همه ما بعد از یک روز خسته کننده کاری دوست داریم به خانه برگردیم و استراحت کنیم و این خانه بعد از مدتی ممکن است برای شما تکراری شود ولی با یک تغییر دکوراسیون کوچک در روز جمعه می توانید حال و هوای محیط زندگی خود را عوض کنید.

ممکن است بعضی ها برای خود بخواهند سبک و قیاس خاص خود را بسازند ولی به این موضوع آگاه نیستن که به راحتی می توانند با استفاده از یک دستگاه لیزر تمامی طرح های ذهنی خود را پیاده سازی کنند.

دستگاه لیرز در دکوراسیون داخلی

شما کافیست طرح خود را با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی طراحی کنید و با یک دستگاه برش لیزری و متریال مورد نظرتان، تمام تزییناتی که می خواهید بسازید.

دستگاه لیزر امروزه در دکوراسیون داخلی نقش بسزایی پیدا کرده است ولی متاسفانه در موارد بسیاری در زمینه دکوراسیون در ایران شناخته شده نیست. یکی از کاربردهای فراوان دستگاه لیزر در صنعت دکوراسیون داخلی این است که شما به راحتی می توانید چوب، ام دی اف، پارچه، سنگ، شیشه، پلکسی و یا هر ماده دیگری که در دکوراسیون برای تزیینات استفاده می شود را برش داده و یا تصویر مورد نظرتان را بر روی آن حکاکی کنید.

تزیین منزل با دستگاه لیرز

برای این کار فقط به یک دستگاه لیزر و کامپیوتر نیاز دارید تا در عرض چند دقیقه طرح خود را تولید کنید. البته شما می توانید به راحتی طرح خود را به کسانی که خدمات لیزر می دهند، بدهید تا این کار را برای شما انجام دهند.

در زیر نمونه هایی از کاربرد دستگاه لیزر در دکوراسیون داخلی مطرح شده است:

  • تزیینات و حکاکی آینه و شیشه
  • حکاکی چوب درها و انواع دکورهای چوبی با استفاده از دستگاه لیزر
  • حکاکی سنگ ها به جهت استفاده در لابی، راهروها و نمای ساختمان
  • حکاکی ورقه های فلزی داخل آسانسورها (دستگاه لیزر فلزات)
  • حکاکی انواع طرح های هنری بر روی پارچه، مقوا، چرم، چوب، مقوا و …
  • ساخت انواع وسایل تزیینی مثل لوستر ها و انواع پاتیشن ها

برش وسایل مختلف با دستگاه لیرز

با استفاده از دستگاه لیزر شما می توانید طرح هایی که با دست و روش های قدیمی می ساختید، با دقت و ظرافت بیشتر با استفاده از ماشین لیزر در مدت زمان بسیار کمتری بسازید. همچنین هزینه ساخت اشیا تزیینی برای دکوراسیون داخلی با استفاده از ماشین های لیزری کاهش می یابد و با سرعت بیشتری می توانید طرح های خود را به محصول نهایی تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *