خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی دکوراسیون خانه ای رنگارنگ با طراحی منحصربفرد و زیبا

دکوراسیون خانه ای رنگارنگ با طراحی منحصربفرد و زیبا

دکوراسیون رنگارنگ در محیط منزل

اگر چه بسیاری از افراد گمان می کنند طراحی داخلی منزل با رنگ های شاد بدون قاعده و اصول امکان پذیر است اما تمام این رنگ بندی و ترکیبات باید طبق قانون وارد محیط منزل گردد. 

برای طراحی یک دکوراسیون رنگارنگ در درجه اول باید مخلوطی از رنگ ها را در فضای منزل خود ایجاد کنیم. در این صورت می توانیم فضایی رنگارنگ را در اتاق پذیرایی در معرض دید بگذاریم. رنگ های شاد انرژی محیط را بالا می برند و جذابیت را جزء جدانشدنی منزل خواهند کرد.

برای یک دکوراسیون شاد باید چندین نکته را در نظر داشته باشید تا با این نکات هم جذابیت را به منزل عرضه کنید و هم متفاوت بودن را در معرض نمایش بگذارید.

ایده های جذاب دکوراسیون رنگارنگ

تمام رنگ ها در نوع خود ارزشمند هستند. زمانی که شما نظر مثبتی در مورد یک یا چند رنگ ندارید و متمایل به استفاده از آن در محیط داخلی منزل نیستید، بدین علت است که از الهام بخشی رنگ ها بی خبر مانده اید و با اعجاز رنگ های آشنایی ندارید. رنگ ها با کوچک ترین ناحیه در فضای داخلی منزل در پیرامون ما تاثیر گذارند. هر رنگی در جایگاه خود ارزشمند است و می تواند خلق کننده محیطی جدید و زیبا باشد. این شما هستید که با کاربرد صحیح رنگ ها، آن ها را در جای مناسب خود قرار می دهید و جلوه واقعی رنگ ها را نمودار می سازید.

انواع ساعت دیواری

اتاق پذیرایی با رنگ های شاد

دکوراسیون زیبای اتاق پذیرایی

اتاق خواب لاکچری رنگی

مبل و میز

تم رنگی در اتاق خواب

حمام با تم رنگارنگ

طراحی نشیمن با تم آبی

تم آبی و صورتی در اتاق خواب

حمام با تم آبی

دکوراسیون لاکچری اتاق خواب

دکوراسیون سرخابی- آبی

طراحی اتاق خواب با تم ترکیبی

حمام با دکوراسیون رنگارنگ

عده ای گمان می کنند برای خلق یک دکوراسیون رنگارنگ باید دیوارها یا طرح کاغذ دیواری را معطوف به رنگی خاص کنند. این اعجاز و جذابیت(دکوراسیون رنگارنگ) با کمترین هزینه و راحت ترین شکل ممکن ایجاد می گردد. دکوراسیون شاد رنگی را آرام آرام و بطئی وارد دیزاین لاکچری منزل کنید.

منظور از بطئی بودن این است که روش استفاده از رنگ های مختلف را به شکل ظریف در دکوراسیون وارد نمایید. در این صورت شکل ظریف رنگ حتی در مورد رنگ های تند نیز نامطلوب نخواهد بود. این رنگ ها حس و حال تازه به شما، دکوراسیون منزل و … می بخشند.

دکوراسیون ترکیبی سفید و قرمز اتاق خواب

دکوراسیون رنگی سرخابی

اتاق خواب با تم آبی

اتاق نشیمن آبی

اتاق رنگی نشیمن

نشیمن رنگارنگ

اتاق خواب شیک و رنگارنگ

دکوراسیون آبی رنگ اتاق

اتاق خواب زیبا و مدرن با طرح رنگی

دکوراسیون زیبای آشپزخانه

دکوراسیون رنگارنگ منزل

میز با تم رنگی

برای شروع کردن، نقطه استارت داشته باشید

این نقطه استارت می تواند دکوراسیون دیوار تلویزیون، اطراف شومینه، اطراف لوستر و … باشد. رنگ های تند نیز در کاربرد ظریف به شکل ماهرانه نمایان می شوند و جذاب خواهند بود.

اگر ترتیب رنگی در فضای داخلی به درستی انتخاب نشده باشد، نه تنها فضای منزل را شیک و جذاب نمی سازد. بلکه ظاهری نامطلوب و ناموزون نیز به همراه خواهد داشت.

طراحی متفاوت رنگی

دیزاین حمام رنگی

اتاق خواب رنگی

دکوراسیون زیبا با ایده های رنگی

اتاق نشیمن با رنگ شاد

دکوراسیون رنگی جذاب

طراحی زیبای منزل با رنگ های شاد

حمام زیبا و رنگارنگ

دکوراسیون مدرن با ترکیب رنگ های شاد

دکورهای کوچک رنگی

این دکورهای کوچک می توانند یک تابلوی هنری باشند. گلدان های رنگی یکی از دکورهای کوچک در اتاق پذیرایی هستند. رنگ بنفش برای نمونه دکورهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

برای دکورهای رومیزی، تزیین لامپ و پارچه های مبلمان و صندلی ها از رنگ های شاد و مجلل استفاده کنید. می توانید رنگ های خنثی یا گرم را برای دیوار در کنار رنگ های شاد وسایل به کار ببرید. در این صورت فضای دکوراسیون منزل شما با عمق زیادی جلوه می یابد.

یکی از ایده های خلاقانه برای دکوراسیون رنگی استفاده از گل های طبیعی در فضای دیزاین لاکچری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *