خانه لوازم ترئین منزل پرده انواع مدل پرده جمع کن (پرده گیر) ساده و طرح دار

انواع مدل پرده جمع کن (پرده گیر) ساده و طرح دار

مدل پرده جمع کن

برای برخورداری از نور طبیعی در هنگام روز بهتر است پرده ها را کنار بزنید و اگر شما تمایل دارید پرده ها در این حالت زیباتر به نظر برسند بهتر است برای جمع کردن آن ها از پرده گیر استفاده کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل پرده جمع کن را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند. 

مدل پرده جمع کن شیک و زیبا

پرده گیر در انواع طرح های متنوع ساده و کار شده موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها طرحی مناسب و خاص را انتخاب نمایید.

مدل پرده گیر

مدل های پرده گیر برای قسمت های مختلف منزل

طراحان داخلی بر این عقیده هستند که در هنگام انتخاب مدل پرده علاوه بر توجه به جنس و رنگ پرده باید به تهیه لوازم جانبی آن نیز توجه داشته باشید تا پرده بعد از نصب زیبا و جذاب تر به نظر برسد.

انواع ساعت دیواری

پرده ها را می توانید به کمک روبان و قیطان و زنجیر و نوارهای قلاب بافی شده و … جمع نمایید همچنین پرده گیر ها در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند. پرده گیرهای کار شده و تزیینی برای جمع کردن مدل پرده ساده انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین اگر پرده منزل شما کار شده و لوکس است بهتر است از پرده جمع کن با طرحی ساده تر استفاده کنید همچنین اگر تمایل دارید پرده گیر را از بین طرح های گل انتخاب نمایید می توانید رنگ آن را از بین رنگ های موجود در زمینه پرده انتخاب نمایید.

برای جمع کردن پرده می توانید از کتیبه و گل میخ یا یراق استفاده نمایید که هر یک از این وسایل جانبی روی جذابیت نما و ظاهر پرده تاثیر زیادی می گذارند و در برخی از موارد نیز سبک خاصی را به وجود می آورند. گل میخ و نخ پرده در انواع طرح های متنوع ساده و کار شده موجود می باشند که بهتر است شما با توجه به طرح و رنگ پرده از بین این وسایل جانبی ، طرحی خاص و زیبا را انتخاب نمایید.

پرده گیر زیبا و خاص پرده گیر نمدی پرده گیر شیک پرده گیر خاص پرده گیر زیبا و شیک پرده گیر شیک و زیبا پرده گیر شیک و فانتزی پرده گیر فانتزی پرده گیر زیبا و جدید پرده گیر فانتزی پرده گیر تزیینی پرده گیر تزیینی پرده گیر دو رنگ پرده جمع کن زیبا و تزیینی

مبل و میز

پرده گیر کراواتی از انواع جمع کننده های قدیمی و کلاسیک به شمار می رود و به صورتی دور پرده بسته می شود که پرده حالت کراوات شکلی را به خود می گیرد همچنین قسمتی از آن نیز روی پرده به صورت آویزان می ماند. برای طراحی این مدل پرده گیر اغلب از بندهای چرمی و کاموایی و پارچه ای یا از جنس خود پرده استفاده می شود.

پرده گیرها در انواع طرح های دیگری نظیر دستبندی و گره ای و حلقه ای و کمربندی و … موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها طرحی مناسب را برای جمع کردن پرده قسمت های مختلف منزل نظیر اتاق نشیمن و اتاق خواب و آشپزخانه و … انتخاب نمایید.

 

پرده گیر تزیینی پرده گیر شیک و فانتزی مدل پرده جمع کن زیبا پرده گیر زیبا و خاص پرده گیر زیبا و جذاب پرده جمع کن فانتزی پرده جمع کن زیبا و جذاب پرده گیر زیبا و خاص پرده گیر زیبا و خاص پرده گیر با طرح فانتزی پرده گیر شیک

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های پرده گیر با طرح و رنگ های متنوع جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید طرحی مناسب و کاربردی را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *