خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی دکوراسیون با ترکیب رنگ های آبی، صورتی و قرمز

دکوراسیون با ترکیب رنگ های آبی، صورتی و قرمز

دکوراسیون رنگی دو خانه آپارتمانی

دکوراسیون های رنگی امروزه توجه اغلب افراد و طراحان داخلی را به سمت خود جلب کرده اند و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل می دهید در فضای داخلی منزل تان پالت های رنگی بی نظیری را خلق کنید بهتر است از این دیزاین های داخلی ایده بگیرید. در ادامه تصاویری از دکوراسیون داخلی دو خانه آپارتمانی با ترکیب رنگ های آبی و صورتی و قرمز را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل با ترکیب رنگ های آبی و صورتی و قرمز

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی همه بخش های منزل نسبت به گذشته از اهمیت زیادی برخوردار شده است و  اغلب افراد تمایل دارند برای احساس آرامش بیشتر در فضای منزل حود از دکوراسیون های رنگی و خاص استفاده نمایند. دیزاین های داخلی رنگی که از ترکیب چند رنگ متفاوت ایجاد شده اند جذابیت منحصر به فردی دارند و این نوع دکوراسیون ها اغلب در خانه های آپارتمانی و ویلایی برای دلبازتر به نظر رسیدن فضای منزل پیاده سازی می شوند.

دکوراسیون رنگی خانه آپارتمانی

دکوراسیون رنگی دو خانه آپارتمانی

دو خانه آپارتمانی که در تصاویر زیر مشاهده می کنید در اوکراین واقع شده اند و هر یک از این دکوراسیون ها به صورت ساده و امروزی می باشند و در طراحی آن ها شکل و بافت خاصی به چشم می خورد و با توجه به اینکه در فضای داخلی این آپارتمان ها اتاق کودک نیز به چشم می خورد بنابراین از این دکوراسیون ها می توان برای منازلی که در آن ها یک خانواده زندگی می کنند الهام گرفت.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون رنگی پذیرایی

دکوراسیون داخلی آپارتمان اول

این آپارتمان دارای ۱۴۰ متر مربع است و در طراحی اتاق نشیمن آن از ترکیب رنگ آبی و صورتی و خاکستری استفاده شده است. گلدان های صورتی و آبی روی سطح میز پذیرایی و میز تلویزیون قرار داده شده اند که این گلدان ها در عین سادگی فضای اتاق نشیمن را به زیبایی تزیین کرده اند.
مبلمان در مرکز اتاق نشیمن قرار داده شده اند و هماهنگی رنگ مبلمان با رنگ دیوارها و میز تلویزیون باعث ایجاد فضایی بی نظیر در فضای اتاق نشیمن شده است.
بخشی از فضای اتاق نشیمن به عنوان اتاق غذاخوری در نظر گرفته شده و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید میز ناهارخوری دارای طراحی بی نظیر و متفاوتی است و برای نورپردازی مناسب در فضای غذاخوری از لوستر مدرن و شاخه ای استفاده شده است.

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نشیمن

مبل و میز

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

طراحی داخلی خانه آپارتمانی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن طراحی شیک و زیبا خانه آپارتمانی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
آشپزخانه دارای فضایی امروزی و در عین حال ساده است و در طراحی آشپزخانه کابینت ها و کفپوش به رنگ سفید به چشم می خورند همچنین فضای آشپزخانه دارای نورپردازی مناسبی است.
همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید فضای آشپزخانه و فضای اتاق نشیمن از یکدیگر جدا هستند و راهرویی این بخش های منزل را به یکدیگر متصل کرده اند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون مدرن آشپزخانه دکوراسیون سفید آشپزخانه
اتاق خواب والدین که دارای طراحی بی نظیری است دارای سبکی ساده و در عین حال جذاب می باشد و روی بخشی از دیوار اتاق خواب نقاشی زیبایی کشیده شده است.
تخت خواب روبروی تلویزیون قرار گرفته است و این اتاق خواب از نور طبیعی برخوردار می باشد همچنین در قسمتی از اتاق خواب صندلی راحتی برای مطالعه و تماشای تلویزیون به چشم می خورد. در فضای این اتاق خواب سرویس بهداشتی با درب شیشه ای ساخته شده و در فضای حمام کاشی و سرامیک و نورپردازی ایده آلی به چشم می خورد.

طراحی داخلی اتاق خواب

طراحی دکوراسیون 2 خانه آپارتمانی

دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون رنگی اتاق خواب دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب

دکوراسیون داخلی حمام

دکوراسیون سرویس بهداشتی
اتاق خواب دوم برای کودک طراحی شده است که در فضای آن از رنگ های آبی و صورتی و قرمز استفاده شده است و قسمتی از اتاق برای مطالعه در نظر گرفته شده و می توان گفت فضای اتاق خواب به صورت کاربردی است.

دکوراسیون اتاق خواب کودک
سرویس بهداشتی دوم که سرویس بهداشتی اصلی منزل است دارای فضایی ساده و کاربردی است و در طراحی آن از ترکیب رنگ سفید و طوسی استفاده شده است.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

دکوراسیون داخلی آپارتمان دوم

آپارتمان دوم دارای ۱۸۰ متر مربع است و در طراحی اتاق نشیمن آن از ترکیب رنگ های آبی و صورتی و سفید استفاده شده است.
در این آپارتمان بر خلاف آپارتمان قبلی فضای بین آشپزخانه و اتاق نشیمن توسط کابینت جزیره از یکدیگر جدا شده اند و در اطراف جزیره آشپزخانه صندلی هایی به رنگ مشکی به چشم می خورند همچنین سینک ظرفشویی نیز روی جزیره آشپزخانه به صورت کاربردی طراحی شده است.
همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید آشپزخانه دارای فضای کوچکی است و برای اینکه فضای آن بزرگ تر به نظر برسد کابینت ها با رنگ آبی روشن به چشم می خورند.

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آبی اتاق نشیمن

دکوراسیون آشپزخانه
اتاق غذاخوری توسط پنل های شیشه ای پوشش داده شده است و در مرکز اتاق غذاخوری میز ناهارخوری با رنگ آبی روشن و صندلی هایی با رنگ آبی تیره به چشم می خورند.

اتاق غذاخوری
اتاق خواب اصلی نیز دارای دکوراسیونی مدرن است و در طراحی آن رنگ هایی نظیر آبی و زرد و خاکستری به چشم می خورند و فضای سرویس بهداشتی و اتاق خواب نیز توسط پرده ای از یکدیگر جدا شده اند.
در بخشی از منزل نیز کمد دیواری بزرگی به چشم می خورد که این کمد دارای سه قفسه می باشد و فضای زیادی را برای نگهداری وسایل خصوصی در اختیار اهالی منزل قرار داده است.

دیزاین داخلی خانه آپارتمانی

طراحی داخلی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی اتاق خواب ۱۰

دکوراسیون رنگی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون رنگی اتاق خواب

سرویس بهداشتی اصلی منزل نیز دارای فضایی خاص و کاربردی است و در فضای آن ترکیب رنگ های خاکستری و آبی به چشم می خورند. برای نورپردازی حمام نیز از چراغ های آویز حبابی به رنگ سفید استفاده شده است.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

دیزاین داخلی سرویس بهداشتی
اتاق خواب بعدی متعلق به فرزند خانواده است که در طراحی آن از ترکیب رنگ های قرمز و آبی و طوسی استفاده شده است و در بخشی از اتاق قفسه هایی برای چیدن اسباب بازی ها در نظر گرفته شده اند.

دکوراسیون اتاق کودک

دکوراسیون اتاق کودک

در این مطلب با انواع ایده ها برای طراحی دکوراسیون رنگی خانه های آپارتمانی با متراژ بزرگ آشنا شدید که امیدواریم این دیزاین های داخلی مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دکوراسیون بی نظیر و متفاوتی را در منزل خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *