خانه دکوراسیون تجاری و شرکتی دکوراسیون بوتیک زنانه و مردانه با دیزاین های شیک و لوکس

دکوراسیون بوتیک زنانه و مردانه با دیزاین های شیک و لوکس

دکوراسیون بوتیک با طراحی های شیک و لوکس

یکی از مهم ترین عوامل برای جذب مشتری طراحی ویترین و دکوراسیون داخلی مغازه بوتیک است با داشتن یک دکوراسیون زیبا و متفاوت در درون مغازه بوتیک خود می توانید بیشترین مشتری را جذب کنید. در ادامه این مطلب نمونه هایی از طراحی دکوراسیون بوتیک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

بعد از طراحی ویترین مغازه بوتیک که پل ارتباطی بین مغازه و نمای بیرون از مغازه  است نوبت به طراحی دکوراسیون داخلی مغازه بوتیک می رسد که با طراحی دکوراسیون بوتیک زیبا و ایده آل می توانید مشتری بیشتری داشته باشید.

ویترین مغازه پوشاک

دکوراسیون بوتیک با طراحی لوکس و مدرن

دکوراسیون داخلی مغازه شامل طراحی سقف و قفسه بندی و نورپردازی و چیدمان اجناس و کف پوش و ویترین و نقاشی و … است که باید هر کدام از این موارد به درستی انتخاب شوند تا شما دکوراسیونی زیبا و متفاوت داشته باشید.

انواع ساعت دیواری

Boutique decorations (4)

دکوراسیون بوتیک زنانه

دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه با طراحی زیبا و ایده آل

مهم ترین بخش طراحی دکوراسیون برای مغازه بوتیک چیدمان اجناس است و شما باید اجناس خود را به گونه ای در درون مغازه بچینید که جنس های با ارزش بیشتر در معرض دید قرار بگیرند. برای چیدن لباس ها سعی کنید بیشتر از ارتفاع استفاده کنید و لباس ها را بر روی هم بچینید زیرا چشم بیشتر ارتفاع را می بیند.

مبل و میز

دکوراسیون جدید برای بوتیک زنانه

دکوراسیون بوتیک
بهتر است در درون مغازه از رنگ های مکمل و متضاد یکدیگر استفاده کنید زیرا فاصله طیف رنگی در درون مغازه پوشاک بسیار مهم است.
قسمتی از مغازه خود را به اتاق پرو اختصاص دهید تا مشتریان به راحتی بتوانند بعد از انتخاب لباس مورد نظر خود آن را پرو کنید و از مطابقت لباس با ظاهر خود مطمئن شوند.

بوتیک زنانه با دکوراسیونی متفاوت بوتیک زنانه با طراحی دکوراسیون داخلی بی نظیر
در صورت داشتن فضای آزاد بهتر است مکانی از مغازه را برای نشستن همراهان مشتری خود در نظر بگیرید.

دکوراسیون بوتیک زنانه

دکورایون بوتیک زنانه با طراحی لوکس و مدرن

دیزاین دکورسیون مغازه پوشاک دکوراسیون داخلی بوتیک برای خانم ها دکوراسیون مدرن بوتیک زنانه دکوراسیون زیبا و جذاب بوتیک زنانه

دکوراسیون بوتیک مردانه با طراحی متفاوت

دکوراسیون بوتیک باید به گونه ای باشد تا هر فردی که به مغازه شما می آید نیاز شدید به خریدن لباس را احساس کند و علاوه بر این دکوراسیون داخلی بوتیک بر روی رضایت مشتری و خرید جنس تاثیر می گذارد.

دکوراسیون داخلی بوتیک

طراحی دکوراسیون برای بوتیک مردانه

نورپردازی مناسب در درون مغازه پوشاک از مهم ترین مسائل در طراحی دیزاین دکوراسیون داخلی است. اگر شما بیشتر از طرح های کلاسیک لباس در درون مغازه خود استفاده می کنید می توانید میزان نور مغازه را افزایش دهید و اگر هم پوشاک مورد استفاده در مغازه شما آنتیک هستند بهتر است که شدت نورپردازی مغازه متعادل باشد.

دیزاین دکوراسیون شیک و مدرن برای پوشاک طراحی مغازه پوشاک مردانه

استفاده از نو پردازی سفید در قسمت باکس ها و شلف های مغازه می تواند ایده خوبی برای زیبایی دکوراسیون مغازه باشد و شما می توانید هم چنین از نور سفید برای مرز بندی در درون مغازه خود استفاده کنید.
استفاده از گیاهان یکی دیگر از ایده های جالب برای دیزاین داخلی بوتیک است شما می توانید با تعبیه کردن نور در زیر گیاه فضای مغازه تان را گرم و متفاوت کنید.

دکوراسیون ویترین مغازه پوشاک چیدمان مغازه مردانه دکوراسیون داخلی بوتیک مردانه طراحی ویترین بوتیک دکوراسیون بوتیک مردانه دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه

زیباترین و جدیدترین طراحی های مدرن و لوکس را برای دکوراسیون بوتیک مردانه و زنانه در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم با الگوبرداری از این طراحی ها بتوانید دیزاینی متفاوت را در مغازه پوشاک خود بوجود آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *