خانه لوازم منزل شومینه مدل شومینه سنگی با انواع طراحی مدرن و کلاسیک برای خانه های ایرانی

مدل شومینه سنگی با انواع طراحی مدرن و کلاسیک برای خانه های ایرانی

مدل شومینه سنگی

مدل شومینه سنگی نمایی زیبا و خاص دارد و می تواند به فضای دکوراسیون منزل شما جذابیت خاصی را ببخشد بنابراین اگر شما تمایل دارید در دیزاین داخلی منزل تان از شومینه استفاده نمایید بهتر است این طرح شومینه ها را انتخاب نمایید.

۴۳ مدل شومینه سنگی با طرح های زیبا و شیک

برای ساخت شومینه از متریال های مختلف نظیر سنگ و آجر و سیمان و ورقه های آهن و … استفاده می شود که در بین این طرح های مختلف امروزه مدل شومینه سنگی و شومینه برقی از محبوبیت زیادی برخوردار شده اند و شما می توانید با توجه به میزان بودجه خود متریال مورد استفاده برای ساخت شومینه را انتخاب نمایید.

مدل شومینه سنگی

طرح های شومینه سنگی

شومینه های سنگی در انواع طرح های کلاسیک و مدرن موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سبک دکوراسیون داخلی منزل شما بستگی دارد.

انواع ساعت دیواری

شومینه های سنگی علاوه بر اینکه زیبا می باشند می توانند به زنده بودن فضای اتاق مورد نظر شما کمک زیادی کنند و علاوه بر این در روزهای سرد سال شما می توانید به راحتی و به کمک این شومینه های زیبا فضای منزل تان را گرم و دلچسب تر کنید.

با توجه به اینکه سنگ از مقاومت زیادی برخوردار می باشد و نیاز به بازسازی و تعمیر ندارد از این رو بهتر است شما برای ساخت شومینه از این نوع متریال استفاده نمایید.

مدل شومینه شومینه سنگی و شیک شومینه زیبا شومینه زیبا شومینه زیبا و شیک طرح شومینه سنگی شومینه شیک شومینه کلاسیک شومینه شیک شومینه شیک و کلاسیک شومینه طرح سنگ شومینه کلاسیک شومینه شیک شومینه شیک شومینه سنگی شومینه شیک شومینه کلاسیک و زیبا شومینه زیبا و شیک شومینه سنگی رنگ تیره شومینه سنگی

مبل و میز

برای ساخت شومینه های سنگی از ترکیب دو یا چند سنگ مختلف استفاده می شود همچنین در طراحی برخی از این شومینه ها نیز از یک سنگ استفاده می شود که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

برای طراحی شومینه های سنگی همچنین می توانید از سنگ های بزرگ و کوچک استفاده کنید که انتخاب ابعاد سنگ به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.
اگر تمایل دارید در طراحی منزل خود از طرحی نو و در عین حال قدیمی استفاده نمایید بهتر است شومینه را به کمک سنگ های بزرگ و به صورت مدرن طراحی نمایید.

در طراحی شومینه های سنگی همچنین می توانید از سنگ های رنگ شده استفاده نمایید که در این صورت نمایی مدرن و جذاب در منزل شما ایجاد خواهد شد.

شومینه سنگی شومینه مدرن شومینه کلاسیک سنگی مدل شومینه شومینه سنگی زیبا شومینه سنگی زیبا شومینه شیک و سنگی شومینه شیک شومینه شیک و سنگی شومینه شیک و زیبا شومینه شیک مدل شومینه شیک شومینه شیک شومینه کلاسیک شومینه سنگی و زیبا شومینه سنگی و شیک شومینه زیبا و سنگی مدل شومینه سنگی جذاب شومینه زیبا و سنگی شومینه زیبا و سنگی

در این مطلب با انواع مدل شومینه سنگی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها شومینه با طرح زیبایی را برای طراحی داخلی منزل خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *