خانه دکوراسیون آشپزخانه مدل ویترین کابینت آشپزخانه ام دی اف و چوبی با سبک های مدرن و کلاسیک

مدل ویترین کابینت آشپزخانه ام دی اف و چوبی با سبک های مدرن و کلاسیک

مدل ویترین کابینت آشپزخانه

اکثر کابینت های آشپزخانه از نظر شکل و اندازه شبیه به یکدیگر می باشند و در این بین تنها ویترین کابینت است که با طرح سایر کابینت ها متفاوت است. در ادامه تصاویری از انواع مدل ویترین کابینت برای آشپزخانه ها با دکوراسیون کلاسیک و مدرن را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل ویترین کابینت مخصوص آشپزخانه های لوکس و زیبا

اغلب کابینت های آشپزخانه ایرانی دارای رنگ هایی نظیر سفید و طوسی و نقره ای و کرم و قهوه ای می باشند از این رو بهتر است شما برای افزودن رنگی شاد و متنوع به فضای آشپزخانه از ویترین استفاده کنید.

ویترین کابینت

طرح های ویترین برای آشپزخانه های مدرن و کلاسیک

اغلب افراد ویترین آشپزخانه را به صورت درب شیشه ای انتخاب می کنند همچنین برخی از ویترین ها بدون درب هستند و شما می توانید ظروف گران قیمت و رنگی را در قفسه های ویترین بچینید و جذابیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه را تکمیل کنید.

انواع ساعت دیواری

رنگ ظروفی که قرار است در ویترین بچینید را بهتر است با توجه به رنگ کابینت ها و رنگ ویترین انتخاب نمایید تا فضای آشپزخانه از نظر هارمونی رنگی جذاب و کاربردی تر به نظر برسد.

ویترین کابینت دارای ارتفاع و اندازه های مختلفی می باشد و یکی از محبوب ترین طرح ها همان ارتفاعی استانداردی است که کابینت ها از روی کانتر آشپزخانه شروع شده و هم ارتفاع با کابینت های دیواری قرار می گیرند و به آن ها متصل می شوند. ویترین آشپزخانه به صورت تمام ارتفاع نیز طراحی می شود که در این صورت ارتفاع آن از قسمت کفپوش تا سقف کابینت های دیواری می باشد.

اگر آشپزخانه منزل شما کوچک است بهتر است کابینت درب شیشه ای را برای نصب در فضای آشپزخانه انتخاب نمایید همچنین در صورت تمایل به قرار دادن ویترین در فضای آشپزخانه بهتر است درب آن را شیشه ای را انتخاب کنید. ویترین های بدون درب ظاهری شبیه به قفسه و شلف دیواری دارند و هزینه آن ها نسبت به ویترین شیشه ای پایین تر است.

مبل و میز

ویترین زیبا برای آشپزخانه ویترین ساده کابینت ویترین کابینت نورپردازی ویترین آشپزخانه ویترین مخصوص آشپزخانه ویترین مدرن آشپزخانه ویترین آشپزخانه شیک مدل ویترین کابینت جدید ویترین زیبا آشپزخانه ویترین زیبا برای آشپزخانه ویترین مخصوص آشپزخانه

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید ظروف چیده شده در فضای ویترین آشپزخانه خاص و جذاب تر به نظر برسند بهتر است از نورپردازی مناسبی را طراحی کنید زیرا بازتاب نور باعث می شود تا فضای آشپزخانه دلباز و بزرگ تر به نظر برسد.

برای نورپردازی کابینت و ویترین اغلب از لامپ های هالوژن استفاده می شود زیرا این لامپ ها طیف گسترده ای از نور را برای درخشان کردن مکان اطراف خود در اختیار شما قرار می دهند. اگر تمایل دارید در فضای ویترین ظروف رنگی را بچینید بهتر است برای نورپردازی آن از لامپ ال ای دی سفید استفاده کنید زیرا نور سفید باعث درخشش بیشتر رنگ ها می شود.

در برخی از خانه ها ویترین فقط در قسمت داخلی آشپزخانه دید دارد و در برخی از خانه ها که آشپزخانه دارای پلان باز یا اپن است ویترین از فضای اتاق نشیمن و سالن پذیرایی دید دارد از این رو بهتر است شما در چیدمان این مدل ویترین ها حساسیت لازم را به خرج دهید.

ویترین ساده کابینت ویترین آشپزخانه خاص ویترین درب شیشه ای آشپزخانه ویترین کابینت شیک مدل ویترین کابینت ساده ویترین ام دی اف آشپزخانه ویترین کلاسیک ویترین برای آشپزخانه سلطنتی مدل ویترین کابینت خاص ویترین مخصوص آشپزخانه

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های ویترین کابینت جلب کردیم که امیدواریم با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها ویترینی خاص را برای فضای آشپزخانه تان انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *