خانه تخت و کمد سرویس خواب نوزاد پسرانه و دخترانه با طرح های زیبا و دوست داشتنی

سرویس خواب نوزاد پسرانه و دخترانه با طرح های زیبا و دوست داشتنی

سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب نوزاد یکی از مهم ترین وسایل در سیسمونی است که قبل از تولد توسط والدین تهیه می شود و با چیدمانی مناسب درون اتاق خواب قرار داده می شود و با توجه به اینکه سرویس خواب بخش زیادی از اتاق را اشغال می کند بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ آن حساسیت لازم را به خرج دهید.

سرویس خواب نوزاد با طرح های فانتزی و ساده

سرویس خواب شامل وسایلی نظیر گهواره و تخت و کمد لباس و بالش و لحاف و تشک است که بعد از تهیه این وسایل بهتر است سرویس خواب را به صورت کاربردی و در عین حال متفاوت درون اتاق خواب فرزند خود بچینید. در ادامه این مطلب انواع مدل سرویس خواب نوزاد با طرح های متنوع را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل تخت خواب نوزاد

طرح های سرویس خواب برای نوزادان دختر و پسر

سرویس خواب هایی که برای نوزادان طراحی می شوند در انواع طرح های ساده و فانتزی موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.
تخت خواب یکی از مهم ترین اجزای سرویس خواب است که بخش زیادی از اتاق را اشغال می کند بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب تخت خواب دقت لازم را به خرج دهید.
توجه داشته باشید که خواب نوزاد روی سلامتی و رشد او تاثیرگذار است بنابراین علاوه بر زیبایی و جذابیت طرح تخت خواب نوزاد باید کیفیت آن را نیز مورد بررسی قرار دهید تا در هنگام استفاده از تخت خواب برای فرزندتان مشکلی پیش نیاید.

انواع ساعت دیواری

سرویس خواب برای نوزاد سرویس خواب ام دی اف نوزاد مدل سرویس خواب نوزاد تخت خواب نوزاد تخت خواب سفید برای نوزاد سرویس خواب شیک و ساده سرویس خواب نوزاد پسرانه مدل سرویس خواب سفید مدل سرویس خواب سفید

اگر شما تمایل دارید از تخت خواب به مدت سال های طولانی استفاده کنید بهتر است تخت های چند منظوره را انتخاب نمایید زیرا این تخت ها از دوران نوزادی تا نوجوانی قابل استفاده می باشند.
تخت خوابی که برای نوزاد خود تهیه می کنید باید لبه های بلندی داشته باشد تا خطر سقوط نوزاد به روی زمین را کاهش دهد که این لبه ها را می توان به مرور زمان با بالا رفتن سن فرزندتان بردارید و تخت نوزاد را به تخت خواب نوجوان و تخت خواب کودک تبدیل کنید.
انتخاب رنگ برای سرویس خواب نوزاد یکی دیگر از نکاتی است که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید برای بزرگ تر به نظر رسیدن اتاق فرزند خود سرویس خواب ها با طیف رنگ های روشن نظیر کرم تا استخوانی را انتخاب کنید همچنین در صورت تمایل می توانید سرویس خواب را از بین رنگ های تیره نظیر قهوه ای سوخته و فندقی تیره و … انتخاب نمایید.

سرویس خواب سفید و زیبا سرویس خواب طرح دار سرویس خواب چوبی برای نوزاد سرویس خواب شیک و طرح دار سرویس خواب زیبا و شیک مدل سرویس خواب سرویس خواب خاکستری سرویس خواب ساده و شیک سرویس خواب ساده برای نوزاد سرویس خواب خاکستری تیره سرویس خواب چوبی

انتخاب رنگ سرویس خواب بهتر است با توجه به جنسیت فرزند شما انجام شود. برای نوزادان دختر می توانید سرویس خواب را از بین رنگ های صورتی و قرمز روشن و سایر رنگ های دخترانه انتخاب کنید و سرویس خواب ها با رنگ آبی و سرمه ای و … برای نوزادان پسر می توانند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.
انتخاب بالش و لحاف و تشک نیز برای تخت خواب نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است شما برای جذابیت بیشتر دکوراسیون اتاق نوزاد طرح بالش و لحاف و تشک را با یکدیگر ست کنید همچنین می توانید طرح پرده اتاق نوزاد را نیز مشابه با طرح تشک و بالش و … انتخاب نمایید.

مبل و میز
مدل سرویس خواب برای نوزاد مدل سرویس خواب سرویس خواب شیک و نوزادی سرویس خواب کلاسیک سرویس خواب ساده سرویس خواب ام دی اف برای نوزاد سرویس خواب کلاسیک و شیک سرویس خواب زیبا برای نوزاد سرویس خواب سفید و قهوه ای سرویس خواب زیبا برای نوزاد سرویس خواب برای نوزاد مدل تخت و کمد نوزاد تخت و کمد نوزاد

در این مطلب با انواع مدل های سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و با ایده گرفتن از آن ها بتوانید سرویس خوابی بی نظیر را برای اتاق فرزند خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *