خانه دکوراسیون فضای باز حیاط و فضای سبز ۳۰ مدل سایبان خودرو کاربردی و پارکینگ متحرک

۳۰ مدل سایبان خودرو کاربردی و پارکینگ متحرک

سایبان خودرو

خودرو از انواع وسایلی است که دائما در معرض نور خورشید و یخ زدگی و باران قرار دارد از این رو بهتر است برای جلوگیری از ورود آسیب های جدی به خودرو از سایبان خودرو استفاده نمایید. سایبان های مخصوص خودرو علاوه بر محافظت از خودرو با دیزاین های جذابی که دارند باعث ایجاد تغییرات مثبت در طراحی فضای سبز می شوند. 

وجود سایبان و پارکینگ خودرو در فصول گرم سال در حیاط ویلا و باغ و حیاط منزل مزیت بزرگی است و از این مدل سایبان ها همچنین می توان به عنوان آلاچیق نیز برای روزهای گرم بهار و تابستان استفاده کرد.

سایبان شیک و کاربردی برای خودرو

مدل های سایبان خودرو با طراحی مدرن

سایبان های مخصوص خودرو در انواع مدل های مختلف طراحی می شوند و شما می توانید با توجه به ابعاد فضای مورد نظر خود طرح و اندازه این مدل سایبان ها را انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های سایبان اتومبیل با طراحی شیک و کاربردی را مشاهده خواهید کرد.

انواع ساعت دیواری

سایبان ماشین

سایبان مخصوص خودرو با طراحی کاربردی

سایبان هایی که برای خودرو طراحی می شوند می توانند خودرو را از آسیب اشعه های آفتاب در روزهای گرم و یخ زدگی در روزهای سرد مصون نگه دارند این مدل سایبان ها همچنین باعث سالم و تمیز ماندن ماشین می شوند و در فصل زمستان نیز این مدل سایبان ها باعث سالم ماندن شاسی ماشین و بدنه آن می شوند.
برخی از سایبان ها به صورت متحرک یا برقی ساخته می شوند و برخی دیگر نیز به صورت ساده طراحی می شوند که شما می توانید با توجه به میزان بودجه خود از بین طرح های متنوع سایبان زیبا و در عین حال کاربردی را انتخاب نمایید.
برای ساخت سایبان خودرو از متریال های مختلف نظیر فلز و آلومینیوم و چوب و PVC و … استفاده می شود که سایبان های چوبی مانند آلاچیق های چوبی برای حیاط ویلا و باغ انتخابی مناسب هستند.

مدل سایبان مخصوص خودرو سایبان شیک و کاربردی مخصوص خودرو سایبان سفید مخصوص خودرو مدل سایبان مخصوص خودرو سایبان زیبا خودرو سایبان شیک و کاربردی برای خودرو سایبان آبی برای خودرو مدل سایبان ساده برای خودرو سایبان شیک و کاربردی برای خودرو سایبان فلزی خودرو سایبان مشکی و سفید مخصوص خودرو سایبان شیک مخصوص خودرو مدل های سایبان برای خودرو سایبان کاربردی و جدید برای خودرو

مبل و میز

سایبان های فلزی نیز از انواع سایبان های قدیمی و مقاوم هستند و در ساخت این مدل سایبان ها از آلومینیوم و فولاد استفاده می شود. سایبان های آلومینیومی نسبت به سایبان های فولادی دارای مقاوت بیشتری هستند ولی این مدل سایبان ها قدیمی شده اند و امروزه کمتر کسی از این مدل سایبان ها استفاده می کند.
سایبان های PVC نیز به سایبان همراه خودرو معروف هستند و شما می توانید اجزای این مدل سایبان را به راحتی از یکدیگر جدا کنید و در صورت نیاز دوباره آن ها را به یکدیگر وصل نمایید.

مدل سایبان جوبی سایبان خودرو مدل سایبان خودرو سایبان زیبا برای خودرو سایبان فلزی سایبان شیک برای خودرو سایبان زیبا برای خودرو سایبان سفید و ساده برای خودرو سایبان شیک خودرو سایبان فلزی برای خودرو سایبان برقی سایبان شیک برای خودرو سایبان اتومبیل سایبان خودرو

در این مطلب با انواع مدل سایبان خودرو آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها سایبان با طرح کاربردی و جدیدی را برای فضای سبز ویلا و حیاط و … طراحی کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع دیزاین ها و اجزای مورد استفاده در دکوراسیون فضای باز کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *