خانه لوازم منزل چگونه ساختمان هایمان را به سیستم های گرمایشی و سرمایشی با کیفیت مجهز کنیم؟

چگونه ساختمان هایمان را به سیستم های گرمایشی و سرمایشی با کیفیت مجهز کنیم؟

گرم گاه

در دنیای امروز مهم ترین اصل تامین آسایش افراد است به همین دلیل تاسیسات مکانیکی به عنوان جزئی از ساختمان ها در نظر گرفته می شوند و افراد با آن ها در تعامل هستند. سیستم گرمایشی و سرمایشی از انواع تاسیسات مکانیکی مهم در هر ساختمانی هستند که باید در انتخاب و تهیه آن ها دقت لازم را داشته باشید و می توانید این سیستم ها را از وب سایت های معتبری نظیر گرم گاه خریداری کنید.

در زمینه تولید سیستم های گرمایشی و سرمایشی وب سایت های زیادی وجود دارند که وب سایت گرم گاه به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ایران  آماده ارائه خدمات رسانی و فروش تجهیزات تاسیساتی و چیلر  است.

 

انواع ساعت دیواری

 سیستم گرمایشی و سرمایشی

وب سایت گرم گاه یکی از فروشگاه های معتبر تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ایران

امروزه تاسیسات گرمایشی و سرمایشی اهمیت زیادی در صنعت ساختمان ایفا می کنند و نحوه کار این سیستم ها بدین صورت است که همیشه گرما را از شی گرم به شی سرد حرکت می دهند. روش کار در سیستم های گرمایشی و سرمایشی بدین روش است است که سیستم تولید کننده گرما را به هوا وارد می کند و همین امر موجب گرم شدن هوای منزل می شود. سیستم تولید کننده سرما نیز با حذف گرما از هوای منزل باعث خنک شدن هوا می شود.
سیستم های گرمایشی و سرمایشی دارای انواع مختلف تهویه می باشند که عبارتند از :

  1. تهویه طبیعی : در این نوع سیستم تهویه نیروی حرارتی شناور به دلیل وجود اختلاف چگالی هوای داخل و بیرون هوای بیرون را از طریق پنجره ها و درب و نورگیر و هواکش به داخل ساختمان هدایت می کند و هوای داخل را به خارج ساختمان هدایت می کند..
  2. تهویه مکانیکی : این نوع تهویه از طریق تاسیسات فن ها ایجاد می شود و فن ها می توانند به طور مستقیم در پنجره و دیوار و کانال های ورود و خروج هوا نصب شوند.
  3. تهویه ترکیبی : در این نوع سیستم تهویه از تهویه طبیعی همراه با تهویه مکانیکی جهت تامین هوای مورد نیاز استفاده می شود.

گرم گاه

مبل و میز

انواع محصولات وب سایت گرم گاه

چیلر : دستگاهی خنک کننده می باشد که به وسیله آن مبرد که (آب) باشد به درجه تعیین شده میرسد و آب خنک شده به فن کوئل های داخل ساختمان انتقال پیدا میکند. چیلرها به دو دسته چیلر تراکمی و چیلر جذبی تقسیم بندی می شوند. در مدل چیلرهای تراکمی از انرژی برق و در چیلرهای جذبی از انرژی سوختی و حرارتی برای ایجاد سرما و برودت استفاده می شود.

تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

فن کوئل : دستگاهی جهت ایجاد سرمایش و یا گرمایش و به طور کلی تهویه مطبوع در ساختمان های تجاری و صنعتی و مسکونی است.مبرد (آب) سرد شده توسط چیلر درتابستان وارد فنکوئل میشود وکوئل های دستگاه سرد میشود در این هنگام با روشن شدن فن دستگاه هوای اتاق به گردش درمی آید و با گذشتن هوا از میان کوئل ها هوای اتاق خنک میشود این عمل تا رسیدن دمای اتاق به درجه مطلوب و تعیین شده تکرار میشود.

در زمستان هم همین چرخه صورت میگیرد فقط با تفاوت اینکه بجای آب سرد، آب گرم از موتورخانه وارد فنکوئل میشود ودمای هوای اتاق را گرم میکند.در زمستان دستگاه چیلر خاموش میباشد و آب گرم مورد نیاز فن کوئل از موتو خانه تامین میشود.

انواع فن کوئل:

فن کوئیل

فن کویل

کولر گازی : یکی از پرطرفدارترین تجهیزات تهویه مطبوع کولر گازی است که از آن برای ایجاد تامین سرمایش و یا بعضا گرمایش در محیط های اداری و مسکونی و … استفاده می شود.

کولر گازی

در این مطلب با نحوه کار سیستم های گرمایشی و سرمایشی آشنا شدید٬ شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با بهترین سیستم گرمایشی یا سرمایشی متناسب با نیازتان به وب سایت گرم گاه (www.garmgah.com) مراجعه کنید.

اطلاعات تماس

آدرس : خ طالقانی – خ بهار جنوبی – پلاک ۱۲۰ – ساختمان بهار – طبقه ۲ – واحد ۹
شماره تماس : ۸۸۳۴۷۶۱۴ – ۸۶۰۷۱۹۷۲ – ۸۸۳۲۵۴۳۳ – ۸۸۳۴۰۲۹۳ – ۸۸۳۲۸۹۹۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *