خانه تخت و کمد ۳۳ مدل دراور چوبی و ام دی اف شیک با انواع طراحی مدرن و کلاسیک

۳۳ مدل دراور چوبی و ام دی اف شیک با انواع طراحی مدرن و کلاسیک

مدل دراور

دراور یکی از ضروری ترین وسایل در اتاق خواب است که روی طراحی دکوراسیون داخلی آن می تواند تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب رنگ و مدل دراور حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

مدل دراور با طرح و رنگ های شیک و متنوع

یکی از مهم ترین نکات برای انتخاب دراور توجه به فضای مورد نظر و جنس و مواد به کار رفته در طراحی آن است و بهتر است شما دراوری را انتخاب کنید که جنس مواد اولیه اش باکیفیت است تا بتوانید سال های طولانی از آن استفاده نمایید. در مطالب قبلی طرح های میز آرایش و کمد لباس را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع مدل دراور با طرح های شیک و زیبا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طرح های دراور جدید

برای ساخت دراور از متریال هایی نظیر فلز و ام دی اف و چوب و … استفاده می شود که دراور های چوبی از پرطرفدارترین انواع طرح ها هستند و از زمان های گذشته تا به امروز توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند.
دراور های ام دی اف نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند همچنین این نوع دراورها در سایز و ابعاد مختلف ساخته می شوند.
دراورها در انواع طرح های کلاسیک و مدرن طراحی می شوند و اگر سبک دکوراسیون اتاق خواب شما کلاسیک است بهتر است دروارهای کلاسیک را انتخاب نمایید تا با دکوراسیون اتاق خواب تان همخوانی و مطابقت داشته باشد.

انواع ساعت دیواری

مدل دراور طرح دراور دراور ام دی اف مدل دراور ساده و زیبا دراور ام دی اف دراور مدرن و زیبا مدل دراور دراور سفید و زیبا دراور چوبی و شیک مدل دراور مدرن دراور ام دی اف دراور شیک و زیبا دراور دو رنگ دراور زیبا و جدید دراور دو رنگ و زیبا دراور شیک و چوبی
دروارهای مدرن نیز به صورت ساده و در عین حال کاربردی ساخته می شوند و شما می توانید برای دکوراسیون های مدرن و ساده از این طرح ها استفاده نمایید.
توجه داشته باشید که بهتر است رنگ و طرح دراور را با توجه به رنگ و طرح سایر وسایل موجود در اتاق خواب خود انتخاب نمایید تا تغییرات مثبتی در طراحی داخلی اتاق خواب ایجاد شود.
علاوه بر جنس دراور باید به شکل ظاهری آن توجه داشته باشید و دراوری را انتخاب نمایید که دارای طرحی شیک و در عین حال کاربردی باشد زیرا یک کمد با کیفیت و در عین حال زیبا می تواند فضایی ایده آل را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب ایجاد نماید.

دراور زیبا و شیک دراور سفید و ام دی اف مدل دراور شیک و مدرن دراور شیک و ام دی اف دراور ام دی اف دراور زیبا و مدرن دراور سفید و مدرن دراور چوبی و زیبا مدل دراور دو رنگ دراور چوبی دراور زیبا و خاص دراور رنگی و شیک دراور سفید و مدرن مدل دراور زیبا و جدید دراور کشویی دراور با آینه دراور ام دی اف

در این مطلب با ۳۳ مدل دراور با طرح های ساده و کاربردی آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دراور شیک و زیبایی را برای اتاق خواب ها با ابعاد کوچک و بزرگ انتخاب نمایید.

مبل و میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *