خانه لوازم ترئین منزل پرده ۶۰ مدل پرده پذیرایی با طراحی مدرن و کلاسیک

۶۰ مدل پرده پذیرایی با طراحی مدرن و کلاسیک

مدل پرده پذیرایی

پرده یکی از ضروری ترین وسایل در سالن پذیرایی محسوب می شود که علاوه بر این که کاربردی است می تواند فضای سالن پذیرایی را به بهترین نحو تزیین نماید از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل پرده پذیرایی حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل پرده پذیرایی با طرح های زیبا و شیک

در اغلب فضاهای منزل پنجره ای وجود دارد که بهتر است به کمک پرده ای مناسب پوشیده شوند. پرده هایی که برای اتاق های مختلف منزل انتخاب می شوند باید با یکدیگر متفاوت باشند به عنوان مثال پرده سالن پذیرایی بهتر است مجلل و شیک باشد و از پرده های ساده و معمولی می توانید برای فضای اتاق خواب و آشپزخانه استفاده نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل پرده پذیرایی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل پرده پذیرایی

طرح های پرده مدرن برای پذیرایی

یکی از راحت ترین روش ها برای ایجاد تغییرات مثبت در فضای دکوراسیون پذیرایی تعویض پرده ها می باشد و شما می توانید با توجه به میزان بودجه خود برای پذیرایی منزل تان پرده ای شیک و زیبا را خریداری نمایید.

انواع ساعت دیواری

مدل پرده پذیرایی مدرن از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب پرده می باشد که امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است و این طرح پرده ها برای دکوراسیون های داخلی امروزی انتخابی مناسب و ایده ال محسوب می شوند. انواع مدل پرده مدرن بدون والان و کتیبه دوخته می شوند همچنین برای دوخت پرده های مدرن از پارچه های مختلف نظیر حریر و … استفاده می شود که پارچه های حریر زیبایی و جذابیت خاصی را به فضای سالن پذیرایی می بخشند.

طرح پرده زبرا

طرح پرده سالن پذیرایی پرده مدرن مدل پرده زیبا و شیک مدل پرده مدل پرده مدرن پرده حریر پرده طرح دار پرده مدرن پرده زیبا و شیک پرده حریر پرده طرح دار پرده دو رنگ پرده حریر پرده زبرا پرده سفید و خاکستری مدل پرده زیبا و شیک

مبل و میز

پارچه های حریر در انواع رنگ های مختلف نظیر سفید و کرم و … موجود می باشند که انتخاب رنگی مناسب برای فضای سالن پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
در هنگام نصب پرده نیز باید دقت زیادی به خرج دهید و اگر سالن پذیرایی منزل شما دارای دو پنجره بزرگ می باشد بهتر است بین پنجره ها تابلویی شیک و زیبا یا چراغ خواب دیواری و … نصب نمایید.
اگر پنجره هایی که روی سطح دیوار پذیرایی قرار گرفته اند دارای فاصله می باشند بهتر است برای بزرگ تر به رسیدن عرض پذیرایی از یک پرده مشترک برای پوشاندن پنجره ها استفاده نمایید.
دوخت پرده نیز می تواند روی زیبایی آن تاثیر زیادی داشته باشد از این رو بهتر است شما در هنگام دوخت و برش پرده دقت لازم را به خرج دهید.

پرده طرح دار مدل پرده زیبا و شیک پرده زبرا پرده حریر پرده زبرا شیک پرده شیک و جدید پرده پذیرایی

پرده مدرن و شیک

طرح های پرده کلاسیک برای پذیرایی

پرده های سلطنتی از انواع طرح های مناسب و ایده آل برای دکوراسیون های داخلی کلاسیک یا سلطنتی محسوب می شوند.
پرده های کلاسیک به صورت والان دار یا کتیبه دار دوخته می شوند که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.
برای دوخت پرده های کلاسیک اغلب از پارچه های طرح دار استفاده می شود همچنین این پرده ها دارای طرحی لوکس و لاکچری می باشند.
در هنگام نصب پرده برای سالن پذیرایی بهتر است زیر پرده از آستری استفاده نمایید تا جلوی دید و ورود نور به سالن پذیرایی گرفته شود.

پرده سالن پذیرایی پرده پذیرایی طرح پرده پذیرایی پرده دو رنگ پرده سالن پذیرایی پرده سالن پذیرایی پرده پذیرایی پرده شیک برای سالن پذیرایی پرده سالن پذیرایی مدل پرده طرح دار پرده پذیرایی پرده شیک و کلاسیک پرده کلاسیک و زیبا پرده مخصوص سالن پذیرایی پرده شیک مخصوص پذیرایی مدل پرده زیبا و شیک پرده مخصوص سالن پذیرایی پرده کلاسیک و شیک

اگر تمایل دارید به ترکیب مدل پرده پذیرایی دکوری اضافه کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که هر دو پارچه را به صورت طرح دار انتخاب نکنید. انتخاب پارچه طرح دار برای دکورهای کنار پرده انتخابی مناسب و ایده آل است و شما می توانید پارچه اصلی پرده را به صورت رنگ روشن و با طرح ساده انتخاب کنید.
اگر تمایل دارید در فضای سالن پذیرایی پرده رنگی بزنید بهتر است یک رنگ از ترکیب رنگ های به کار رفته در دکوراسیون پذیرایی انتخاب نمایید.
اگر نور سالن پذیرایی منزل شما کم است و تمایل دارید در طرفین پرده از دکور با پارچه های ضخیم استفاده نمایید بهتر است ریل پرده را بزرگ تر در نظر بگیرید و دکورها را روی سطح دیوار نصب نمایید تا فضایی از پنجره پذیرایی را اشغال نکنند و مانع از ورود نور نشوند.
اگر پنجره های سالن پذیرایی قدی نیستند و کوچک می باشند بهتر است از پرده های بلند استفاده نمایید و مقداری از پرده نیز روی سطح زمین پهن شود تا فضای پذیرایی لوکس و کلاسیک به نظر برسد.

پرده کلاسیک پرده مخصوص پذیرایی پرده پذیرایی پرده سلطنتی طرح پرده شیک پرده حریر پرده کلاسیک پرده سلطنتی پرده کلاسیک و شیک مدل پرده شیک و زیبا پرده مخصوص پذیرایی پرده کلاسیک طرح پرده کلاسیک پرده کلاسیک پرده کلاسیک

در این مطلب با انواع مدل پرده پذیرایی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پرده ای شیک و زیبا را برای سالن پذیرایی منزل تان انتخاب نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *