سلامتی انسان در خواب سالم و آرام است و اهمیت این موضوع در مورد کودک و نوزاد قطعا دو چندان است . به همین دلیل ما در نی نی کالا با ارائه برترین های  سرویس خواب نوزاد و نوجوان ، تخت و کمد نوزاد با تخفیف های باورنکردنی ، سعی در ایجاد آرامش برای شما و کودک عزیزتان داریم . در ادامه تعدادی از محصولات ما را مشاهده خواهید کرد :

تخت و کمد نوزاد نوجوان: ۲۴۵۰۰۰۰ تومان مدل کیتی

این سرویس در مدل کیتی رنگ سفید بدنه متناسب با انواع رنگ ها و کاغذهای دیواری های اتاق فرزند شماست. شامل سه تکه : تخت نوزاد نوجوان، تخت و کمد می باشد و با  سه تکه ی اصلی خود مناسب برای اتاق های کوچک نیز می باشد تخت نوزاد نوجوان به این معنا است که با برداشتن نرده ها و باکس کشوهایی که در پایین تخت است، طول تخت بیشتر شده و مناسب برای استفاده در سنین بالاتر می باشد.

مدل تخت و کمد نوزاد نوجوان

سرویس تخت و کمد نوجوان : ۳۲۰۰۰۰۰ تومان مدل فلورانس

سرویس نوجوان مدل فلورانس بسیار زیبا و شکیل مناسب برای استفاده ی دخترانه و پسرانه می باشد.

در این سرویس تخت، پاتختی، میز آرایش به همراه قاب آینه، صندلی، آینه ی قدی  که در پشت خود یک سری طبقات نیز دارد، کتابخانه و میز کامپیوتر قرار دارد. تمامی این اجزا از MDF  دارای وکیوم و ضدآب ساخته شده اند و دارای عمری طولانی و بادوام هستند. تمامی کشوها ریلی هستند.لازم به ذکر هست که شما می توانید هر کدام از اجزای دلخواهتان را با شماره گیری ۰۲۱۸۸۲۰۰۵۰۲ مشخص کنید.

مدل تخت و کمد نوزاد نوجوان

سرویس تخت و کمد نوزاد : ۲۶۰۰۰۰۰ تومان  مدل آنیتا

سرویس نوزاد نوجوان مدل آنیتا از سه تیکه های ارزان قیمت تر هستند.این مدل از MDF ساخته شده که دارای روکش وکیوم طرح چوب و ضد آب است.این سرویس دارای تخت نوزاد است که با توجه به جایگاه کشوها در قسمت پایینی تخت قابل استفاده برای نوجوان نیز می باشد، کمد و ویترین نیز در این مجموعه قرار دارد.در ویترین  به جای شیشه از طلق به جهت ایمنی بیشتر استفاده شده است. تمامی کشو ها ریلی هستند.با توجه به رنگ بندی و مدلش برای استفاده ی دخترانه و پسرانه مناسب می باشد.

مدل تخت و کمد نوزاد نوجوان

سرویس تخت و کمدنوزاد پسرانه:۳۵۵۰۰۰۰ تومان مدل ملوان

سرویس نوزادن الیت در مدل ملوان با طراحی جذاب با تم دریا و پسرانه می باشد.این مجموعه از MDF و رنگ ساخته شده، کشو ها ریلی می باشند. در ویترین آن به جهت ایمنی بیشتر شیشه در ان به کار نرفته و به جای آن طلق است، دارای کمد، دراور و قاب آینه است، پاتختی و تخت دو منظوره ی نوزاد نوجوان  می باشد.طرح های روی کار MDF سه میل و رنگ است.این امکان برای شما وجود دارد که هر کدام از اجزای این مجموعه را بخواهید با شماره گیری ۰۲۱۸۸۲۰۰۵۰۲ انتخاب کنید.

مدل تخت و کمد نوزاد نوجوان

سرویس تخت و کمد نوزاد مدل پارادایس :  ۱۷۲۵۰۰۰ تومان

سرویس چوب اتاق خواب نوزاد مدل پارادایس در رنگ سفید شامل تخت کاناپه ای نوزاد، کمد و ویترین می باشد. جنس محصول تلفیقی از  ام دی اف MDF و لترون می باشد. کشو ها ریلی هستند. نوار به  کار رفته در لبه ها PVC  می باشد. اتصالات انجام شده با الیت می باشد. پشت کار به صورت وادار ساخته و محکم شده است. رنگ سفید : در دکوراسیون رنگ سفید رنگی مثبت، نورانی و به عنوان بزرگ کننده و روشن کننده فضا شناخته شده است.

مدل تخت و کمد نوزاد نوجوان

گهواره تُرک برند بامبیدو : ۷۹۰۰۰۰ تومان

گهواره بامبیدو bambidoo، ازچوب مرغوب درخت بلوط  محصولی با کیفیت از کشور ترکیه و شامل تشک، لحاف، بالش، روتختی و پشه بند می باشد.از بدو تولد نوزاد تا یک سال و نیم و یا زمانیکه وزن نوزاد به ۱۳/۵ کیلو گرم برسد، قابل استفاده می باشد.امکان ثابت کردن گهواره وجود دارد. تمامی تراش و سوهان کاری ها با دست انجام شده است.در رنگ  های سفید، کرمی و قهوه ای موجود است.

مدل تخت و کمد نوزاد نوجوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *