خانه دکوراسیون کامل خانه آشنایی با سبک دکوراسیون فرانسوی و اجرای آن در بخش های مختلف زندگی

آشنایی با سبک دکوراسیون فرانسوی و اجرای آن در بخش های مختلف زندگی

سبک دکوراسیون فرانسوی

اگر شما از آن دسته از افرادی می باشید که به ایجاد ظرافت و اشرافیت در طراحی داخلی منزل علاقه زیادی دارید بهتر است از سبک دکوراسیون فرانسوی برای دیزاین قسمت های مختلف منزل خود استفاده نمایید همچنین این سبک طراحی داخلی در ایران و سایر کشورها طرفداران زیادی دارد.

سبک دکوراسیون فرانسوی برای قسمت های مختلف منزل

برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل می توانید از انواع دکوراسیون ترکیه ای و دکوراسیون عربی و دکوراسیون فرانسوی و … استفاده نمایید که هر یک از این طراحی های داخلی ویژگی های خاص خودشان را دارند. در ادامه با ویژگی های سبک دکوراسیون فرانسوی آشنا خواهید شد که امیدواریم این طراحی داخلی با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید به راحتی آن را در سالن پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه منزل تان پیاده سازی کنید.

دکوراسیون فرانسوی

طراحی دکوراسیون فرانسوی

یکی از اصول دکوراسیون فرانسوی هزینه بالای طراحی داخلی آن می باشد و اگر شما تمایل دارید از این دیزاین داخلی ایده بگیرید مجبور هستید که مبلمان و عناصر گران قیمتی را خریداری کنید همچنین یکی از ویژگی های این سبک استفاده از انواع گچبری و حاشیه های زینتی و پارچه های مخمل و ابریشمی با گل های برجسته می باشد. قسمت جدا ناپذیر این دکوراسیون داخلی نیز تزیین منزل به کمک آینه های دکوراتیو و نقاشی های زیبا می باشد همچنین برای تزیین دیوارها از قاب های حک شده با طلا و نقره و برنز استفاد می شود.

انواع ساعت دیواری

برای نورپردازی منزل در دکوراسیون داخلی فرانسوی از وسایل روشنایی مختلف نظیر آویزهای ساخته شده با شمعدان و آویزهای کریستال و لوسترهای لاکچری و … استفاده می شود همچنین در دکوراسیون فرانسوی وجود سقف بلند و پنجره های بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید پنجره ها را به کمک پرده های سلطنتی و زیبا بپوشانید. از دیگر مشخصه های طراحی داخلی فرانسوی استفاده زیاد از چوب می باشد و علاوه بر این در فضای منزل از وسایلی نظیر میز ناهارخوری و تخت خواب و جلو مبلی و میز آرایش و صندلی و مبلمان ساخته شده از چوب استفاده می شود و اغلب این وسایل دارای حکاکی هایی زیبا می باشند.

برای طراحی دکوراسیون فرانسوی باید از مبلمان ویژه ای استفاده نمود همچنین مبلمان از بین طرح های چوبی که در قسمت هایی از آن ها از فلز نیز استفاده شده است انتخاب می شوند و میزها نیز بهتر است دارای پایه هایی باریک و گرد باشند.

برای طراحی منزل به کمک سبک فرانسوی در انتخاب رنگ ها محدودیت وجود دارد و اولویت استفاده از رنگ های پاستلی می باشد و در قسمت های معمول منزل نیز از رنگ سفید عاجی استفاده می گردد. توجه داشته باشید که رنگ های پاستلی از انواع رنگ های روشن و ملایم می باشند که به رنگ های خنثی نیز نزدیک هستند و این رنگ ها ظریف و لطیف و جذاب می باشند. در این سبک طراحی داخلی رنگ های یاسی و سبز زمردی و خاکستری و آبی روشن و آبی و نقره ای نیز به چشم می خورند. توجه داشته باشید که اگر فضای منزل شما دارای متراژی بزرگ است می توانید این سبک طراحی داخلی را در آن به راحتی پیاده سازی کنید و علاوه بر این می توانید با استفاده از رنگ های روشن و پاستلی فضای منزل را جذاب و متفاوت تر نمایید.

مبل و میز

توجه داشته باشید که اتاق پذیرایی فرانسوی باید دارای طراحی داخلی کاملا لوکسی باشد و در این قسمت از منزل وسایل گران قیمت قرار داده می شوند. برای تزیین سالن پذیرایی نیز از مجسمه های شیشه ای و جعبه های کوچک حکاکی شده و گلدان های گوچک می توانید استفاده کنید همچنین بهتر است برای تزیین میز و کمدها نیز از پارچه های دستبافت توری استفاده کنید.

دکوراسیون شیک فرانسوی دکوراسیون منزل فرانسوی دکوراسیون شیک فرانسوی دکوراسیون پذیرایی فرانسوی دکوراسیون خانه فرانسوی دکوراسیون فرانسوی سبک دکوراسیون فرانسوی دکوراسیون داخلی فرانسوی سبک دکوراسیون فرانسوی

اتاق خواب فرانسوی نیز دارای فضایی شیک و جذاب و در عین حال خلوت می باشد و در فضای اتاق خواب از تخت خواب و سرویس خواب با طرح لاکچری استفاده می شود همچنین در فضای اتاق خواب نباید از گچ بری های سنگین استفاده شود. برای طراحی داخلی اتاق خواب فرانسوی از دو سبک مدرن و کلاسیک استفاده می شود.

طراحی نورپردازی اتاق خواب نیز بهتر است به صورتی انجام شود که تمرکز روی دیوارها باشد همچنین استفاده از لوستر کریستالی در فضای اتاق خواب مناسب نمی باشد زیرا اتاق خواب باید دارای نوری کم و فضایی دنج و صمیمی باشد.

سبک دکوراسیون فرانسوی در اتاق خواب طراحی سبک دکوراسیون فرانسوی دکوراسیون فرانسوی مدل سبک دکوراسیون فرانسوی دکوراسیون اتاق خواب فرانسوی سبک دکوراسیون لاکچری فرانسوی دکوراسیون داخلی فرانسوی دکوراسیون اتاق خواب فرانسوی دیزاین اتاق خواب فرانسوی سبک دکوراسیون فرانسوی شیک و زیبا سبک دکوراسیون فرانسوی در فضای اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب فرانسوی

در طراحی آشپزخانه به سبک فرانسوی وسایلی که در طراحی آن ها از خطوط صاف استفاده شده است به چشم می خورند همچنین برخی از وسایل آشپزخانه نیز طلا کاری می باشند و برای تزیین این بخش از منزل از شیشه ها با درب های حک شده نیز استفاده می شود.

حوله ها و سفره ها و پرده ای که در فضای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند باید به صورت منحصر به فرد دارای پارچه هایی طبیعی باشند و علاوه بر این در فضای آشپزخانه از چوب و کاشی و سرامیک با کیفیت استفاده می شود. برای ایجاد فضای ناهاخوری در آشپزخانه می توانید از میز گرد سنتی استفاده نمایید. برای تزیین قفسه های کابینت نیز بهتر است از ظروف چینی و ظروف عتیقه استفاده گردد همچنین می توانید این ظروف را روی پیشخوان یا اپن آشپزخانه قرار بدهید.

دیوارها نیز باید طراحی خاصی باشند و در این سبک دکوراسیون برای رنگ آمیزی دیوارها از رنگ های مات و نیمه مات استفاده می شود همچنین امروزه نیز دیوارها به کمک کاغذ دیواری پوشیده می شوند و اغلب طراحان داخلی نیز برای تزیین دیوارها استفاده از نقاشی های زیبا و تابلوهای هنری گران قیمت را توصیه می کنند.

اگر تمایل دارید در فضای منزل با دکوراسیون فرانسوی از کاغذ دیواری استفاده نمایید بهتر است طرح کاغذ دیواری را ساده انتخاب کنید همچنین رنگ کاغذ دیواری را بهتر از بین رنگ های روشن و پاستلی انتخاب نمایید که در این صورت تغییرات مثبتی در دکوراسیون داخلی منزل شما ایجاد می شود.

سبک دکوراسیون فرانسوی در فضای آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه به سبک فرانسوی سبک فرانسوی دکوراسیون سبک دکوراسیون داخلی فرانسه طراحی داخلی آشپزخانه به کمک سبک دکوراسیون فرانسوی طراحی داخلی آشپزخانه فرانسوی طراحی داخلی آشپزخانه به کمک سبک دکوراسیون فرانسوی دیزاین داخلی آشپزخانه فرانسوی دکوراسیون فرانسوی زیبا طراحی داخلی آشپزخانه فرانسوی سبک دکوراسیون فرانسوی مجلل و زیبا دکوراسیون زیبا فرانسوی سبک دکوراسیون فرانسوی مخصوص آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه به سبک فرانسوی دکوراسیون آشپزخانه به سبک فرانسوی

در این مطلب ایده هایی برای طراحی سبک دکوراسیون فرانسوی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با ایده گرفتن از این طراحی داخلی بتوانید فضایی متفاوت را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *