خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی خانه ای سیاه، سفید و بژ با طراحی مد روز

خانه ای سیاه، سفید و بژ با طراحی مد روز

اتاق پذیرایی با نورپردازی مدرن

ترکیب سیاه و سفید از ترکیب های رنگی ساده است که نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی خاصی ندارد. در این مطلب طراحی جذابی از ترکیب رنگ سیاه، سفید و بژ به شکل متنوع در نقاط مختلف منزل ارائه کرده ایم. 

دکوراسیون زیبای منزل با ترکیب رنگی سیاه، سفید و بژ

رنگ های روشن به دلیل بافت خنثی در کنار رنگ تیره جلوه خوبی دارند. با برقراری این دو رنگ در کنار یکدیگر می توانید تناسب منزل را به شکل زیبایی حفظ و ارائه کنید. فراموش نکنید که همیشه لازم نیست این ترکیب های رنگی را به صورت ۵۰ درصدی استفاده کنید. شما می توانید برای دیزاین مدرن و زیبا، ترکیب ۶۰ به ۴۰ را استفاده کنید. رقم ۶۰ درصد رنگ سفید را برای محیط منزل با روشنایی کم انتخاب کنید. در چنین فضایی نیاز به روشنایی بیشتر احساس می شود. در محیط های روشن می توانید روشنایی را در حد ثابتی نگه دارید و یا میزان آن را با کاربرد ۶۰ درصد رنگ سیاه یا تیره کاهش دهید.

اتاق خواب زیبا با طراحی مدرن

اتاق نشیمن شیک و زیبا

انواع ساعت دیواری

رنگ بژ در نمای داخلی اتاق

آشپزخانه زیبا با نورپردازی مدرن

دیزاین جذاب حمام

مبل و میز

دکوراسیون شیک اتاق پذیرایی

منزل لاکچری با ترکیب رنگی خنثی

چیدمان بژ-سفید و سیاه اتاق خواب

دکوراسیون اتاق پذیرایی با رنگ سفید

دیزاین سرویس بهداشتی با رنگ ترکیبی بژ-سفید

عده ای گمان می کنند کاربرد رنگ سیاه در کنار رنگ سفید باز هم صورتی خشن و تار از دکوراسیون منزل ارائه می کند. البته این نظریه برای دکوراسیون تیره بدون بازتاب نور تا حدی پذیرفته می شود اما در دکوراسیون ترکیبی سفید-سیاه محیط هماهنگ و زیبایی شکل خواهد گرفت.

رنگ بژ را به عنوان عنصر سوم وارد این دکوراسیون روز کنید. می توانید برای هر سه رنگ، درصد مشخصی به طور یکسان (۳۰ درصد) در نظر بگیرید. البته این نکته بستگی به شرایط محیط منزل شما و میزان نور آن دارد.

دیزاین فوق العاده منزل

دیزاین متفاوت آشپزخانه با تن تیره

اتاق خواب و رنگ بژ

دیزاین اتاق خواب با رنگ بژ

طراحی عالی حمام

دیزاین شیک منزل با طراحی سه رنگ خنثی

آشپزخانه با رنگ تیره

حمام لاکچری

اتاق خواب لاکچری با طراحی زیبا

طراحی متفاوت اتاق نشیمن

این که شما چه قدر به بازتاب و انعکاس در محیط منزل نیاز دارید؟ میزان روشنایی در اتاق پذیرایی، چه قدر برای شما مهم است؟ آیا به دنبال بارز شدن نواحی خاصی از منزل هستید؟ همه این موارد در انتخاب ترکیب رنگی موثر است.

معمولاً بعضی نقاط در محیط منزل به شکل بارزی قابل توجه هستند یا ما قصد داریم این قسمت ها بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. به همین خاطر با این تضاد رنگی بیشتر موافق هستیم. برجسته سازی حتی در دکوراسیون تیره نیز با نورپردازی متفاوت و زیبا انجام می شود.

طراحی مینیمالیستی

اتاق خواب با دکوراسیون بژ

طراحی شیک منزل

دیزاین مینیمال منزل

رنگ بژ بین رنگ سفید و سیاه قرار می گیرد و باعث می شود چشم شما از نقاط تیره با هماهنگی و به آرامی به رنگ سفید برسد. این تاثیر در ذهن فرد به حدی است که هارمونی لازم در رنگ ها به شدت احساس می شود.

فضا در چنین محیطی ابداً ناراحت کننده و ناهنجار نیست. بهتر است رنگ بژ را بین رنگ های تیره و روشن به کار ببرید. رنگ های تیره با رنگ بژ در محدوده خاصی از دکوراسیون استفاده می شود. می توان گفت رنگ بژ در کنار رنگ سیاه براق به مراتب جلوه ای بیشتر از رنگ سفید مات دارد.

دکوراسیون بژ

نشیمن زیبا

طراحی منزل با رنگ بژ

سبک طراحی این سه رنگ در منزل به قدری ساده و لاکچری است که ما را به یاد دکوراسیون مینیمال می اندازد. البته این حدس ابداً اشتباه نیست. چون در سبک مینیمال یکی از ترکیب های اساسی و ممتاز است. ضمن اینکه سبک مدرن نیز از چنین ترکیب بی حاشیه ای استقبال می کند. هر دکوراسیون تیره ای بر روی رنگ سفید بهتر جلوه گر می شود و هر دکوراسیون روشنی نیز با رنگ تیره نمایان تر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *