خانه لوازم ترئین منزل کفپوش مدل سرامیک کف پذیرایی با طرح های جدید

مدل سرامیک کف پذیرایی با طرح های جدید

مدل سرامیک کف پذیرایی و با طرح های زیبا

سرامیک ها دارای طرح های عامه پسند و متفاوت هستند و به دلیل کیفیت بالایی که دارند برای طراحی محیط های داخلی مناسب هستند, در ادامه این مطلب انواع مدل سرامیک کف پذیرایی با طرح های شیک و متفاوت را مشاهده خواهید کرد.

در طراحی داخلی اغلب پذیرایی ها از سرامیک به عنوان کفپوش استفاده می شود. سرامیک ها در انواع طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شوند که هماهنگی و مطابقت طرح  و رنگ سرامیک با کاغذ دیواری و رنگ دیوار ها از مهم ترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

سرامیک مدرن و لوکس برای کف پذیرایی

مدل سرامیک کف پذیرایی با طرح های شیک و متنوع

سرامیک کف پذیرایی دارای طرح های شیک و متنوعی هستند و در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند. سرامیک ها با رنگ روشن برای اتاق های پذیرایی با متراژ کوچک مناسب هستند و باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای پذیرایی می شوند. اگر فضای پذیرایی منزل شما بزرگ است می توانید از انواع سرامیک ها با رنگ روشن و تیره در فضای پذیرایی منزل خود استفاده کنید. سرامیک ها با رنگ های تیره دیرتر از سرامیک ها با رنگ های روشن و سفید کثیف می شوند.

انواع ساعت دیواری

مدل های سرامیک با طرح های شیک برای کف پذیرایی

سرامیک های کف پذیرایی مدل سرامیک برای کف پذیرایی با رنگ روشنسارمیک تیره برای کف پذیرایی سرامیک کف پذیرایی با طرح های متنوع و جدیدمدل سرامیک زیبا و شیک مدل های سرامیک با طرح های متنوع سرامیک های کف پذیرایی با طرح های شیک مدل های سرامیک برای کف پذیرایی با طراحی ایده آلمدل سرامیک با رنگ روشن انواع طرح های شیک و متنوع سرامیک سرامیک های کف پذیرایی با طرح های مدرن و زیبا سرامیک های زیبا و متفاوت برای کف پذیرایی مدل سرامیک کف پذیرایی با طرح های مختلف
سرامیک ها امروزه در انواع طرح های چوبی نیز طراحی می شوند و این مدل سرامیک ها توانسته اند توجه اغلب طراحان داخلی و افراد را به سوی خود جلب کنند. لایه هایی که روی این مدل سرامیک ها کشیده می شوند طرحی شبیه به چوب دارند و گره هایی که در چوب های طبیعی موجود است حتی در این نوع سرامیک ها به وضوح قابل مشاهده است.

سرامیک چوبی برای کف پذیرایی سرامیک با طرح های زیبا و جدید برای کف پذیرایی سرامیک چوبی برای کف پذیرایی   سرامیک چوبی سرامیک های زیبا و فوق العاده شیک برای کف پذیرایی

مبل و میز

پذیرایی مهم ترین قسمت در هر خانه ای است از این رو باید در هنگام طراحی معماری پذیرایی و دکوراسیون داخلی آن دقت و حساسیت زیادی را به خرج دهید. در این مطلب انواع مدل سرامیک کف پذیرایی با طرح ها و رنگ های مختلف را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها سرامیک ها با طرح و رنگ مناسبی را برای پذیرایی منزل خود انتخاب کنید.

یک دیدگاه

  1. حميد

    ژوئن 29, 2017 در 5:35 ب.ظ

    با سلام و وقت بخیر
    بسیار عالی و شیک
    من نصاب کاشی و سرامیک هستم از طرح های شیک شما واقعا لذت بردم
    در پناه حق پیروز باشید.

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *