خانه دکوراسیون کامل خانه طراحی دکوراسیون با پیانو برای انواع دیزاین های مدرن و کلاسیک

طراحی دکوراسیون با پیانو برای انواع دیزاین های مدرن و کلاسیک

ایده طراحی دکوراسیون منزل شیک با پیانو

موسیقی یکی از هنرهایی است که ارزش و تاثیر آن فراتر از حد گفتار است. بسیاری از افراد با سلایق و روحیات متفاوت در علاقه مند بودن به این هنر مشترک و دارای تفاهم می باشند. این هنر و نوای زیبا برای به جریان افتادن نیاز به وسایل مربوطه و لازم دارد که امروزه انواع آلات موسیقی با تنوع بالا در کیفیت، رنگ و … برای سلیقه های گوناگون وجود دارند. پیانو یکی از سازهای موسیقی می باشد که صدای فوق العاده زیبا و دلچسب داشته که علاوه بر صدای بینظیرش، شکل ظاهری شیک و زیبایی دارد که از آن می توان برای افزودن به زیبایی فضای منزل می توان بهره برد. در این مطلب ایده های متفاوتی از طراحی دکوراسیون با پیانو آشنا خواهید شد.

طراحی دیزاین منزل با استفاده از پیانو

۴۷ ایده جذاب و شیک طراحی دکوراسیون با پیانو

با وجود این به دلیل اینکه پیانو سازی از نظر ابعاد بزرگ بوده که محیط بیشتری را اشغال می کند، برای حضور آن در طراحی نقاط مختلف منزل، نیاز است که متناسب با شرایط موجود اتاق انجام گیرد. در ادامه ایده های کاربردی و زیبای برای اینن موضع در اختیار شما قرار خواهیم داد.

انواع ساعت دیواری

ایده هایی شیک و متفاوت از دکوراسیون با پیانو

ایده هایی شیک و لاکچری از طراحی دکوراسیون با پیانو

ایده هایی شیک از طراحی دکوراسیون با پیانو

مبل و میز

طراحی محیط پیرامون پیانو

در صورتی که پیانو قسمت اعظمی از زندگی شما را تشکیل می دهد یعنی در راس توجه واقع می شود، مبلمان گرداگرد آن را به گونه ای چیدمان دهید که از بیشترین میزان استفاده را بتوان از صدای آن برد. دیوار پشتی پیانورا به گونه ای طراحی نمایید که شخصیت را بازتاب دهد. نیز دقت نمایید که رنگ دیوار پشتی و وسایل و مشتقات آن باید متناقض با رنگ پیانو باشند. مثلا چنانچه پیانوی شما به رنگ روشن بود، دیوار و لوازم آن باید به رنگ تیره باشند و برعکس. نیز با به کارگیری تابلویی هنری هارمونی دار با پیانو، دیوار پشتی را از یکدستی و ساده بودن بیرون بیاورید.

ایده هایی زیبا از طراحی دکوراسیون با پیانو

همچنین می توانید بر روی دیوار پشتی و دیوارهای پیرامون برای از بین بردن شکل ساده و یکدست از شلف هایی به عنوان کتابخانه با کتاب های مرتبط به حوزه موسیقی استفاده کنید. و یا می توانید از تصاویر چهره های معروف هالیوودی و هنرمندان مشهور موسیقی برای این منظور استفاده کنید.

ایده هایی شیک از دکوراسیون با پیانو

ایده هایی ناب و نفیس از دکوراسیون منزل با پیانو

قرار پیانو در اتاق نشیمن

اغلب اعضای خانواده در  تایم های آزادشان از اتاق نشیمن جهت دورهم جمع شدن و استراحت بهره می بردند. با قرار دادن پیانو در این محیط تمامی اعضا می توانند از آن بهره ببرنند بی آنکه قسمت های خصوصی منزل مزاحمتی را متحمل گردند. ممکن است شما به این فکر بفتید که برای این منظور یعنی مزاجمت ایجاد نکردن صدای پیانو برای سایر بخش ها، آن را در زیر زمینی جای دهید؛ اما باید بدانید گفته می شود رطوبت زیاد موجود به پیانوی شما آسیب می رساند.

طراحی و چیدمان منزل با پیانو

ایده هایی دوست داشتنی از دکوراسیون با پیانو

قرار دادن پیانو در گوشه ی اتاق

به دلیل اینکه پیانو یک ساز موسیقی بزرگ است، بهتر است در چیدمان آن نهایت دقت را داشته باشید. ایده ی بهتر این است که پیانو در گوشه ی اتاق قرار دهید تا فضای کمتری را اشغال کرده و شلوغی بصری ایجاد نکند. همچنین در اتاق های بزرگ با قرار دادن پیانو در کنجی درصد برخورد صدا با سایر دیوارها را به حداقل می رسانید.

اگر اتاق دارای سطحی خیلی براق و درخشان باشد، صدای پیانو نیز رساتر به گوش می رسد. مبل های روکش دار، فرش ها، قاب های پنجره صدا را گرفته و بازتاب آن را صاف تر و زیباتر می کنند. در اتاق های بزرگ لازم است حواستان به این امر مهم باشد.

اگر مکانی که برای قرار دادن پیانو در نظر گرفته اید باریک است، بهتر است پیانو را در دیوار ته اتاق جای دهید تا فضای اتاق پهن تر به نظر برسد.

ایده هایی متفاوت و بینظیر ازطراحی دکوراسیون با پیانو

پیانوهای ایستاده مدرن ایده ای عالی و مناسب

این پیانوها مرتفع و بزرگ می باشند که محیط بسیاری از اتاق را به خود اختصاص می دهند که می توانید آن را در کنجی مناسب (عمیق، پهن و مرتفع) قرار دهید. لازم نیست این پیانوها را در راس و مقابل جای دهید. برای تکمیل کردن این زیبایی و جلوه بخشی بیشتر می توانید از آینه ای بزرگ و لامپ بهره ببرید.

ایده هایی زیبا و متفاوت از دکوراسیون با پیانو

مواردی کاربردی برای حضور پیانو در طراحی دکوراسیون

-اگر قسمتی از منزل شما خالی مانده که خلا آن در طراحی و چیدمان شما بسیار احساس می شود، می توانید از پیانو برای پر کردن این خلا و زیباسازی دیزاین استفاده کنید.

-در صورتی که محیط مورد نظر پنجره هایی مرتفع دارد، می توانید با جای دادن پیانو در محیط خالی زیر پنجره این فضا را پر نمایید. برای تعادل بخشیدن به فضاهایی که شومینه در آنها وجود ندارد، پیانو ایده ای مناسب است.

-نکته ای که لازم به بیان است، اینکه هیچ وقت ساز پیانو را در مقابل تابش نور مستقیم آفتاب نگذارید. چرا که به مرور علاوه بر تاثیر منفی بر روی شکل و نمای آن، می تواند این تاثیر سوء را بر روی تنظیمات ساز نیز داشته باشد.

-پیانو را در مجاورت پنجره و در، همچنین بازشوی شومینه و همچنین سیستم سرمایشی و گرمایشی که هوای سرد و گرم جریان دارد، جای دهید.

-همچنین پیانو را در بخش هایی از منزل همچون سیستم های تهویه، مجاورت آشپزخانه، پیرامون شومینه و …. جای ندهید. محیط مناسب برای قرار گرفتن پیانو را می توان محیطی دارای دمای مناسب و معتدل دانست که به مرور موجب کهنه شدن پیانو نگردد.

-پیانوها ۲ نوع دیجیتال و آکوستیک هستند که پیش از مشخص کردن محیط لازم برای آن، روشن کنید که می خواهید کدام یک از این پیانوها را انتخاب نمایید. پیانوهای دیجیتالی در مقایسه با پیانوهای آکوستیک کوچکتر هستند که هر کدام بسته به اندازه ای که دارند فضای متفاوتی را نیاز دارند. نکته اینکه نیمکت پیانو را نیز در نظر بگیرید.

ایده هایی کاربردی و زیبا از دکوراسیون با پیانو

طراحی دکوراسیون با استفاده از پیانو

نمونه هایی بینظیر از دکوراسیون با پیانو   ایده هایی جذاب از دکوراسیون با پیانو

طراحی دکوراسیون بخش های مختلف منزل با پیانو

طراحی دیزاین با استفاده از پیانو  نمونه هایی متفاوت از طراحی دیزاین با پیانو

طراحی دیزاین منزل با پیانو

ایده هایی شیک از دکوراسیون با پیانو    ایده ی جذاب طراحی دکوراسیون با پیانو  طراحی منزل به شکلی زیبا با پیانو

طراحی دیزلین منزل با پیانو

دکوراسیون منزل شیک و لوکس با پیانو  طراحی و چیدمان خانه به شکلی خاص با پیانو  نمونه هایی خاص از دکوراسیون با پیانو

طراحی دکوراسیون با پیانو

طراحی دیزاین منزل با پیانو

ایده ی فوق العاده زیبای طراحی دکوراسیون با پیانو

طراحی دیزاین خانه با استفاده از پیانو  نمونه ای دوست داشتنی از دکوراسیون منزل با پیانو

طراحی دکوراسیون با پیانو

طراحی دکوراسیون با پیانو

طراحی دکوراسیون با پیانو

دکوراسیون با استفاده از ساز پیانو

طراحی دیزاین منزل با استفاده از پیانو

ایده ی لوکس و رمانتیک دکوراسیون با پیانو

طراحی و دیزاین خانه زیبا با پیانو

ایده های جذاب طراحی دکوراسیون با پیانو

ایده ای شیک از دکوراسیون با پیانو

طراحی کاربردی و زیبای منزل با پیانو

ایده ی جذاب دکوراسیون با پیانو

طراحی دکوراسیون با پیانو به روش های مختلف

طراحی دیزاین خانه با پیانو

طراحی دیزاین منزل با پیانو

ایده هایی زیبا از طراحی دکوراسیون با پیانو

در این مطلب شما همراهان آرگایی را یا ایده های زیبا و شیکی از طراحی دکوراسیون با پیان آشنا خواهیم ساخت که امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. در صورتی که از جمله افراد علاقه مند به موسیقی می باشید علاوه بر استفاده و ایده گرفتن از این مطلب می توانید با کلیک بر روی دکوراسیون اتاق موسیقی ۲۰۲۱ نیز بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *