خانه معماری داخلی رنگ آمیزی سقف خانه و نکاتی که باید توجه کنید

رنگ آمیزی سقف خانه و نکاتی که باید توجه کنید

رنگ آمیزی سقف خانه

سقف دیوار پنجم خانه است که نقاشی آن کار نسبتا دشواری می باشد همچنین مدت زمانی که برای نقاشی سقف صرف می شود برابر با رنگ کردن همه دیوارهای اتاق است. در ادامه نکاتی برای رنگ آمیزی سقف خانه را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

ترفندهایی برای رنگ آمیزی سقف منزل

نقاشی ساختمان شامل نقاشی دیوار ها و سقف است که ابتدا باید سقف را به کمک رنگی زیبا رنگ آمیزی شود سپس می توان دیوارها را رنگ زد یا برای پوشش آن ها از کاغذ دیواری پوستری و ساده و … استفاده کرد.

نقاشی سقف خانه

نکاتی برای نقاشی سقف منزل

نقاشی سقف کار نسبتا دشوار و طولانی مدتی است از این رو امروزه اغلب افراد تمایل دارند برای تزیین سقف منزل خود از کاغذ دیواری سقفی استفاده نمایند ولی اگر شما ترجیح می دهید سقف قسمت های مختلف منزل تان را رنگ آمیزی کنید بهتر است از تکنیک هایی کاربردی استفاده نمایید تا از نتیجه کار راضی باشید.

انواع ساعت دیواری

قبل از اینکه نقاشی سقف منزل را شروع کنید باید لوازم را از اتاق خارج نمایید همچنین می توانید روی لوازم پارچه ای بزرگ بکشید در این صورت دیگر نیازی به خارج کردن اثاثیه از فضای منزل نمی باشد. توجه داشته باشید که اگر قصد رنگ آمیزی دیوارها را ندارید باید سطح آن ها را نیز بپوشانید.

برای نقاشی سقف از رنگ های مختلف استفاده می شود که رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگ ها به شمار می رود زیرا رنگ سفید قادر است نور بیشتری را منعکس نماید از این رو فضای منزل را روشن تر نشان می دهد همچنین این رنگ پرکاربرد اگر برای رنگ آمیزی سقف مورد استفاده قرار بگیرد نقطه متمرکز در دکوراسیون به شمار می رود و توجه را به سمت خود جلب می کند. رنگ سفید از انواع رنگ های روشن به شمار می رود و باعث بزرگ تر به نظر رسیدن مساحت اتاق می شود.

نقاشی سقف خانه نقاشی سقف خانه رنگ آمیزی سقف منزل

مبل و میز

توجه داشته باشید که شما می توانید در صورت تمایل برای ایجاد تحول در قسمت های مختلف منزل خود از هر رنگی به غیر از سفید برای نقاشی سقف استفاده نمایید.

 رنگ آمیزی سقف به کمک رنگ مشابه دیوارها باعث ایجاد فضایی تک رنگ در منزل می شود و بهتر است در صورتی از این ایده استفاده نمایید که برای رنگ آمیزی دیوارها از رنگ های خنثی و روشن استفاده کرده باشید همچنین توجه داشته باشید که برای نقاشی سقف بهتر است از رنگ تیره استفاده نکنید زیرا فضا تاریک و دلگیرتر به نظر می رسد.

برای رنگ کردن سقف می توانید در صورت تمایل از رنگ وسایل موجود در اتاق نظیر تابلو دیواری و مبلمان و فرش و پرده و کوسن و … ایده بگیرید و همه این عناصر رنگی جدید و خاص را به شما معرفی خواهند کرد.

نقاشی سقف منزل نقاشی سقف منزل نقاشی سقف با روش های جالب نقاشی سقف

رنگ مشکی و طلایی از انواع رنگ های خاص برای رنگ آمیزی سقف خانه به شمار می رود و به کار گیری آن نیازمند شگردها و توجه خاص می باشد. توجه داشته باشید که ترکیب این دو رنگ باعث فضایی کلاسیک و اشرافی در منزل می شود ولی با این وجود اغلب افراد از ترکیب این دو رنگ برای نقاشی سقف دکوراسیون های مدرن و سلطنتی استفاده می کنند. از ترکیب رنگ مشکی و طلایی می توانید برای نقاشی سقف قسمت های مختلف منزل نظیر پذیرایی و اتاق خواب و سرویس بهداشتی و … استفاده نمایید.

اگر تمایل دارید از ترکیب رنگ مشکی و طلایی برای رنگ آمیزی سقف استفاده نمایید بهتر است ابتدا از بلند بودن دیوارها مطمئن شوید زیرا رنگ مشکی برای رنگ آمیزی سقف فضاهای کوچک انتخابی مناسب به شمار نمی رود همچنین اگر سقف منزل شما به کمک این دو رنگ ، نقاشی شده است بهتر است در فضای منزل نورپردازی با کیفیت بالایی را طراحی نمایید.

رنگ آمیزی سقف خانه با روش های جالب نقاشی سقف متزل رنگ آمیزی سقف خانه های سلطنتی رنگ آمیزی سقف خانه با رنگ طلایی و مشکی

یکی از انواع ایده های جالب برای نقاشی سقف استفاده از طرح های راه راه است و این طرح برای افرادی که تمایل دارند رنگ سفید را روی سطح سقف منزل خود داشته باشند روشی مناسب به شمار می رود. ایجاد طرح های راه راه عموی و افقی و مورب روی سقف می توانند نتایج متفاوتی را در معماری داخلی منزل ایجاد کنند.

اگر قصد ایجاد نقطه کانونی یا تمرکز روی وسیله ای خاصی را در زیر سقف منزل تان دارید می توانید دور تا دور سقف را به صورت نواری سفید رنگ نقاشی کنید سپس قسمت مرکزی سقف را با رنگی متفاوت رنگ آمیزی نمایید همچنین می توانید در صورت تمایل از ترکیب رنگ سفید با رنگ های تیره برای رنگ آمیزی دور تا دور سقف استفاده نمایید. توجه داشته باشید که ترکیب دو رنگ روی سقف برای فضاهای بزرگ نتجیه بهتری را در برخواهد داشت.

نقاشی جالب سقف منزل مدل نقاشی سقف نقاشی سقف با دو رنگ آبی و سفید نقاشی زیبا سقف منزل مدل رنگ آمیزی راه راه سقف منزل

در این مطلب روش هایی برای رنگ آمیزی سقف خانه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم به کمک این تکنیک ها بتوانید سقف قسمت های مختلف منزل خود را به راحتی رنگ نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *