خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه ویلایی با دکوراسیون ساحلی و نحوه چیدمان و طراحی این سبک آشنا شوید

با دکوراسیون ساحلی و نحوه چیدمان و طراحی این سبک آشنا شوید

دکوراسیون ساحلی

سبک دکوراسیون ساحلی الهام گرفته از طبیعت و دریا و ساحل می باشد از این رو می تواند فضایی آرامش بخش و دوست داشتنی را در داخل قسمت های مختلف منزل ایجاد نماید. در ادامه ایده هایی برای طراحی داخلی ساحلی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید فضایی بی نظیر را در منزل تان ایجاد نمایید.

سبک دکوراسیون ساحلی برای بخش های مختلف منزل

از این سبک طراحی علاوه بر دیزاین داخلی ویلاهای ساحلی در فضای خانه های مدرن و شهری نیز استفاده می شود و همانطور که از نام این سبک پیدا است برای دیزاین داخلی خانه از اکسسوری ها و عناصر مرتبط با دریا و ساحل استفاده می شود و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که از قدم زدن روی شن های گرم ساحل و گوش دادن به موج های دریا لذت می برید بهتر است از این سبک طراحی داخلی برای دیزاین اتاق نشیمن و اتاق خواب و … استفاده نمایید.

دکوراسیون ساحلی اتاق نشیمن

طراحی داخلی منزل با سبک ساحلی

سبک طراحی داخلی دارای انواع مختلفی می باشد که عبارتند از :

انواع ساعت دیواری
  • طراحی داخلی ساحلی مدیترانه ای

از این دکوراسیون مدیترانه ای ساحلی سال های زیادی است که در خانه های ساحلی کشورهایی نظیر یونان و اسپانیا و ایتالیا استفاده می شود و از ویژگی های بارز آن می توان به استفاده از رنگ های روشن و چوب مستحکم و متریال هایی نظیر فلز و آهن سیاه در فضای داخلی منزل اشاره کرد همچنین برای تزیین منزل نیز از وسایل دکوراتیو حکاکی شده استفاده می شود.

  • طراحی داخلی ساحلی جزایر استوایی

در این سبک برای طراحی داخلی منزل از طرح و نقش های مربوط به مناطق استوایی و عناصر طبیعی نظیر چوب درخت ساج و لوازم دکوراتیو دریایی استفاده می شود. سبک دکوراسیون استوایی جذابیت و آرامش خاصی دارد و برای افراد با سلیقه خاص انتخابی مناسب می باشد.

  • طراحی داخلی ساحلی آمریکایی

این سبک دکوراسیون آرامش و فضایی بی نظیر را در طراحی داخلی ایجاد می کند و در حال حاضر نیز یکی از سبک های پرطرفدار در آمریکا می باشد. در این طراحی داخلی از ترکیب رنگ های گرم و سفید و رنگ های اقیانوسی استفاده می شود همچنین اهمیت زیادی به نور داده می شود و در فضای اتاق نشیمن و اتاق خواب و … نیز مبلمان راحتی و وسایل تزیینی دریایی به چشم می خورند.

مبل و میز

حال که با انواع سبک های مختلف طراحی داخلی ساحلی آشنا شدید بهتر است بدانید که از سبک دیزاین ساحلی آمریکایی استفاده زیادی می شود و شما می توانید برای ایجاد حس ساحل و دریا در فضای منزل از رنگ های خنثی استفاده نماید که مناسب ترین رنگ برای دیزاین داخلی ساحلی رنگ سفید می باشد و برای جلوگیری از فضایی یکنواخت در منزل می توانید در کنار رنگ سفید از رنگ هایی نظیر خاکستری و قهوه ای نیز استفاده نمایید همچنین می توانید رنگ وسایل تزیینی و دکوراتیو را نیز از بین رنگ های موجود در ساحل و دریا نظیر زمرد کبود و مرجانی و آبی روشن و کله غازی و شنی و فیروزه ای انتخاب نمایید.

دکوراسیون شیک ساحلی دکوراسیون ساحلی نشیمن دیزاین ساحلی دکوراسیون داخلی ساحلی دیزاین دکوراسیون ساحلی برای منزل دکوراسیون نشیمن با سبک ساحلی دکوراسیون ساحلی برای پذیرایی دیزاین داخلی برای نشیمن با سبک ساحلی دکوراسیون ساحلی زیبا دکوراسیون ساحلی زیبا طراحی شیک و خاص ساحلی دیزاین داخلی ساحلی دکوراسیون نشیمن با سبک ساحلی طراحی داخلی ساحلی نشیمن دکوراسیون ساحلی کاربردی دیزاین داخلی ساحلی دکوراسیون داخلی ساحلی منزل

همانطور که لذت قدم زدن در ساحل را نور گرم خورشید دو برابر می کند از این رو می توان گفت ایجاد نور در طراحی داخلی منزل با سبک ساحلی اهمیت زیادی دارد و اگر منزل شما دارای درب های شیشه ای و پنجره های بزرگ می باشد بهتر است برای پوشاندن درب و پنجره از پرده ای روشن و نازک استفاده نمایید تا از ورود نور به فضای داخلی منزل جلوگیری نشود.

برای حفظ آرامش در فضای نشیمن و پذیرایی ساحلی می توانید از مبلمان راحتی استفاده نمایید همچنین بهتر است مبلمان را از بین طرح هایی انتخاب کنید که تداعی کننده ساحل و دریا هستند همچنین روی مبلمان می توانید کوسن و پتو مخملی و شال مبلمان و … را قرار بدهید.

برای چیدمان وسایل در فضای خانه ها با سبک ساحلی بهتر است نقطه مناسبی از منزل را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید سپس وسایل را در اطراف نقطه کانونی بچینید تا در رفت و آمد شما خللی ایجاد نشود.

برای اینکه فضای داخلی منزل تان جذاب تر به نظر برسد می توانید برای پوشاندن کف اتاق ها از فرش ها با طرح بافتنی استفاده نمایید همچنین فرش با رنگ آبی اقیانوسی را در کف قسمت های مختلف منزل تان پهن کنید.

در سبک طراحی داخلی ساحلی از وسایل دکوراتیو و تزیینی استفاده کم تری می شود و شما می توانید برای تزیین منزل از فانوس دریایی و ستاره دریایی و مرجان های مصنوعی و تابلوها با عکس دریا و ساحل و … استفاده نمایید فقط به این نکته توجه داشته باشید که نباید فضای منزل را به قرار دادن وسایل دکوری بیش از حد شلوغ نمایید.

دکوراسیون اتاق خواب ساحلی طراحی شیک اتاق خواب ساحلی تزیین اتاق خواب ساحلی طراحی داخلی به سبک ساحلی طراحی داخلی اتاق خواب ساحلی و زیبا دکوراسیون ساحلی مخصوص اتاق خواب دکوراسیون شیک و ساحلی طراحی داخلی منزل دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب شیک طراحی داخلی اتاق خواب دکوراسیون خاص و ساحلی دیزاین اتاق خواب با سبک ساحلی

دکوراسیون ساحلی آشپزخانه طراحی دکوراسیون آشپزخانه   دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه ساحلی

در این مطلب تصاویری از انواع دکوراسیون ساحلی را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *