خانه مبلمان مدل میز ناهار خوری تاشو با طرح های خلاقانه و جدید برای فضاهای کوچک

مدل میز ناهار خوری تاشو با طرح های خلاقانه و جدید برای فضاهای کوچک

مدل میز ناهار خوری تاشو با طرح های زیبا و متفاوت

امروزه میز ناهار خوری به یکی از ضروری ترین وسایل منزل تبدیل شده است. میز نهار خوری در انواع طرح ها و رنگ های مختلفی موجود است و شما می توانید با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خود میز ناهار خوری با طرح زیبایی را انتخاب کنید؛ در ادامه تصاویر انواع مدل میز ناهار خوری تاشو با طرح های زیبا و متفاوت را مشاهده خواهید کرد.

میزهای ناهار خوری تاشو در انواع سایز های دو نفره و چهار نفره طراحی می شود که این مدل میز ناهار خوری برای آشپزخانه ها و فضاهای کوچک می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

مدل میز ناهار خوری دو رنگ

مدل میز ناهار خوری تاشو با طرح های مدرن و جدید

اغلب خانه های امروزی در ابعاد کوچک ساخته شده اند بنابراین شاید نتوان در فضای منزل محدوده ای را برای قرار دادن میز ناهار خوری در نظر گرفت که در چنین مواقعی با انتخاب یک میز غذا خوری تاشو و کم جا می توانید فضایی کوچکی را برای میز ناهار خوری در نظر بگیرید.
میز ناهار خوری تاشو طراحی ظریف و متفاوتی دارد؛ این مدل میز به صورت تاشو و کشویی باز و بسته می شود و بعد از باز شدن به صورت میز ناهار خوری کاملی در می آید. برخی از مدل میزهای ناهار خوری تاشو به صورت کشو دار نیز طراحی می شوند که می توان از کشوی میز برای قرار دادن وسایلی نظیر قاشق و چاقو و چنگال و … استفاده کرد.

انواع ساعت دیواری

میز ناهار خوری تاشو با طراحی شیک و زیبا
در ادامه تصاویری از انواع مدل میز ناهار خوری تاشو با طراحی شیک و جدید را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها میز ناهار خوری با طرح شیک و کاربردی را انتخاب کنید.

میز ناهار خوری تاشو   میز ناهار خوری تاشو چوبی مدل های زیبا و متفاوت میز ناهار خوری مدل های میز ناهار خوری چوبی با طراحی زیبا و متفاوت میز ناهار خوری چوبی با طرح های جذاب مدل میز ناهار خوری تاشو سفید میز ناهار خوری با طراحی زیبا و کاربردی مدل های شیک و زیبا میز ناهار خوری جدیدترین مدل های میز ناهار خوری انواع مدل های کاربردی و مدرن میز ناهار خوری انواع مدل های شیک میز ناهار خوری    میز ناهار خوری چوبی میز ناهار خوری فلزی

مدل میز غذا خوری تاشو طراحی زیبا و متفاوتی دارد و برای آشپزخانه ها و سالن های غذاخوری با متراژهای کوچک می تواند مناسب باشد این مدل میز در انواع طرح های چوبی و فلزی طراحی می شود که بهتر است رنگ، طرح و مدل میز ناهار خوری را با توجه به سایر وسایل موجود در دکوراسیون آشپزخانه منزل خود انتخاب کنید.

مبل و میز

یک دیدگاه

  1. m

    فوریه 17, 2018 در 9:02 ب.ظ

    سلام لطفا قیمت میز وصندلی های ناهار خوری تاشو را در سایت بزنید قیمت که ندارند نمیشود تصمیم گرفت

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *