خانه لوازم ترئین منزل پرده ۶۵ مدل پرده ۲۰۲۰ در انواع طرح های مدرن و کلاسیک

۶۵ مدل پرده ۲۰۲۰ در انواع طرح های مدرن و کلاسیک

مدل پرده 2020

پرده یکی از مهم ترین وسایل در دکوراسیون داخلی منزل محسوب می شود و اگر شما تمایل دارید تغییرات مثبتی را در طراحی داخلی منزل تان ایجاد نمایید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ پرده حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل پرده ۲۰۲۰ را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل پرده ۲۰۲۰ برای قسمت های مختلف منزل

با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۰ انواع مدل پرده های طرح دار و ساده معرفی شده اند و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل و سلیقه شخصی تان از بین این طرح ها ، پرده ای شیک و زیبا را انتخاب نمایید.

طرح های پرده ۲۰۲۰ برای سالن پذیرایی

برای اینکه دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی از یکپارچگی لازم برخوردار باشد بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ پرده و سایر وسایل منزل حساسیت لازم را به خرج دهید.

انواع ساعت دیواری

در هنگام انتخاب پارچه پرده سالن پذیرایی باید پارچه ای را انتخاب که با طرح و رنگ سایر وسایل موجود در پذیرایی مطابقت و همخوانی بیشتری داشته باشد و بهتر است برای پنجره هایی که در معرض نور شدید خورشید هستند از پارچه های ضخیم و آستری زیر پرده استفاده نمایید همچنین آستری زیر پرده باعث می شود که پرده نمای بهتری داشته باشد.

پرده هایی که در سال ۲۰۲۰ برای سالن پذیرایی طراحی شده اند در انواع مدل های پرده پانچ و پرده سلطنتی و پرده ساده و پرده زبرا و پرده شید رولی و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها سلیقه ای است.

مبل و میز

اگر در فضای سالن پذیرایی منزل تان دو پنجره وجود دارد می توانید دو پرده جداگانه را برای نصب روی پنجره ها تهیه نمایید و بین دو پنجره نیز تابلو یا شمعدان دیواری زیبا یا شلف دیواری و … را نصب نمایید.

اگر روی دیوار های پذیرایی منزل تان پنجره هایی با فاصله زیاد وجود دارد بهتر است برای عریض شدن فضای پذیرایی برای دو پنجره از یک پرده استفاده نمایید تا ابهت فضا بیشتر شود.

پرده های سالن پذیرایی در انواع رنگ های روشن و خنثی و تیره موجود می باشند که بهتر است برای انتخاب رنگ پرده سالن پذیرایی یک رنگ از محیط بگیرید همچنین اگر دکوراسیون منزل تان به کمک رنگ های سفید یا روشن طراحی شده است بهتر است رنگ پرده را تیره تر انتخاب نمایید.

طرح پرده اتاق خواب ۲۰۲۰

اتاق خواب یکی دیگر از بخش های منزل است که پوشاندن پنجره های آن از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر شما تمایل دارید فضای اتاق خواب تان امروزی و جذاب تر به نظر برسد بهتر است طرح پرده اتاق خواب را از بین مدل های جدید انتخاب نمایید.

اگر تمایل دارید فضای اتاق خواب تان در هنگام روز تاریک تر باشد بهتر است مدل پرده ۲۰۲۰ با پارچه ضخیم را برای نصب روی پنجره ها انتخاب نمایید همچنین اگر تمایل دارید اتاق خواب از نور طبیعی در هنگام روز برخوردار باشد پرده ها با پارچه های نازک نظیر پرده حریر و … می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند.

برای تکمیل جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق خواب بهتر است طرح و رنگ پرده را با طرح و رنگ روتختی ست نمایید همچنین می توانید پارچه پرده را دو رنگ و با جنس های متفاوتی انتخاب نمایید که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاصی را به فضای اتاق خواب می بخشند.

طرح پرده آشپزخانه ۲۰۲۰

اغلب افراد به طرح و رنگ پارچه پرده آشپزخانه اهمیت زیادی نمی دهند در صورتی که اگر مدل پرده آشپزخانه با دقت بیشتری انتخاب شود تغییرات مثبتی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایجاد می شود.

مدل پرده آشپزخانه ۲۰۲۰ در انواع طرح ها با اندازه کوتاه و متوسط و بلند موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید از نور طبیعی در فضای آشپزخانه استفاده نمایید بهتر است پرده های کوتاه را برای آشپزخانه انتخاب نمایید. پرده های بلند و متوسط نیز زیبایی خاصی را به فضای آشپزخانه می بخشند و اگر پنجره های آشپزخانه منزل تان بزرگ است بهتر است این طرح پرده ها را برای نصب روی پنجره آشپزخانه انتخاب نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای پرده آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. اگر فضای آشپزخانه منزل شما کوچک بهتر است برای دلبازتر به نظر رسیدن آشپزخانه از پرده های رنگ روشن استفاده نمایید. در فضای آشپزخانه های بزرگ برای انتخاب رنگ پرده محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید پرده ها با رنگ های خنثی و روشن یا تیره تر را برای نصب روی پنجره آشپزخانه انتخاب نمایید.

در این مطلب تصاویری از انواع مدل پرده سال ۲۰۲۰ را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها پرده با طرح و رنگی زیبا را برای نصب روی پنجره های آشپزخانه انتخاب نمایید و فضایی بی نظیر و متفاوت را در این بخش از منزل خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *