان راحتی

مبلمان و مبل راحتی، ال و تختخواب شو ترک

مبل راحتی و ال ترک

مبلمان راحتی

مبل تختخواب شو Orlando

مبلمان راحتی

مبلمان و مبل راحتی، ال و تختخواب شو ایتالیایی

مبل راحتی و ال شکل ایتالیایی Tufty time

مبلمان راحتی

مبل راحتی و ال شکل ایتالیایی Michel effe

مبلمان راحتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *