خانه دکوراسیون فضای باز بالکن طراحی بالکن کوچک با دکوراسیون های شیک و زیبا

طراحی بالکن کوچک با دکوراسیون های شیک و زیبا

بالکن کوچک با طراحی زیبا

بالکن ها در زندگی و فضای شهری در حکم طبیعت زیبای منزل به حساب می آیند. متاسفانه به دلیل مسائل مختلف فضای آزادانه برای محوطه سبز منازل در نظر گرفته نمی شود. در این مطلب قصد داریم نمونه هایی از ایده های طراحی بالکن کوچک را به شما همراهان عزیز ارائه کنیم.

فضای کمی به بالکن ها اختصاص داده می شود و به همین خاطر ایده های بیشتری برای فضا سازی داخلی بالکن مصرف می گردد. طراحی دکوراسیون بالکن کوچک کار شما را سخت می کند.

طراحی بالکن کوچک با ایده های مدرن شهری

برای طراحی بالکن موارد مختلفی در نظر گرفته می شود. به طور کلی بالکن ها در دو بعد طول و عرض رشد می کنند و به شکل مستطیلی یا مربعی دیده می شوند.

طراحی بالکن شیشه ای

انواع ساعت دیواری

بالکن شیشه ای و زیبا

دکوراسیون چوبی بالکن

تراس شیک و مدرن

مبل و میز

چیدمان شیک بالکن

تراس با صندلی محیط باز

تراس چوبی

تزیین تراس با گلدان های طبیعی

ایده های فوق العاده برای بالکن

دیزاین چوبی تراس

دیزاین بالکن

چیدمان بالکن کوچک

طراحی بالکن کوچک معمولاً در بعد مربع قرار می گیرد اما گاهی این بالکن به شکل طویل در نوار خانگی آپارتمان منظور می شود. بالکن های مربعی شکل اگر ابعاد بیش از ۲٫۵ متر داشته باشند، امکان ترتیب دادن یک دکوراسیون شیک را فراهم می آورند اما در نمونه ها کوچکتر از ۲٫۵ متر کار اندکی سخت می گردد.

در ادامه باید دید که هدف شما از طراحی بالکن چیست؟ آیا به دنبال فضایی برای نظاره کردن طبیعت می گردید؟ یا به فکر ایجاد محیطی دنج برای نشستن، قهوه خوردن و کتاب خواندن هستید؟ گاهی نیز بالکن یا تراس برای شما در حکم مکانی برای قرار دادن وسایل اضافی است.

تراس زیبا

تزیین تراس با گل

طراحی تراس کوچک

طراحی بالکن کوچک

بالکن شیشه ای

چیدمان زیبای بالکن

بالکن مدرن

طراحی بالکن

دیزاین بالکن با طراحی ساده

دیزاین جذاب بالکن

بالکن کوچک با طراحی زیبا

عده ای نیز می خواهند از این محیط نهایت استفاده را برای زیبایی و تزیین ببرند. به همین خاطر آن را با گلدان های طبیعی و زیبا پر می کنند.

در دکوراسیون بالکن باید عوامل مختلفی در نظر گرفته شود. اول اینکه فضای داخلی بالکن را خالی کنید و محدوده ای برای گذاشتن صندلی یا مبل به وجود آورید. اگر بالکن شما نواری یا یک مربع کوچک است، تنها می توانید یک صندلی در آن قرار دهید اما اگر مربع آن اضلاع بزرگی دارد، می توان یک محیط نشستن برای فضای دوستانه را در آن ترتیب داد.

طراحی متفاوت بالکن

طراحی بالکن کوچک

خصوصی سازی بالکن کوچک

تزیین بالکن کوچک

دیزاین زیبای بالکن

بالکن کوچک و زیبا

دیزاین زیبای بالکن

طراحی عالی بالکن

طراحی مدرن بالکن

طراحی زیبای بالکن

طراحی بالکن کوچک

در طراحی بالکن کوچک بعد از خلوت کردن محیط داخلی، اقدام به تزیین آن می کنند. برای تزیین بالکن بهتر است از گلدان های رونده و سقفی استفاده کنید. این موضوع باعث زیبایی فضای بالکن می شود و فضای بالکن شما را به خوبی ذخیره می کند.

در آخر نیز بهتر است برای روشنایی بالکن فکری بیندیشید. چون در این صورت بالکن شما فقط روزها قابل استفاده است. تزیین بالکن با نورپردازی رنگی از ایده های زیبا برای طراحی است. می توانید از لامپ های ریسه ای و کم نور که بیشتر جنبه تزیینی دارند استفاده کنید. چون در محیط داخلی بالکن نیاز به نور چندانی ندارید. در چنین محیطی با وجود لامپ های پر نور نیز تمرکز کافی برای انجام کارها نخواهید داشت. چون در این صورت بالکن تنها به منبعی برای جذب حشرات مبدل می شود. مخصوصاً اگر گل و گیاه در آن زیاد باشد.

عده ای از افراد بالکن های شیشه ای را برای فضاسازی انتخاب می کنند. نورپردازی در چنین بالکنی جلوه زیبایی به محیط می بخشد و حسی از نو بودن را در آن جاری می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *