خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه ای لاکچری با اتاق خوابی متفاوت

دکوراسیون خانه ای لاکچری با اتاق خوابی متفاوت

دکوراسیون خانه ای لاکچری

امروزه اغلب افراد تمایل دارند برای طراحی داخلی خانه آپارتمانی خود از دکوراسیون های لاکچری و شیک استفاده نمایند که این مدل دکوراسیون ها باعث مجلل تر به نظر رسیدن فضای خانه می شوند و علاوه بر این جلوه و شکوه خاصی را به دکوراسیون داخلی قسمت های مختلف منزل می بخشند. 

طراحی دکوراسیون خانه آپارتمانی دو خوابه شیک و لاکچری

خانه آپارتمانی که در تصاویر زیر مشاهده می کنید دارای ۱۴۰ متر مربع است و این آپارتمان در مسکو واقع شده است همچنین این آپارتمان شیک و مجلل دو خوابه است و دارای دکوراسیونی مخصوص به زوج های جوان است که در ادامه این مطلب دکوراسیون داخلی قسمت های مختلف این خانه آپارتمانی مدرن و امروزی را مشاهده خواهید کرد.

دکوراسیون اتاق نشیمن

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان

در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن از ترکیب رنگ سبز و خاکستری و قهوه ای استفاده شده است که این ترکیب رنگی فضایی متفاوت را در اتاق نشیمن ایجاد کرده است. پنجره ها با کمک پرده مخمل سبز رنگی پوشانده شده اند که در مقابل پرده دو مبل راحتی با رنگ سبز نیز قرار داده شده است که ست کردن پرده با رنگ مبلمان باعث متفاوت تر به نظر رسیدن فضای اتاق نشیمن شده است.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن دکوراسیون اتاق نشیمن دکوراسیون خانه آپارتمانی لاکچری طراحی زیبا و شیک اتاق نشیمن

آشپزخانه با اینکه دارای فضایی کوچک است ولی مجهز به یک مدل میز ناهار خوری سنگ مرمر با ۶ صندلی است و افراد خانواده می توانند از میز ناهار خوری برای سرو غذا و انجام فعالیت های دیگر استفاده نمایند. فضای بین آشپزخانه و اتاق نشیمن توسط میز ناهار خوری از یکدیگر جدا شده اند و امروزه در اغلب دکوراسیون های مدرن از میز ناهارخوری برای جداسازی آشپزخانه و اتاق نشیمن استفاده می شود.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

مبل و میز

برای طراحی نورپردازی آشپزخانه چراغ های آویزی روی میز ناهارخوری نصب شده اند که این چراغ ها باعث روشن تر شدن فضای آشپزخانه در هنگام شب می شوند.

دکوراسیون شیک و لوکس خانه آپارتمانی
دکوراسیون اتاق خواب دو نفره این خانه آپارتمانی لوکس و بی نظیر است و از پالت رنگی خاصی برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب استفاده شده است. در کنار تخت خواب پاتختی و چراغی ساده و در عین حال شیک قرار داده شده است و علاوه بر این برای صرفه جویی در فضای اتاق خواب تلویزیون روی دیوار نصب شده و این اتاق خواب لاکچری دارای فضایی آرامش بخش و پرانرژی می باشد.

دکوراسیون اتاق خواب دو نفره دکوراسیون اتاق خواب دو نفره

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون خانه آپارتمانی

طراحی داخلی خانه لاکچری

اتاق خواب دوم مطلق به فرزند خانواده است که فضای این اتاق خواب پر از جذابیت های اسکاندیناوی می باشد. دکوراسیون اتاق خواب کودک به صورت کاربردی طراحی شده و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید قسمتی از اتاق خواب به فضای مطالعه اختصاص داده شده است.

طراحی داخلی اتاق کودک

طراحی داخلی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق کودک دکوراسیون اتاق کودک طراحی داخلی اتاق کودک دکوراسیون اتاق کودک

مهم ترین بخش بعدی این خانه آپارتمانی شیک و لوکس حمام و سرویس بهداشتی است و همانطور که مشاهده کردید این آپارتمان دارای ظاهری یکنواخت است و در قسمت های مختلف آن از عناصری نظیر سنگ مرمر و … استفاده شده است همچنین حمام و سرویس بهداشتی این خانه آپارتمانی دارای دکوراسیونی لوکس و در عین حال کاربردی است.

دکوراسیون حمام

دکوراسیون حمام طراحی داخلی حمام

در این مطلب دکوراسیون داخلی خانه ای شیک و بی نظیر را مشاهده کردید که امیدواریم این طراحی داخلی مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *