مهم ترین جزء در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی سینک و روشویی است که امروزه روشویی در انواع طرح های متنوع روشویی سنگی و روشویی کلاسیک و روشویی فانتزی توسط شرکت های زیادی تولید می شود که شرکت بازرگانی داوری یکی از تولید کنندگان انواع روشویی های مختلف با کیفیت عالی است.

گروه بازرگانی داوری با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و پرسنل متخصص خود اقدام به تولید انواع روشویی با بهترین کیفیت کرده است که هر کدام از این محصولات زیبایی و جلوه خاصی را به سرویس بهداشتی منازل مسکونی و مراکز تجاری می دهند.

معرفی انواع روشویی گروه بازرگانی داوری

روشویی های سنگی و کلاسیک و فانتزی از انواع محصولات گروه بازرگانی داوری هستند. بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت و مطابق با استاندارد های روز و سلیقه های مختلف و تولید طرح های متنوع از ویژگی های مثبت محصولات این بازرگانی هستند. همچنین این گروه رضایت مشتریان را در اولویت تولیدات روشویی های متنوع خود قرار می دهد و با گارانتی محصولات و نصب انواع روشویی توسط متخصصین توانسته است رضایت خاطر را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. در ادامه این مطلب به معرفی انواع روشویی با طرح های متنوع این شرکت خواهیم پرداخت.

روشویی

  • روشویی سنگی

روشویی های سنگی گروه بازرگانی داوری در انواع طرح ها و رنگ های مختلف با بهترین سنگ ها با جنس محکم و سخت طراحی می شوند و این مدل روشویی ها فضای کمی را اشغال می کنند و علاوه بر این انواع روشویی سنگی گروه بازرگانی داوری دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی هستند.

روشویی سنگی

روشویی سنگی

  • روشویی فانتزی و کلاسیک

سرویس روشویی برای شستن دست و صورت استفاده می شود و کارآیی ساده ای دارد ولی با این وجود جنس و طرح و رنگ سرویس روشویی می تواند روی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تاثیرگذار باشد. بازرگانی داوری انواع روشویی ها با طرح های فانتزی و کلاسیک را ارائه می دهد و تنوع رنگ و قیمت مناسب و زیبایی و بهداشت و وزن متناسب و نفوذناپذیر در برابر آب و شکل خاص از ویژگی های بارز این نوع روشویی ها هستند.

روشویی

در این مطلب با انواع نمونه های روشویی گروه بازرگانی داوری آشنا شدید که محصولات این گروه در عین زیبایی و سادگی می توانند فضای شیک و متفاوتی را به دکوراسیون سرویس بهداشتی منازل ببخشند. برای آشنایی بیشتر با محصولات گروه بازرگانی داوری می توانید به سایت ( www.davstone.com) مراجعه کنید.

آدرس و شماره تلفن های بازرگانی داوری

اصفهان _ خیابان هشت بهشت شرقی _ حد فاصل چهارراه پیروزی و چهارراه حمزه
شماره تلفن های همراه
  • ۰۹۱۳۳۰۶۷۶۵۶
  • ۰۹۱۳۰۲۶۷۶۵۶
  • ۰۹۱۳۰۳۶۷۶۵۶

تلفکس :

۳۲۶۸۰۵۴۱- ۰۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *