وسایلی که در اتاق خواب شما قرار می گیرند تاثیر اساسی در آرامش شما خواهند داشت زیرا شما بعد از پشت سر گذاشتن روز یک روز کاری سخت، برای استراحت و رهایی از استرس ها به اتاق خواب می ‌روید و وسایلی که در اتاق خواب قرار دارند علاوه بر اینکه باید باعث زیباتر شدن فضای خانه شما شوند، باید این آسایش را برای شما فراهم کنند. از این رو لازم است که برای خرید سرویس خواب های خود و همچنین تخت خوابی که در آن قرار دارد نهایت دقت را داشته باشید و تنها ملاک شما برای خرید سرویس خواب زیبایی نباشد و فاکتورهای مهم دیگر را هم مد نظر قرار دهید.

راهنمای خرید مدل تخت و سرویس خواب

 یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که باید قبل از خرید سرویس خواب به آن توجه کنید، تعیین سبک دکوراسیون منزل است و اگر سبک دکوراسیون خانه خود را هنگام خرید مبلمان پذیرایی از قبل انتخاب کرده اید، باید سرویس خواب شما هم مطابق با همان سبک خریداری شود،  زیرا علاوه بر زیبایی وسایل، تناسب بین وسایل است که این کشش را ایجاد می‌ کند و اگر سبک خانه شما مدرن باشد و در اتاق خواب خود از تخت خواب کلاسیک یا استیل یا همان تخت خواب سلطنتی استفاده کنید این تناسب را به هم زده اید و حتی با هزینه ‌های بالایی که برای خرید این وسیله ها پرداخت کرده اید در نهایت به هدف خود نمی‌ رسید.

راهنمای خرید مدل تخت و سرویس خواب

 بعد از اینکه سبک دکوراسیون منزل شما انتخاب شد و سرویس خواب را مطابق با آن خریداری کردید، باید علاوه بر سبک، به فاکتورهای دیگری هم توجه کنید. به طور مثال اگر اتاق خواب شما کوچک است بهتر است تختخواب را متناسب با ابعاد اتاق خواب خریداری کنید و ترجیحا از تختخواب هایی در سرویس خواب خود استفاده کنید که زیر آن کشو و کمد وجود دارد، تا بتوانید وسایل اضافه اتاق را داخل آن جای دهید و فضای اتاق را خلوت تر کنید.

راهنمای خرید مدل تخت و سرویس خواب

 هنگام خرید تختخواب به افرادی که قرار است از آن استفاده کنند هم توجه کنید، به طور مثال ارتفاع و ابعاد تخت خواب و همچنین نوع آن برای بزرگسالان متفاوت از تخت خواب نوزاد و نوجوان است . پس بهتر است این فاکتورها را هنگام خرید تخت‌خواب در نظر بگیرید.

راهنمای خرید مدل تخت و سرویس خواب

 جنس چوب و مقاومت فلزی که تختخواب از آن ساخته شده است هم فاکتور مهمی است و باید به آن توجه کنید. بهتر است از چوب های مرغوب در تخت خواب شما استفاده شده باشد که عمر طولانی تری داشته باشد و اتصالات آن قوی باشد که موقع خواب جیرجیر نکند و مقاومت بالایی داشته باشد. رنگ تختخواب و سرویس خواب می تواند عامل مهمی در انتخاب آن باشد. اگر از رنگ یا تم مشخصی در دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کرده اید ، تخت خواب هم باید همسو با این رنگ باشد و مغایرتی با آن نداشته باشد.

راهنمای خرید مدل تخت و سرویس خواب

 برای داشتن یک خواب راحت تنها یک تختخواب مناسب کافی نیست و باید تشک تختخواب هم مناسب و طبی باشد و با توجه به فیزیک شما خریداری شده باشد. به طور مثال تختخوابی که برای افراد سالمند تهیه می شود باید دارای نوع خاصی از تشک ها باشند و تشک تخت خواب نوجوانان و کودکان متفاوت از آن است.

 معمولاً در کنار تخت خواب در یک سرویس کامل خواب اجزای دیگری هم وجود دارد که شامل میز آرایش و توالت و آیینه و کمد ها می باشند. اگر فضای اتاق شما کوچک است و کمد دیواری دارد، نیازی نیست که یک کمد اضافه هم خریداری کنید و فضای اتاق را با آن شلوغ کنید و انتخاب اجزای کناری تخت خواب در سرویس خواب به انتخاب شما خواهد بود و می توانید به اختیار خود بعضی از آنها را سفارش ندهید.

راهنمای خرید مدل تخت و سرویس خواب

 علاوه بر سرویس خوابی که در اتاق خواب قرار دارد، بقیه اجزای آن مانند پرده و فرش و غیره باید در تناسب با این سرویس خواب خریداری شده باشند و اگر تصمیم دارید از سرویس خواب سلطنتی در اتاق خواب خود استفاده کنید باید به نوع چوبی که در آن به کار می‌رود دقت کنید و همچنین حجم تاج تخت خواب را متناسب با ابعاد اتاق در نظر بگیرید. اگر اتاق کوچکی دارید تختخوابی که تاج خیلی بلند و پر نقش و نگاری دارد نمی تواند گزینه خوبی برای اتاق شما باشد و فقط باعث شلوغ تر به نظر رسیدن فضای اتاق خواهد شد.

راهنمای خرید مدل تخت و سرویس خواب

سرویس خواب جدید

اگر سرویس خواب مدرن برای اتاق خواب خود خریداری می‌کنید بهتر است اصلی ترین ویژگی سبک مدرن، یعنی سادگی و خلوت بودن در فضا را رعایت کنید و با قرار دادن دکوری های مختلف فضای اتاق را از حالت مدرن بودن و ساده بودن خارج نکنید..

 اگر تصمیم دارید دیوار بالای تخت خواب در اتاق خواب خود را تزیین و طراحی کنید، بهتر است از قاب عکس یا وسایل دکوری استفاده کنید که با سرویس خواب شما مطابقت داشته باشند. به طور مثال استفاده از تابلوهای منبت کاری شده در بالای سرویس خواب مدرن باعث عدم تناسب بین وسایل می‌شود و زیبایی آن را میگیرد.

راهنمای خرید مدل تخت و سرویس خواب

سرویس خواب مدرن و جدید

 با توجه به تنوع سلیقه ها در بازار انواع و اقسام سرویس خواب های مدرن و جدید را مشاهده می‌کنید که می ‌توانید با هر میزان بودجه ‌ای که در اختیار دارید سرویس خواب مد نظر خود را انتخاب کنید. ولی هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که باید تمام موارد گفته شده هنگام خرید سرویس خواب رعایت شود تا از خرید خود رضایت کافی داشته باشید.

راهنمای خرید مدل تخت و سرویس خواب

سرویس خواب عروس

 یکی از مهم‌ترین اجزایی که در جهیزیه نوعروسان وجود دارد سرویس خواب عروس ها است که باید علاوه بر نکاتی که گفته شد دارای زیبایی باشند و فضای جذابی را در اتاق خواب زوج ها جوان فراهم کنند . می توانید در سرویس خواب عروس از تخت خواب ها و رنگ های روشن تر استفاده کنید ، خصوصا اگر در خانه های کوچک زندگی می کنید استفاده از رنگ های روشن می تواند فضا را بزرگتر و دلباز تر نشان دهد.

سرویس خواب دخترانه

 اگر سرویس خوابی که خریداری می کنید برای اتاق دختر خانوم ها می باشد ، بهتر است برای رنگ سرویس خواب از رنگ هایی استفاده کنید که دخترخانم ها تمایل بیشتری به استفاده از آن ها دارند. به طور مثال رنگ های صورتی، آبی، سبز و بنفش و رنگ های مشابه آن ها می تواند فضای دلنشین تری برای آن ها خلق کند. سعی کنید سرویس اتاق خواب و تزیین دکوراسیون اتاق خواب فرزندان شما به نحوی باشد که از قرار گرفتن در اتاق خواب خود لذت ببرند.

راهنمای خرید مدل تخت و سرویس خواب

سرویس خواب پسرانه

 در اتاق خواب فرزندان پسر خود می توانید از سرویس خواب پسرانه اسپرت استفاده کنید و استفاده از رنگ های آبی، سرمه ای، قهوه ای و قرمز و از این قبیل که هیجان زیادی دارند می تواند گزینه های جذابی برای سرویس خواب پسرانه باشند.

راهنمای خرید مدل تخت و سرویس خواب

قیمت سرویس خواب

راهنمای خرید مدل تخت و سرویس خواب

 

از کارخانه به خانه با آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند .

امکان خرید سرویس خواب جدید و متنوع با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com) که می‌توانیم مدل‌ های متنوع در دسته ‌بندی‌ های مختلف سرویس خواب یک نفره، دو نفره، دو طبقه، تخت خواب یک نفره، تخت خواب دو نفره، تخت دو طبقه، مبل راحتی، مبل استیل و کلاسیک، میز جلو مبلی و میز عسلی و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *