خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی نمونه های طراحی دکوراسیون سبز و صورتی برای خانه های مدرن

نمونه های طراحی دکوراسیون سبز و صورتی برای خانه های مدرن

دکوراسیون سبز و صورتی از انواع دکوراسیون زیبا و بی نظیر است و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون داخلی منزل تان را به شیوه ای خاص دیزاین کنید بهتر است از این سبک طراحی داخلی برای قسمت های مختلف خانه تان نظیر اتاق نشیمن و اتاق خواب و آشپزخانه و سرویس بهداشتی ایده بگیرید.

دکوراسیون سبز و صورتی در سه آپارتمان مدرن

ترکیب رنگ های صورتی و سبز با یکدیگر باعث ایجاد تغییرات مثبت در طراحی داخلی منزل می شود و علاوه بر این شما می توانید فضای داخلی منزل تان را با استفاده از این رنگ ها روشن تر جلوه دهید بنابراین بهتر است در صورت تمایل به استفاده از رنگ های خاص و متفاوت در دیزاین داخلی قسمت های مختلف منزل این دکوراسیون رنگی بی نظیر را انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از طراحی دکوراسیون سبز و صورتی در سه آپارتمان با متراژ های کوچک و بزرگ را مشاهده خواهید کرد.

دکوراسیون داخلی منزل

طراحی داخلی آپارتمان با رنگ های سبز و صورتی

رنگ های سبز و صورتی بر خلاف نظر برخی از افراد در دنیای دکوراسیون مدرن و امروزی در کنار یکدیگر ترکیب رنگی بی نظیری را تشکیل می دهند. در طراحی داخلی این خانه زیبا رنگ های صورتی و سبز به روشی موثر فضای داخلی را روشن و شاد جلوه داده اند و این خانه را می توان منبعی خوب برای الگوبرداری از ایده های رنگارنگ و خاص در نظر گرفت.
اتاق نشیمن خانه از طراحی بی نظیر و مدرنی برخوردار است و عناصر مختلفی در این خانه مرز بین فضاها را به شیوه ای خلاقانه مشخص می کنند و در هر جایی از خانه که از رنگ صورتی استفاده شده آن فضا به نقطه کانونی تبدیل شده است.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون نشیمن

طراحی دکوراسیون منزل

دکوراسیون صورتی و سبز دکوراسیون داخلی نشیمن

مبل و میز

رنگ کابینت ها در فضای این خانه مدرن خاکستری انتخاب شده است و به دلیل اینکه خاکستری جزء رنگ های خنثی محسوب می شود و به راحتی با سایر رنگ ها هماهنگ می شود فضای بی نظیری در مرز آشپزخانه و اتاق نشیمن ایجاد شده است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه
یکی از اتاق ها به عنوان اتاق کار در نظر گرفته شده که دارای مکانی مجلل و راحت است و در فضای این اتاق مبلمان راحتی با طراحی و رنگی بی نظیر به چشم می خورند.

دکوراسیون زیبا و شیک دکوراسیون مدرن و زیبا طراحی داخلی اتاق کار

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این خانه آپارتمانی دارای دکوراسیون سبز و صورتی متفاوت و امروزی است و این خانه کوچک با ترکیب این رنگ ها دلباز و روشن تر به نظر می رسد. در فضای اتاق نشیمن خانه مبل ها و پرده های سبز و قفسه های سبز رنگ به چشم می خورد و برای طراحی ورودی که به اتاق نشیمن ختم می شود از رنگ صورتی برای رنگ آمیزی دیوار استفاده شده است که این رنگ تکمیل کننده زیبایی رنگ سبز می باشد.

طراحی داخلی منزل

دکوراسیون زیبا و شیک منزل

دکوراسیون زیبا و شیک خانه

قسمت دیگر اتاق نشیمن نیز با رنگ صورتی طراحی شده است و فضایی از نشیمن در این خانه آپارتمانی مدرن به اتاق کار اختصاص داده شده است.

دکوراسیون صورتی
میز ناهار خوری بر خلاف سایر وسایل منزل به رنگ سفید انتخاب شده است و برای تزیین دیوارهای این بخش از منزل گیاهان سبز رنگ درون شلف دیواری صورتی قرار داده شده اند.

دکوراسیون سبز و صورتی

دکوراسیون سبز و صورتی

دکوراسیون خانه مدرن

آپارتمان سوم در اوکراین واقع شده است و دارای ۱۲۰ متر مربع می باشد و در طراحی داخلی بیشتر قسمت های آن دکوراسیون سبز و صورتی قابل مشاهده است. برای طراحی ورودی منزل از رنگ صورتی و نورپردازی مناسبی استفاده شده که رنگ صورتی با وجود این نورپردازی، خوشایند به نظر می رسد.

دکوراسیون ورودی طراحی داخلی منزل دکوراسیون داخلی راهرو دکوراسیون صورتی ورودی منزل

ورودی منزل به اتاق نشیمن باز می شود و در طراحی نشیمن از ترکیب رنگ های خاکستری و صورتی و سبز استفاده شده است.

دکوراسیون منزل دکوراسیون زیبا و شیک نشیمن دکوراسیون مدرن و شیک اتاق نشیمن دکوراسیون جدید و مدرن نشیمن دکوراسیون اتاق غذاخوری مدرن دکوراسیون اتاق غذاخوری

آشپزخانه طراحی مدرن و در عین حال ساده ای دارد و برای نورپردازی آشپزخانه از نور مخفی استفاده شده که وجود این نور مخفی در فضای آشپزخانه باعث درخشندگی رنگ کابینت ها شده است.

طراحی داخلی آشپزخانه
در طراحی داخلی اتاق خواب به دلیل مطابقت بیشتر رنگ صورتی و خاکستری از این رنگ ها استفاده شده و همانطور که مشاهده می کنید دیوار پشت تخت خواب به کمک کاغذ دیواری طرح داری تزیین شده است.

دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب
در طراحی سرویس بهداشتی نیز طیف های مختلف رنگ خاکستری و سفید به چشم می خورد و این سرویس بهداشتی از طراحی ساده ای برخوردار است.

دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن دکوراسیون خاکستری سرویس بهداشتی
اتاق کودک نیز دارای تزیینات ساده و در عین حال زیبایی است و در طراحی آن رنگ های خاکستری و سفید و سبز به چشم می خورند و قسمتی از فضای اتاق خواب به عنوان اتاق مطالعه در نظر گرفته شده است.

دکوراسیون زیبا و کاربردی اتاق کودک دکوراسیون اتاق کودک سبز و سفید دکوراسیون داخلی اتاق کودک

در طراحی سرویس بهداشتی دوم نیز رنگ های صورتی و خاکستری به چشم می خورند و این سرویس بهداشتی دارای طراحی کاربردی و نورپردازی مدرنی است.

دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی

در این مطلب دکوراسیون سبز و صورتی در سه آپارتمان مدرن و شیک را مشاهده کردید که امیدواریم این دیزاین های داخلی مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله زیبایی خانه قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *