خانه لوازم منزل لوازم آشپزخانه شیر آشپزخانه در انواع مدل های لوکس مدرن و کلاسیک را اینجا ببینید

شیر آشپزخانه در انواع مدل های لوکس مدرن و کلاسیک را اینجا ببینید

شیر آشپزخانه

کاربرد اصلی شیر آشپزخانه توزیع آب سرد و داغ برای شستن ظرف ها و سبزیجات و … می باشد و علاوه بر این شیر آب نقش مهمی در تعیین سبک طراحی داخلی آشپزخانه دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب شیر آلات حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

مدل های شیر آشپزخانه با طرح های جدید و زیبا

شیر آلات در انواع طرح ها و جنس های مختلف موجود می باشند و بهتر است با توجه به نیاز و بودجه خود از بین این طرح ها شیر آب کاربردی و در عین حال زیبایی را انتخاب نمایید. در مطالب قبلی مدل های سینک روشویی و روشویی کابینتی را مشاهده کردید در ادامه با انواع مدل های شیر آشپزخانه آشنا خواهید شد.

طرح شیر آلات

طرح های شیر آلات کاربردی و زیبا

بدنه اصلی شیر آلات از جنس سرب خشک و برنج است. توجه داشته باشید که سرب خشک بعد از مدتی در واکنش دادن با آب دچار خوردگی می گردد و این خوردگی وارد آب آشامیدنی می شود که برای سلامتی مضر می باشد بنابراین بهتر است شیر آلات را از جنس برنج انتخاب نمایید.

انواع ساعت دیواری

شیرهای آب آشپزخانه را می توانید به شیوه های مختلف متصل نمایید که برخی از شیرها به سینک متصل می گردند و برخی دیگر را می توانید به دیوار یا پیش خوان متصل کنید.

شیرهای متصل شده به پیش خان به صورت مستقیم به پیش خان متصل می گردند و اگر شما تمایل دارید سینک را زیر پیش خوان متصل نمایید بهتر شیر آب را هم به صورت مستقیم روی پیش خان نصب کنید.
شیرهای آبی که به پیش خان متصل می شوند جلوه ای شیک و یک پارچه دارند و برای آشپزخانه های کلاسیک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.

مدل شیر آلات مدرن شیر آب ساده شیر آلات مدرن شیر آب زیبا و شیک شیر آشپزخانه مدرن شیر آلات شیر آلات شیک شیر آلات شیک و زیبا شیر آب زیبا و شیک شیر آلات زیبا و جدید طرح شیر آب طرح شیر آلات شیر آب شیر آب مدرن و زیبا مدل شیر آب ساده و کاربردی شیر آب فانتزی شیر آب زیبا و جدید شیر آب دو رنگ شیر آب برنجی

مبل و میز

در هنگام نصب شیرهای آب متصل به دیوار از تناسب شیر با سینک ظرفشویی مطمئن شوید توجه داشته باشید فاصله ای که از آن آب درون سینک می ریزد می تواند تناسب این دو عنصر را تعیین نماید.

شیرهای آب آشپزخانه در انواع طرح های تک دستگیره ای و دو دستگیره ای و بدون دستگیره موجود می باشند که شیرهای آب تک دستگیره ای به صورت مستقیم می چرخند و این امکان را برای شما فراهم می سازند که با بالا و پایین کردن آن ها جریان آب را با حرکتی ساده به صورت گرم یا سرد تنظیم نمایید.

برای نصب شیرهای آب دو دستگیره ای به حداقل سه حفره نیاز می باشد و تنوع گسترده در نوع دستگیره ها طراحی این شیرها را کاربردی و جذاب تر ساخته اند.

شیرهای آب آشپزخانه بدون دستگیره نیز به کمک یک حسگر فعال می گردند و به کمک دستگیره ای که در کنار شیر وجود دارد می توان دما و جریان آب را تنظیم کرد.

شیر آب یک دستگیره طرح شیر آلات مدرن شیر آب شیک طرح شیر آلات ساده شیر آلات مدرن و زیبا شیر آب ساده شیر آب برنجی شیر آب ساده شیر آب ساده و زیبا طرح زیبا شیر آب شیر آب فنری طرح شیر آب شیر آب مخصوص آشپزخانه شیر آب زیبا و جدید طرح شیر آب طرح شیر آشپزخانه مدل شیر آب برای آشپزخانه

در این مطلب با انواع مدل شیر آشپزخانه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها شیر آب شیک و مناسبی را انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در دکوراسیون داخلی آشپزخانه منزل خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *