خانه تخت و کمد مدل آینه کنسول شیک و لاکچری با انواع طراحی جدید

مدل آینه کنسول شیک و لاکچری با انواع طراحی جدید

مدل آینه کنسول

آینه و کنسول به عنوان وسیله ای دکوراتیو و در عین حال ضروری در هر خانه ای مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر این اگر مدل و رنگ آینه کنسول بدرستی انتخاب شود جذابیت و زیبایی دکوراسیون داخلی منزل تکمیل می گردد.

۳۲ مدل آینه و کنسول با جدیدترین طرح ها

میز کنسول امروزه در انواع طرح های مدرن و کلاسیک موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل تان از بین آن ها طرحی مناسب و کاربردی را انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع طرح های آینه و کنسول را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل آینه و کنسول

طرح های آینه و کنسول

آینه و کنسول در انواع طرح های مختلف موجود می باشند و بهتر است شما با توجه به ابعاد منزل و طرح و رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون ، کنسول با طرح و رنگی مناسب را انتخاب نمایید.

انواع ساعت دیواری

امروزه اغلب خانه ها در متراژ کوچک و به صورت آپارتمانی ساخته می شود از این رو بهتر است شما کنسول هایی را انتخاب نمایید که باریک و کم عرض تر می باشند تا فضای کمتری را در دکوراسیون اشغال کنند.

کنسول ها مانند میز آرایش دیواری در انواع طرح های دیواری ساخته می شوند و اگر شما فضای مناسبی را برای قرار دادن میز کنسول در اختیار ندارید بهتر است آینه و کنسول را از بین طرح های دیواری انتخاب نمایید تا فضای کمتری را اشغال نمایند.

در هنگام انتخاب کنسول های آینه ای بهتر است به زیرکارهای استفاده شده برای کنسول توجه داشته باشید زیرا زیرکار مورد استفاده هر چقدر کیفیت بیشتری باشد کنسول آینه ای نیز عمر طولانی تری خواهد داشت.

مبل و میز

مدل کنسول آینه مدل میز کنسول طرح آینه و کنسول مدل میز کنسول دیواری میز کنسول شیک آینه و کنسول مدرن و ساده مدل کنسول آینه ای شیک کنسول آینه ای کلاسیک و شیک کنسول آینه ای شیک و زیبا میز کنسول مدرن آینه و کنسول شیک مدل میز کنسول شیک و مدرن میز کنسول دیواری

آینه ها در سه کیفیت مختلف موجود می باشند همچنین آینه کنسولی باید فاقد هر گونه لک و پوسیدگی و موج باشد. آینه های به کار رفته در کنسول ها به صورت های مختلف نظیر یک تکه و چند تکه برش می خورند که این برش ها می توانند باعث زیبایی بیشتر میز کنسول شوند.

اگر دکوراسیون داخلی منزل شما مدرن می باشد بهتر است کنسول آینه ای را از بین طرح های مدرن و رنگ های خنثی انتخاب نمایید تا ظاهر منزل تان چشم نوازتر به نظر برسد همچنین هر چقدر طراحی میز کنسول ساده تر باشد برای سبک های مدرن انتخابی مناسب و ایده آل تر به شمار می رود.

برای ساخت میز کنسول از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و چوش راش و گردو و فلز و … استفاده می شود که برای دکوراسیون های سلطنتی میزهای کنسول چوبی انتخابی مناسب می باشند همچنین میز کنسول با جنس نقره و برنزی در دکوراسیون های اشرافی و سلطنتی مورد استفاده قرار می گیرند.

طرح کنسول و آینه طرح میز کنسول شیک مدل آینه و کنسول شیک آینه کنسولی زیبا و جدید آینه کنسولی مدرن آینه کنسولی شیک و زیبا آینه کنسولی مدل آینه و کنسول ساده میز کنسولی شیک و زیبا میز کنسول شیک

میز کنسول آینه ای را در چه قسمتی از منزل می توانیم قرار دهیم ؟

میز کنسول آینه ای را می توانید در فضای راهروی ورودی خانه و راهروی بین اتاق ها و سالن پذیرایی و اتاق خواب قرار دهید. اگر کنسول آینه ای دارای طرحی شیک و خاص می باشد بهتر است آن را در سالن پذیرایی قرار دهید همچنین میز کنسول های کمدی نیز به دلیل داشتن فضایی مناسب و کاربردی برای استفاده در پذیرایی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

اگر شما تمایل دارید فضای راهروی ورودی و راهروی بین اتاق ها بزرگ و دلبازتر به نظر برسد بهتر است میز کنسول آینه ای را در انتهای راهرو قرار دهید همچنین می توانید برای پوشاندن کف راهرو از یک فرش کوچک یا قالیچه استفاده نمایید و زیبایی دکوراسیون این بخش از منزل را دو برابر نمایید.

مدل میز کنسول مدرن آینه کنسولی مدرن میز کنسول شیک و جدید آینه و کنسول مدرن مدل میز کنسول شیک مدل میز کنسول جدید میز کنسول کلاسیک میز کنسول شیک طرح میز کنسولی

در این مطلب با انواع مدل آینه کنسول با طرح و رنگ های زیبا آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها میز کنسول مناسبی را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *