خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی تصاویر دکوراسیون با تم سیاه با طراحی حساب شده

تصاویر دکوراسیون با تم سیاه با طراحی حساب شده

دکوراسیون عالی با تم سیاه

دکوراسیون با تم سیاه از آن دسته تم های شیک و عالی است که در بسیاری از فضاهای مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. با رعایت نکات لازم با این تم می توان محیطی متفاوت و زیبا در منزل ساخت. در ادامه تصاویر خیره کننده ای از طراحی داخلی منزل با تم مشکی ارائه داده ایم.

تصاویر شیک و زیبا از دکوراسیون با تم سیاه

برای چیدمان تم سیاه باید شرایط محیط منزل را در نظر داشته باشید

منظور از شرایط محیط منزل میزان رنگ های به کار رفته در سایر وسایل منزل از جمله مبلمان می باشد. یعنی این وسایل باید در تن های روشن تری از زمینه قرار بگیرند و یا اگر زمینه رنگ سیاه مطلق نیست، باید این لوازم در سطح تیره تری تری قرار بگیرند و به این ترتیب تضاد رنگی ایجاد شود.

تم تیره در دیزاین اتاق نشیمن

طراحی زیبای منزل با تم تیره

انواع ساعت دیواری

تم تیره در دیزاین آشپزخانه

دکوراسیون زیبای آشپزخانه با تم سیاه

اتاق پذیرایی با تم سیاه و جذاب

مبل و میز

دکوراسیون با تم سیاه

دیزاین شیک منزل

چیدمان اتاق تشیمن با تم سیاه

طراحی فوق العاده منزل با تم سیاه

دیزاین جذاب اتاق نشیمن

اتاق نشیمن با تم سیاه

از دکوراسیون با تم سیاه مطلق استفاده نکنید

گر چه تم تیره برای ساخت مکان های خاص اهمیت دارد اما استفاده از این رنگ به طور مطلق در منزل کار اشتباهی است. ضمن اینکه هیچ یک از دکوراتیوها شما را به چنین سمتی سوق نخواهند داد. معمولاً در دکوراسیون منزل از تک رنگ ها کاسته می شود و ترکیب رنگی پیشنهاد می شود. ولو اگر دکوراسیون با تم سیاه باشد.

از رنگ های با درجه تیرگی مختلف استفاده کنید

بهتر است در بطن دکوراسیون با تم تیره از رنگ های تابع و نزدیک نیز استفاده کنید. به عنوان مثال دکوراسیون خاکستری رنگی است که هم از تیرگی و حس مدرنیته لازم برخوردار است و هم درجات خوبی از روشنی در آن وجود دارد.

دیزاین متفاوت منزل با تم سیاه

دیزاین متفاوت منزل

طراحی اتاق پذیرایی با تم تیره

دیزاین شیک حمام با تم تیره

استفاده از رنگ سفید یا مات

انتخاب دکوراسیون با تم سیاه در محیط منزل برای نقاطی که قرار نیست از رنگ سفید استفاده شود، حسنی ندارد. تیرگی چه زمانی می تواند جلوه یابد و در چیدمان اتاق پذیرایی خود را نشان دهد؟ زمانی که در کنار یک رنگ مات و خنثی یا رنگ سفید قرار بگیرد. اگر این رنگ را به طور مصنوعی در طراحی منزل وارد نکنید، قطعاً به طور طبیعی وارد محیط شما خواهد شد. این راه های طبیعی می توانند از ادغام فضای بیرون از طریق پنجره با کف پوش مشکی منزل یا از طریق نور طبیعی ورودی به خانه نتیجه شوند. در هر صورت برای زیبایی هر چه تمام تر دکوراسیون تم تیره از شگردهای چیدمان بهره مند شوید.

چیدمان با تم تیره

دکوراسیون با تم تیره

دکوراسیون با تم سیاه

دیزاین با تم تیره

دکوراسیون با تم سیاه

طراحی اتاق نشیمن با تم سیاه

دیزاین زیبای منزل با تم سیاه

نور طبیعی و مصنوعی

در دکوراسیون با تم تیره بهتر است هر دو حالت از نور وجود داشته باشد. ضمن اینکه اگر مشکی انتخابی شما برای طراحی داخلی منزل، مشکی زغالی براق باشد، می توانید در زیر نور آن را دارای برق و درخشش بیشتر کنید. در ادامه دقت داشته باشید برای بهره مندی از نورهای مصنوعی، بهتر است آن ها را به صورت محسوس و نامحسوس در چیدمان منزل جای دهید. اگر از نورهای مکمل بزرگ در این محدوده استفاده کنید، کار اشتباهی نکردید. چون در چنین محیط های تیره ای، قطعاً توجه شما معطوف به نورهای تزیینی می گردد.

همچنین زمینه به کار رفته در دکوراسیون منزل را با دو تم سفید و سیاه ترکیب کنید تا دکورهای به کار رفته روی دیوار به خوبی نمایان شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *