خانه تخت و کمد ۳۰ مدل میز آرایش کوچک و جمع و جور با طرح های مدرن و کلاسیک

۳۰ مدل میز آرایش کوچک و جمع و جور با طرح های مدرن و کلاسیک

طراحی زیبای میز آرایش

لوازم آرایشی در شکل های مختلفی تولید می شوند. به همین خاطر برای جای گذاری آن ها باید به فکر یک چیدمان مرتب بود. در ادامه شما را با دکوراسیون میز آرایش کوچک در طرح های گوناگون و زیبا آشنا می کنیم.

ایده های شیک و جذاب میز آرایش کوچک

میز آرایش از وسایل ضروری برای ساماندهی به اتاق خواب می باشد. این میز بهتر است فضای کمی را در اتاق اشغال کند. ابعاد در نظر گرفته شده برای این میز خیلی مهم نیست و فضای اختصاصی به آن اهمیت دارد.

برای چنین میزی باید نقش کارایی و کارکردی قائل شد. یعنی به گونه ای که از کوچک ترین میز آرایش بیشترین استفاده را داشته باشیم. این مزیت با انتخاب میز آرایش کوچک در نوع فضا مخفی فراهم می گردد.

میز آرایش با تم مشکی

انواع ساعت دیواری

طرح جذاب و لاکچری میز آرایش

میز ساده و جذاب آرایش

میز آرایش در نوع کلاسیک

مبل و میز

میز آرایش صورتی

میز سنتی آرایش

میز آرایش با دیزاین عالی

میز جذاب آرایش

میز ساده آرایش

میز آرایش مشکی

میز آرایش فلزی

یعنی برای میز آرایش به غیر از سطح کافی روی آن، کشوهای متعددی در سایزهای مختلف نیز تعبیه شده است. این کشوها علاوه بر دکوراسیون لوازم آرایش باعث ترتیب عالی وسایل در محیط داخلی اتاق می شوند. برای استفاده از وسایل دچار سردرگمی نمی شوید و آن ها را در کمترین زمان ممکن می یابید.

متفاوت بودن وسایل آرایش باعث به وجود آمدن فضاهای مختلف در میز آرایش می شود. به عنوان مثال جایگاهی برای ریمیل و لوازم مدادی قائل شوید. ضمن اینکه بیشتر کرم پودرها و پالت های گریم در قسمت روی میز قرار می گیرند.

میز آرایش سه آینه ای

میز آرایش ایستاده

میز آرایش با فضای کافی

دیزاین لاکچری میز آرایش

میز آرایش با طرح سفید و صورتی

طرح نقره ای میز آرایش

میز آرایش با ست جذاب

دکوراسیون میز آرایش دیواری

میز آرایش سفید

میز آرایش با تم صورتی

طرح سلطنتی میز آرایش

با این چیدمان نظم زیبایی در لوازم آرایشی ایجاد می کنید. خوشبختانه امروزه میزهای آرایشی در رنگ و شکل های مختلف طراحی می شوند. بنابراین می توان آن ها را به شکل زیبایی با سایر وسایل جانبی در اتاق ست کرد.

اگر رنگ اتاق شما رنگ سفید است، می توانید از میز آرایشی با تم صورتی در اتاق بهره مند شوید. این هماهنگی نظم و جلوه اتاق را بیشتر خواهد کرد. اگر فضاهای مختلفی چون دراور و کشو در داخل میز تعبیه شده باشد، در نتیجه مکان نگه داری خوبی برای انواع شانه مو، اتوی مو و سشوار خواهید داشت. ضمن اینکه روی میز به شکل خالی ظاهر خواهد شد. در این صورت می توانید یک گلدان فوق العاده را با گل های قرمز بر روی میز صورتی یا سفید در نظر داشته باشید.

میز آرایش کوچک

میز آرایش کوچک

دکوراسیون جذاب میز آرایش

طراحی زیبای میز آرایش

میز آرایش کوچک و زیبا

میز آرایش با نورپردازی

مدل لاکچری میز آرایش

از موارد حائز اهمیت برای مدل میز آرایش کوچک جنس آن می باشد. این میزها اغلب در نوع چوبی طراحی می شوند اما نمونه فلزی و استیل آن نیز در بازار موجود است.

فراموش نکنید که وسایل آرایشی اغلب زیبا هستند. به همین خاطر می توانید برای دکوراسیون میز آرایش از ادکلن های شیشه ای جذاب و لاک های رنگی استفاده کنید.

میز آرایش با تم سفید

میز آرایش با فضای مخفی

آینه جزء جدانشدنی میز آرایشی است. معمولاً سبک برش آینه این میزها در انتخاب مشتریان اهمیت زیادی دارد. برای برش آینه از نمونه برش های دایره ای، مربع شکل، مستطیلی، بیضی و … استفاده می کنند. نمونه میز آرایش کلاسیک نیز در سبک زندگی امروزی دیده می شود. ضمن اینکه چنین دکوراسیونی در قسمت طراحی آینه ها بیش از اندازه نمود می یابد. معمولاً در سبک سنتی از جنس فلز مشکی و طلایی برای دیزاین میز آرایش کوچک استفاده می کنند.

تمامی ایده های چیدمان میز آرایش زیبا هستند اما بهتر است این ترتیب و چیدمان را با درایت و هماهنگی با سایر اجزای منزل انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *