خانه لوازم ترئین منزل پرده ۴۰ مدل پرده تیره ساده، مدرن و کلاسیک برای نقاط مختلف منزل

۴۰ مدل پرده تیره ساده، مدرن و کلاسیک برای نقاط مختلف منزل

رنگهای تیره از انواع رنگ هایی می باشند که اغلب افراد از به کار بردن آن ها در دکوراسیون داخلی منزل خود اجتناب می کنند ولی بهتر است بدانید که این رنگ ها جادوی مخصوص به خودشان را دارند. در ادامه تصاویری از انواع مدل پرده تیره رنگ را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مدل پرده تیره رنگ

مدل پرده تیره در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و رنگ سایر وسایل موجود در منزل تان از بین این طرح های متنوع ، پرده ای زیبا و شیک را انتخاب نمایید.

مدل پرده تیره رنگ

طرح های پرده تیره مدرن

پرده های تیره رنگ دارای سبک پرده سلطنتی و پرده مدرن می باشند و این رنگ پرده ها از پرده های رنگ روشن هیجان انگیزتر هستند و ظاهر آن ها نیز چشمگیرتر می باشد.

انواع ساعت دیواری

برای دوخت این طرح پرده ها از پارچه های مختلف حریر و مخمل و … استفاده می شود که انتخاب جنس پرده به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و اگر تمایل دارید پرده نازک باشد می توانید از پرده حریر استفاده کنید همچنین پرده ها با جنس ضخیم نظیر پرده مخمل دارای ایست خوبی می باشند و باعث می شوند تا فضای منزل لاکچری به نظر برسد.

اگر از پرده تیره رنگ بدرستی استفاده کنید حس هیجان و تضاد و ظرافت به دکوراسیون داخلی منزل تان اضافه می شود. توجه داشته باشید که پرده های تیره رنگ با دیوارهای رنگ روشن ترکیب خوب و زیبایی را می سازند ولی اگر دیوارهای منزل تان تیره رنگ هستند هرگز از این رنگ پرده استفاده نکنید زیرا منزل تان شبیه به صحنه تئاتر می شود.

پرده شیک و ساده پرده رنگ تیره و زیبا پرده طرح دار و تیره پرده رنگ تیره پرده طرح دار تیره پرده شیک و رنگ تیره پرده زرشکی تیره پرده طرح دار مدل پرده تیره شیک مدل پرده تیره و طرح دار    طرح پرده ساده و تیره پرده تیره و زیبا مدل پرده تیره و خاص مدل های پرده تیره رنگ مدل پرده زیبا

مبل و میز

اگر فضای اتاق های منزل تان کوچک می باشد بهتر است از این رنگ پرده استفاده نکنید همچنین این رنگ پرده برای اتاق های بزرگ با سقف بلند انتخابی مناسب و ایده آل می باشد و باعث می شود تا فضای منزل کوچک و دنج تر به نظر برسد.

برای دوخت برخی از پرده ها با رنگ تیره از پارچه های طرح دار و گلدار نیز استفاده می شود که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای افراد با سلیقه خاص انتخابی مناسب می باشند.

در دوخت برخی از پرده های تیره از ترکیب رنگ تیره و رنگ روشن استفاده می شود و اگر شما تمایل ندارید برای پوشاندن پنجره های منزل تان از پرده تک رنگ استفاده کنید توصیه می کنیم از پرده های دو رنگ یا چند رنگ برای انتخاب کنید.

پرده ها در انواع اندازه های بلند و کوتاه دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید فضای اتاق بزرگ تر به نظر برسد بهتر است از پرده بلند استفاده کنید همچنین پرده های کوتاه نیز برای پنجره های کوچک انتخابی مناسب می باشند.

 پرده زیبا و تیره پرده دو رنگ پرده تیره پرده زیبا و طرح دار مدل پرده تیره و شیک طرح پرده تیره پرده مشکی پرده تیره و زیبا مدل پرده تیره خاص پرده حاشیه دار مخصوص پذیرایی پرده طرح دار پرده زیبا و رنگ تیره مدل پرده طرح دار

طرح های پرده تیره کلاسیک و سلطنتی

این طرح پرده ها برای خانه ها با دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی انتخابی مناسب می باشند و برای دوخت پرده های سلطنتی و کلاسیک از پارچه های گران قیمت استفاده می شود همچنین این پرده ها باعث می شوند تا فضای منزل شما لاکچری و لوکس به نظر برسد.

در دوخت برخی از پرده های سلطنتی و کلاسیک از ترکیب دو یا سه رنگ مختلف استفاده می شود که این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و در برخی از طرح ها نیز از تناژهای مختلف یک رنگ پارچه برای دوخت پرده استفاده می شود. اگر شما تمایل دارید فضای منزل تان متفاوت به نظر برسد بهتر است پرده ای را انتخاب نمایید که در دوخت آن از ترکیب دو رنگ تیره و روشن استفاده شده است.

مدل پرده تیره کلاسیک

مدل پرده تیره شیک و لاکچری پرده زرشکی تیره طرح های پرده تیره رنگ   مدل های پرده تیره کلاسیک مدل پرده سلطنتی تیره رنگ مدل پرده لاکچری تیره رنگ مدل پرده تیره شیک و خاص مدل پرده تیره جدید طرح پرده تیره کلاسیک مدل پرده تیره کلاسیک

مدل پرده تیره حاشیه دار

مدل پرده تیره شیک و خاص

پرده پذیرایی تیره

در این مطلب با انواع طرح های پرده تیره رنگ آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها توانسته باشید پرده ای خوشرنگ و خاص را انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در فضای قسمت های مختلف منزل خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *