خانه دکوراسیون پذیرایی ۳۰ سالن پذیرایی لاکچری با طراحی زیبا

۳۰ سالن پذیرایی لاکچری با طراحی زیبا

سالن پذیرایی لاکچری در پی یک تلفیق زیبا از رنگ، نور، دکور و … به وجود می آید. در زندگی های مدرن امروزی از شیوه چیدمان زیبا و یونیک برای شکل دهی فضا استفاده می شود. در ادامه چندین مدل زیبا از دکوراسیون سالن پذیرایی را به شما دوستان عزیز ارائه می کنیم. 

ایده های متفاوت و زیبا برای سالن پذیرایی لاکچری و مدرن

در دنیای امروز ویژگی لاکچری بودن در کنار کلمه مدرن دیده می شود و زمانی که از این واژه استفاده می گردد، یعنی دو تلفیق از صفت مدرن و گران بها در کنار هم ارائه می شوند. با این اوصاف در سالن پذیرایی لاکچری شیک بودن حرف اول را می زند. آن گاه بقیه دکوراسیون پذیرایی متناسب با این ویژگی طراحی می گردند.

برای چیدمان سالن پذیرایی در نوع لاکچری از شاخص هایی متفاوتی استفاده می گردد. در حقیقت کلمه شاخص به نوعی این دکوراسیون را از نوع ساده جدا و متمایز می کند.

سالن پذیرایی لاکچری

انواع ساعت دیواری

نشیمن

طراحی زیبا و متفاوت اتاق پذیرایی

سالن زیبا و شیک پذیرایی

مبل و میز

اتاق پذیرایی با دیزاین عالی

اتاق نشیمن شیک

سالن پذیرایی

اتاق پذیرایی مینیمال

سالن پذیرایی کلاسیک

دیزاین امروزی اتاق پذیرایی

نشیمن سلطنتی

کف پوش

برای کف پوش های چنین سالنی از نوع ترکیبی استفاده می شود. سنگ های گران بها می توانند گزینه خوبی برای نمود سالن پذیرایی لاکچری باشند. ویژگی مدرن بودن نیز در سایر عناصر این دکوراسیون دیده می شود.

البته گاهی نیز از کف پوش های سرامیک یا چوبی برای فراهم آوردن ویژگی لاکچری استفاده می شود. سرامیک و چوب گاهی با هم برای دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن به کار می روند.

اتاق پذیرایی چوبی

ایده های نورپردازی

اتاق نشیمن

نشیمن لاکچری

اتاق پذیرایی زیبا و لاکچری

طراحی اتاق پذیرایی مدرن با مس

اتاق پذیرایی سلطنتی

پذیرایی کلاسیک با تم آبی رنگ

سالن پذیرایی لاکچری

نشیمن لاکچری

دکورهای زیبا

ویژگی لاکچری معنایی از شیک و زیبا بودن را با هم در می آمیزد اما در چنین سبکی خبری از سادگی نیست. در ابتدا واژه لاکچری بیشتر برای اتاق پذیرایی کلاسیک به کار می رفت. یعنی ویژگی کلاسیک به سبک لاکچری نزدیک بوده است. چرا که بیشتر وسایل گران بها و باشکوه در بطن چنین دکوراسیونی جای می گیرد.

سالن پذیرایی لاکچری نیز در بطن خود نشانه هایی از سبک سلطنتی را به دوش می کشد اما گاهی نیز به سبک مینیمال و مدرن نزدیک می گردد.

نورپردازی لاکچری در اتاق نشیمن

دیزاین نوری متفاوت در اتاق نشیمن

اتاق نشیمن مدرن

نورپردازی ایده آل در اتاق شیک

نورپردازی

شاخصه مهم و مشترک در دکوراسیون لاکچری است. در این دیزاین از لامپ های برجسته و زیبا در اشکال مختلف استفاده می شود. این لامپ های تزیینی قادر به ترتیب یک دکوراسیون زیبا هستند.

ترکیب رنگ

در چنین سبکی از رنگ های مختلف از جمله آبی، سبز، زرد و حتی سفید استفاده می شود. ممنوعیت رنگی وجود ندارد اما باید هر رنگی طبق هارمونی و اصول طراحی سالن پذیرایی به اتاق اضافه شود. برای سبک لاکچری از یک رنگ ممتد در سطح وسیع استفاده نمی شود. بلکه صاحبان این دکوراسیون ها ترجیح می دهند از چندین رنگ در تن مختلف استفاده کنند اما برای برقراری تعادل و جلوگیری از ایجاد شکاف در دکوراسیون سالن پذیرایی شیک، از رنگ های هم خانواده و نزدیک به هم بهره مند می گردند.

دیزاین نوری زیبا در اتاق نشیمن

نورپردازی عالی و زیبا برای اتاق نشیمن

اتاق پذیرایی زیبا

سالن پذیرایی لاکچری

دیزاین چوبی اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی شیک و مدرن

نورپردازی مدرن در اتاق پذیرایی

دقت در نظر گرفته شده در این سبک به اندازه مینیمال حساس نیست. لذا می توان گاهی پا را فراتر از اصول گذاشت و سایر تزیینات و رنگ های خاص را به مجموعه لاکچری اضافه کرد. فراموش نکنید در سبک لاکچری تمام اشکال زیبا و متنوع برای کلیه عناصر چیدمان در نظر گرفته می شود. این عناصر ویژگی مدرن بودن را به اتاق پذیرایی عرضه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *