خانه لوازم ترئین منزل پرده راهنمای ست کردن رنگ پرده با مبلمان و کوسن

راهنمای ست کردن رنگ پرده با مبلمان و کوسن

ست کردن زیبا و چشم نواز بین رنگ پرده و رنگ مبلمان و ...

شرط اولیه برای داشتن منزلی با نظم منوط به این است که تمامی اجزای آن دارای هماهنگی مرتبطی باشند و یکی از فاکتورهای اساسی آن ترکیب رنگها به صورت درست می باشد. در صورت رعایت نکردن این اصل؛ یعنی ترکیب رنگ ها فضای بی روح و به هم ریخته ای نصیب شما می گردد. برای رسیدن به این هدف باید پرده را از نظر رنگ با مبل و فرش و حتی کوسن ست کنید و اما ست کردن رنگ پرده یکسری اصول و نکات دارد که در این مطلب شما عزیزان را با آن ها آشنا خواهیم کرد.

ایجاد هماهنگی میان رنگ پرده با رنگ مبل، کوسن و فرش

نمونه هایی زیبا از ست کردن رنگ پرده

ایده هایی خاص برای ست کردن رنگ پرده

در ادامه سخن خود باید اضافه کنیم که این ایجاد هارمونی و ترکیب رنگی، تنها به ست کردن فرش و مبل محدود نمی گردد، در طراحی یکی دیگر از عناصر مهم پرده محسوب می شود که باید به ست بودن آن با مبل و فرش از نظر رنگ توجه داشته باشید. شاید برخی تصور کنند که مفهوم ست کردن تنها خلاصه در هم رنگ بودن آنها است؛ اما یکی از روش های ست نمودن به حساب می آید که البته همیشه زیاد جالب نیست و زودتر تکراری می شود. شما می توانید از چند رنگ مکمل که در طیف های رنگی قرار دارند را بیفزایید. در ادامه ایده های کاربردی و زیبایی را ارائه خواهیم داد.

ایده هایی متفاوت از ست نمودن رنگ پرده

نمونه هایی خاص و زیبا از ست کردن رنگ پرده

انواع ساعت دیواری

ست کردن رنگ پرده با مبلمان

برای اینکه به دیزاین و طراحی شیک و بانظمی دست پیدا کنید، بهتر است رنگ پرده را با رنگ مبلمان منزل ست نمایید. برای افزایش زیبایی و جذابیت می توانید این ترکیب و هارمونی را در زمینه هایی دیگر غیر از رنگ مانند متریال و بافت پرده نیز بکار ببرید و اما روش هایی برای ست کردنن رنگ پرده برای دستیابی به مبلمان مختلف متفاوت می باشد.

نمونه هایی منحصر به فرد از ست نمودن رنگ پرده

ست پرده با مبلمان طرحدار و ساده

همین ابتدا نکته ای را بگوییم که برای جلوگیری از ریخت و پاش و شلوغی و ست شدن بهتر برای مبلمان طرحدار از پرده های ساده و برای مبلمان ساده از پرده های طرحدار استفاده کنید. اگر مبل شما گلدار و یا دارای هر طرحی می باشد می توانید پرده مورد نظر را با رنگ یکی از گل و یا طرح های مبلمان انتخاب کنید.

مبل و میز

در صورتی که به استفاده از پرده های ساده رغبت ندارید، یک پرده با حاشیه گل را همراه پرده های ساده خود نصب نمایید، البته دیگر سعی کنید از لوازم دارای طرح بهره نبرید. مثلا باید میان استفاده از کاغذ دیواری طرحدار با پرده هایی دارای کناره گل و یا هر طرح تنها یکی را انتخاب کنید تا از شلوغی بیشتر جلوگیری کنید.

پرده های گلدار یکی از عناصری هستند که می توانند به خوبی حس شادابی و طراوت را به محیط تزریق کنند. اما نکته ای که هنگام دیزاین منزل با این پرده ها باید در نظر داشته باشید؛ این است که مبل های شما طرحدار نبوده و ساده باشند. می توانید مبل ساده خود را به رنگ یکی از گل ها و یا طرح های پرده خود انتخاب کنید.

ایده هایی زیبا و کاربردی از ست کردن رنگ پرده

نمونه هایی خاص و کاربردی از ست کردن رنگ پرده

ست پرده با مبل خنثی

در منازل ایرانی طراحی با استفاده از رنگهای خنثی خاکستری، کرم و طوسی بسیار متداول و محبوب می باشد. در صورتی که شما هم چنین سلیقه و انتخابی دارید؛ بهتر است پرده ها را به گونه ای برگزینید تا از بی روح و سرد شدن فضا جلوگیری نمایید. در چنین شرایطی برای ست پرده با مبل خنثی می توانید پرده را با یکی از طیف های رنگی آن و یا سایر طیفهای رنگی متفاوت بهره ببرید. نیز متناسب با سلیقه خود می توانید از پرده هایی با رنگ کمرنگ هماهنگی دلچسب و آرامی به وجود بیاورید و یا اینکه با بکار بردن پرده ای دارای رنگ تو ذوق و جذاب صحنه ای متضاد و فضایی متفاوت به وجود آورید چرا که استفاده از رنگ و یا رنگهایی خنثی برای مبلمان، فرش و پرده فضایی یکنواخت و تکراری را رقم می زند.

از آسان ترین شیوه ها جهت تنوع بخشیدن به طراحی داخلی منزل و تغییر آن, تعویض پرده و فرش است. مثلا می توانید یکی از عناصر اصلی یعنی پرده، مبل و یا فرش دارای یکی از رنگ های خنثی نظیر سفید، بژ، قهوه ای، سیاه، طوسی انتخاب و تهیه نمایید.

ست نمودن رنگ پرده با مبلمان، فرش و کوسن

ایده هایی منحصر به فرد برای ایجاد هارمونی میان رنگ پرده با رنگ و طرح دیزاین منزل

ست پرده با مبلمان چند رنگی

از جمله محبوب ترین و معروف ترین مبلمان، مبل های چند رنگ می باشند که به طور کلی رنگ ۱ یا ۲ تا از مبل های تکنفره معروف به مبل میزبان دارای تفاوت با دیگر مبل ها می باشد. یکی از ایده های جالب برای ست کردن پرده با مبل بهره بردن از یک رنگ کم تر تو چشم؛ مبل تکنفره است.

ایده هایی کاربردی برای ایجاد هارمونی رنگ پرده و رنگ مبلمان و ...

پرده های چند لایه با رنگ های متفاوت نیز ایده ی جذاب و کاربردی دیگری می باشد که می توانید برای ست کردن رنگ پرده مورد استفاده قرار دهید.

ست نمودن رنگ پرده با نکات و مواردی اصولی

ست نمودن رنگ پرده با استفاده از پرده های طرحدار و چند لایه و ساده

ست پرده با کوسن

برای ست نمودن پرده با فرش و مبلمان می توانید پرده ای را خریداری کنید که با مبل و کوسن های آن از نظر رنگ همخوانی داشته باشد. همچنین می توانید تنها پرده مورد نظر را با کوسن ها ست نمایید. در نهایت فرش نیز باید به رنگ روشن و یا تیره ای انتخاب شود که با آن ها هارمونی لازم را برقرار کند.

نکته : جهت ست نمودن پرده با سایر وسایل در خانه ابتدا لازم است مبلمان را انتخاب نموده و بعد متناسب با رنگ و طرح مبل فرش و پرده را برگزینید.

ایجاد هارمونی میان رنگ پرده با رنگ مبل، فرش و ....

ایده هایی زیبا و متفاوت از هماهنگ کردن رنگ پرده

نمونه هایی خاص و زیبا از ست کردن رنگ پرده

ایده هایی زیبا از ست نمودن رنگ پرده

49 ایده متفاوت برای ست کردن رنگ پرده

ایده هایی زیبا و خاص از ست نمودن رنگ پرده  ایده هایی زیبا از ست کردن رنگ پرده

ست کردن رنگ پرده ایده ای برای زیباتر و شیک تر شدن منزل ایده هایی زیبا از ست کردن رنگ پرده ایده هایی زیبا و شیک از هماهنگی رنگ پرده با رنگ سایر وسایل منزل  ایده هایی زیبا از ست نمودن رنگ پرده  ایجاد هارمونی میان رنگ پرده

رنگ پرده و ایده هایی کاربردی برای ست نمودن آن با سایر وسایل منزل

ایده هایی زیبا و جذاب از ست کردن رنگ پرده

نکات و موارد ایجاد هارمونی رنگ پرده با رنگ طراحی منزل

ایجاد هارمونی بین رنگ پرده با مبلمان، کوسن و فرش  ایده هایی خاص و شیک از ست کردن رنگ پرده

نمونه هایی منحصر به فرد از ست نمودن رنگ پرده  ست نمودن رنگ پرده با مبلمان، فرش و کوسن

نکاتی کاربردی برای ایجاد هارمونی رنگ پرده

ایده هایی زیبا و شیک از ست کردن رنگ پرده

طرح هایی خاص و شیک از ست کردن رنگ پرده

اصول و نکات ست نمودن رنگ پرده

ایده هایی آرامش بخش و خاص از هماهنگ کردن رنگ پرده

نمونه هایی شیک از ایجاد هارمونی رنگ پرده با رنگ مبلمان

انواع نمونه های زیبا و منحصر به فرد از ست نمودن رنگ پرده

ست نمودن رنگ پرده با مبلمان ساده و طرحدار

روش هایی برای هماهنگ کردن کردن رنگ پرده با فرش و مبل

ایده هایی جذاب و شیک از ست کردن رنگ پرده

ایده هایی جذاب اهماهنگ کردن رنگ پرده با مبلمان

روش هایی شیک برای ست کردن رنگ پرده

روش هایی موثر و زیبا برای ست نمودن رنگ پرده

هماهنگ کردن رنگ پرده با رنگ مبل و فرش

ست نمودن رنگ پرده با رنگ فرش و رنگ مبلمان

ایده هایی زیبا و شیک از ست نمودن رنگ پرده

آشنایی با روش های ست کردن رنگ پرده

امیدواریم با همراهی در این مطلب که روش هایی برای ست کردن رنگ پرده معرفی شد؛ بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و طراحی زیبا و یکنواختی را رقم بزنید. همچنین برای آشنایی با اصول انتخاب رنگ پرده بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *