خانه حمام و سرویس بهداشتی ۴۰ طراحی حمام مینیمال با دکوراسیون های مدرن

۴۰ طراحی حمام مینیمال با دکوراسیون های مدرن

حمام مینیمالیستی

سبک مینیمال از جمله سبک های هنری است که در سایر زمینه های هنری وارد شده است. این سبک را با نام ساده گرایی و کمینه گرایی نیز می شناسند. امروزه کمتر می شنوید در دکوراسیون مدرن خانه ای این دکوراسیون به کار نرفته باشد. طراجی دکوراسیون حمام مینیمال خود می تواند ویژگی های خاصی داشته باشد.

ایده های طراحی حمام مینیمال

این نوع دکوراسیون در نهایت سادگی بسیار زیبا است. منظور از سادگی در سبک مینیمالیستی این است که از حاشیه پردازی به دور است اما این به معنای نداشتن خلاقیت در طراحی نیست. در طراحی این سبک سادگی اولویت اول را داراست و تنوع رنگ چندانی دیده نمی شود. چون در این نوع سبک بیشتر از رنگ های خنثی مانند خاکستری، سفید و… استفاده می شود. البته این به معنای محروم شدن شما از رنگ های شاد و تند نیست. گاهی با یک رنگ برجسته می توان این سادگی را بیشتر به رخ کشید.

طراحی شیک فضای داخلی حمام با تم آلبالویی

حمام مینیمال  حمام و دستشویی سبک مینیمالیستی  دکوراسیون مینیمالی حمام  دکوراسیون مینیمالیستی سرویس بهداشتی  طراحی مینیمالی سرویس بهداشتی  طراحی شیک مینیمالی حمام  حمام مینیمال  دکوراسیون شیک حمام و دستشویی مینیمال  دکوراسیون شیک حمام و دستشویی با تم سفید  دکوراسیون ایده آل حمام مینیمال    طراحی متفاوت سرویس بهداشتی  نورپردازی ال ای دی حمام   طراحی شیک فضای داخلی حمام  طراحی حمام لاکچری و شیک  طراحی متفاوت و شیک حمام و دستشویی  دکوراسیون مدرن حمام      دکوراسیون زیبای حمام با طرح مینیمال  دکوراسیون حمام به سبک کمینه گرایی  طراحی فضای داخلی حمام  دکوراسیون شیک حمام با تم سفید        طراحی حمام لاکچری مینیمالیستی          طراحی آینه حمام به سبک مینیمال  طراحی شیک حمام با تم سفید

انواع ساعت دیواری

در طراحی دکوراسیون حمام مینیمالیستی مجموعه ای از دکور چوب، سنگ مرمر و… به کار می رود. اگرچه این طور به نظر می رسد که استفاده از چوب در محیط های مرطوب مثل دستشویی و حمام چندان شایسته به نظر نمی رسد. برای طراحی دکوراسیون حمام معمولا از چوب های مقاوم و خاصی استفاده می شود. چوب هایی مانند بامبو در پوشش کف و دیوارهای حمام به کار می رود.

طراحی حمام ایده آل مینیمالی

حمام با دکور ایده آل

مبل و میز

دکوراسیون حمام با طرح چوب

طراحی حمام با چوب

دکوراسیون حمام با تم سفید و مشکی

رعایت تناسب در دکور حمام

همانطور که رعایت ابعاد و تناسب در همه دکوراسیون ها مورد تاکید قرار می گیرد. در دکوراسیون مینیمال نیز این تناسب اهمیت زیادی دارد.  لوازم و برش های طراحی که هماهنگ با سایر وسایل و ابعاد انتخاب می شوند، نشان از رعایت اصل ترکیب و تناسب در حمام مینیمال است.

حمام بزرگ و شیک

حمام لاکچری

طراحی حمام و دستشویی شیک

حمام مینیمالیستی

حمام شیک مینیمال

ویژگی های سبک طراحی حمام مینیمالیستی

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، در واقع هیچ چیز اضافه ای در فضای داخلی حمام قرار نمی گیرد. چیزی که شما از این سبک می شناسید، همان نمای ظاهری خلوت و بی حاشیه است.

در حمام مینیمال معمولا از آینه های بزرگ استفاده می شود. این آینه های بزرگ برای نمود بهتر این سبک طراحی به کار می رود. این آینه ها معمولا بدون قاب و تزیین بر روی دیوار قرار می گیرند. در حال حاضر اشکال متفاوتی برای طراحی آینه وجود دارد. به همین خاطر تزیین در این سبک اصلا مورد توجه نیست. معمولا آینه ها کمی به نسبت ابعاد حمام بزرگ تر انتخاب می شوند. این تفاوت خیلی نیست و تناسب این سبک را نخواهد شکست.

معمولا دکوراسیون حمام مینیمال بدون استفاده از رنگ طراحی می شود و تنها از دو رنگ مشکی و سفید در کنار هم استفاده می کند و گاهی نیز از یک تک رنگ مثلا مشکی یا سفید استفاده می شود. برای تم مشکی حمام مینیمالیستی از سنگ مرمر مشکی استفاده می کند و برای تم سفید معمولا سنگ مرمر سفید به همرا چوب مورد توجه قرار می گیرد.

دکوراسیون متفاوت دستشویی با سنگ مرمر

طراحی حمام و دستشویی با طرح مینیمال

سبک مینیمالی حمام و دستشویی

طرح جالب و ایده آل حمام و دستشویی

طراحی متفاوت حمام و دستشویی

 استفاده از سبک مینیمالیستی به معنای این نیست که شیرآلات و مدل وان حمام و سایر تجهیزات مربوط به حمام از هر گونه مدرن بودن به دور هستند. بلکه دکوراسیون مینیمال از حاشیه سازی و اضافه کاری به دور است. بنابراین سبک شیرآلات، وان و نیمکت حمام و… تنها اموری هستند که مورد توجه قرار می گیرند.

در این مطلب با چیدمان گرم و دوست داشتنی حمام های مینیمال آشنا شدید. شما می توانید با الگو برداری از این سبک یک محیط شیک و لاکچری در دکوراسیون حمام خلق کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *