از زمانی که تخت های تاشو وارد بازار سرویس خواب ایران شده اند بیش از یک دهه میگذرد، اما هنوز هم عدم آگاهی کافی از کاربرد تخت خواب تاشو سبب می شود افراد در هنگام انتخاب سرویس خواب گزینه تخت خواب تاشو را نادیده بگیرند، از اینرو لازم دیدیم به معرفی تخت خواب تاشو و کارکردهای آن بپردازیم.

در اکثر مواقع وقتی به افراد میگوییم برای اتاق خواب کوچک شما تخت تاشو گزینه ی مناسبی خواهد بود با چند جمله مواجه می شویم که تقریبا همه به آن اشاره می کنند :

مورد اول : تخت تاشو بسیار گران است و ما بودجه لازم را برای تهیه ی تخت تاشو نداریم.

انواع ساعت دیواری

اولین چیزی که باعث می شود افراد تخت خواب تاشو را نامناسب بدانند قیمت آن است، اما واقعیت آن است که قیمت تخت خواب تاشو به نسبت قابلیت هایی که برای شما ایجاد میکند آنقدر که فکر می کنید گران نیست. تخت خواب تاشو به دلیل مکانیزم مکانیکی که دارد امکانات بسیاری را برای شما فراهم میکند. کدامیک از شما با فضای کم در اتاق خواب خود مواجه هستید؟ به نوعی که مجبور شده اید تختی را جلوی پنجره یا بالکون قرار دهید و هر بار برای جلوی پنجره رفتن با مشکل مواجه شوید؟ اگر در این موارد از تخت تاشو استفاده کنید میتوانید به راحتی تخت را در طول روز جمع کنید و از فضای اتاق خواب خود نهایت استفاده را ببرید.

همچنین، عموما تخت های تاشو با باکس یا قفسه ای همراه هستند که بتوانید بالش، پتو یا ملحفه خود را در زمان جمع کردن تخت در آن قرار دهید و حتی برخی از آنها فضای بیشتری را تعبیه میکنند تا بتوانید وسایل بیشتری را در آنها جای دهید.

طرح تخت تاشو

مبل و میز

بنابراین شاید قیمت تخت تاشو در برخی مواقع از تخت های ساده، بدون سایر متعلقاتش، کمی گرانتر باشد اما با توجه به کارکردهایی که برای شما ایجاد می کند این قیمت کاملا منطقی است چرا که علاوه بر باز شدن و سازماندهی فضای منزل میتوانید از باکس های طراحی شده بر روی این تخت ها استفاده کنید.

مورد دوم : تخت خواب تاشو قابل اطمینان نیست و علاوه بر استفاده سخت، جک های آن خیلی زود از کار می افتند.

یکی دیگر از مواردی اغلب شنیده میشود آن است که استفاده از تخت های تاشو سخت است و باز و بسته کردن برای خانم ها یا کودکان سخت است. در جواب به این مورد باید بگوییم که مکانیزم به کار گرفته در تخت های تاشو با توجه به سرویس انتخابی جوان و نوجوان از استانداردهای مشخصی برخوردار است، در نتیجه مطمئناً اگر تختی برای نوجوانان طراحی شده، به راحتی توسط آنها قابل استفاده است، همچنین در سری جدید محصولات تخت خواب تاشو از جک های آسان بازشو و آرام بند استفاده میشود، این جک ها دارای مکانیزمی هستند که علاوه بر باز شدن آسان هنگام پایین آمدن یا بسته شدن به آرامی حرکت می کنند و با باز شدن به سمت پایین نخواهند افتاد و از نظر ایمنی تمام موارد لازم در آنها لحاظ شده است.

مدل های تخت تاشو مدرن و زیبا

همچنین بعضی از تولید کنندگان تخت های تاشو مانند رز چوب در محصولات تخت تاشو خود از قفل کودک استفاده میکنند، طراحی و کارکرد این قفل ها به گونه ای است که با بستن تخت، به صورت خودکار قفل میشود و برای باز کردن مجدد کافی است قفل را باز کنید، وجود چنین ویژگی ای در تخت تاشو برای خانواده هایی که همیشه نگران کودک بازیگوش خود هستند ضریب اطمینانی ایجاد میکنند تا مطمئن باشند در هنگام جمع کردن تخت امکان ندارد تخت باز شود.

همچنین در مورد دوام این تختها باید گفت مانند هر محصول دیگری، اگر محصولی که تهیه می کنید دارای کیفیت مطلوب و ساختار مناسب و استاندارد باشد قطعاً طول عمر بیشتری هم خواهد داشت، تخت خواب تاشو با کیفیت باید دارای چند ویژگی باشد ام دی اف مرغوب ۲۵ میل، استفاده از جک و یراق آلات با کیفیت، با کاربردی آسان و مطمئن، کمدهای ریلی که به راحتی باز و بسته شوند- این نوع کمدها برای خانم هایی که به تمیزی منزل خود بسیار اهمیت می دهند بسیار مناسب خواهد بود چرا که میتوانند درب کمد را از ریل خارج و آن را تمییز کنند – دستگیره های استیل و در عین حال حفظ ظاهری زیبا با طراحی های متنوع.

مدل تخت تاشو جدید و شیک

مورد سوم : پکیج های تخت خواب تاشو بسیار بزرگ بوده و برای فضای کوچک ما مناسب نیست

هدف از تولید تخت خواب های تاشو بهینه سازی فضای منزل است بنابراین ماموریت تخت تاشو آن است فضای کوچک اتاق خواب شما را به گونه ای سازماندهی کند که بتوانید نهایت استفاده را از فضای منزل یا اتاق خواب تان داشته باشید. درست است که در یک نگاه پکیج های تخت خواب های تاشو ممکن است بزرگ به نظر بیایند، اما شما میتوانید با توجه به فضا یا نیاز خود از متعلقاتی که مد نظرتان است استفاده کنید، حتی برخی از تولیدکنندگان مانند رزچوب این امکان را برای مشتریان فراهم آورده است که طرح مد نظر خود را عنوان کنند تا با بررسی های تخصصی و فنی بهترین طرحی که از نظر ایمنی و کیفیت بیشترین سازگاری را با طرح مورد نظر مشتریان دارد را تهیه کنند. بنابراین در انتخاب نوع و اندازه متعلقاتی مانند کمد لباس، میز کامپیوتر، کتابخانه و دراور به نیاز و فضای خود توجه کنید و موارد مورد نظر را انتخاب کنید و در صورت کمک به اندازه گیری و بررسی طرح های موجود با متخصصان این حوزه تماس بگیرید.

مورد چهارم : استفاده از تخت خواب تاشو دیواری برای اسباب کشی ها مشکل ساز است و نمیتوانیم آنها دیمونتاژ کرده و در منزل جدید مجددا مونتاژ کنیم.

تخت تاشو

امکان جابه جایی سرویس خواب های تخت خواب های تاشو و دیواری در زمان اسباب کشی، از جمله نگرانی های همیشگی مصرف کنندگان اینگونه کالاها است. به طور قطع وقتی از سرویس خواب با کیفیت و با دوام استفاده می کنید دوست دارید آن سرویس و پکیج را در خانه ی جدید خود هم داشته باشید اما در اینگونه مواقع مشکلاتی برای مصرف کنندگان به وجود می آید.

ابتدا مشکل باز کردن و دیمونتاژ سرویس خواب و حمل آن به محل جدید و مونتاژ و بستن مجدد آن مشکل ساز است. در این مورد به شما پیشنهاد می کنیم از شرکت هایی خریداری کنید که خدمات پس از فروش کاملی به شما ارائه دهند. شرکت تولیدی صنعتی رز چوب این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است تا در صورت جابه جایی با خدمات پس از فروش شرکت تماس حاصل نمایید تا سرویس شما را دمونتاژ کنند و به محل جدید حمل کنند و مجددا سرویس را مونتاژ کنند و حتی اگر نیاز به دیزاین و طراحی مجدد داشته باشید متخصصین طراحی دکوراسیون داخلی رزچوب میتوانند طراحی مجددی برای شما انجام دهند.

تخت تاشو

با بررسی نظراتی که اغلب مشتریان در مورد تخت های تاشو دارند مشخص است عدم آگهی کافی آنها از این محصولات و کارکردهایش منجر به پیش داوری در خصوص تخت خواب های تاشو شده است. شرکت تولیدی صنعتی رزچوب با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه ی تخت خواب های تاشو، سرویس خواب و سرویس خواب نوجوان از جمله تولید کنندگان اصلی تخت خواب تاشو می باشد و از نظر کیفیت جزو بهترین های بازار سرویس خواب ایران می باشد. از سایت رزچوب بازدید کنید تا با انواع محصولات تخت خواب های تاشو رز چوب آشنا شوید همچنین برای بهینه سازی فضای اتاق خواب و نصب انواع کمد دیواری با درب های ریلی، یا حتی طراحی کابینت برای آشپزخانه تان میتوانید با متخصصان فنی و طراحی دکوراسیون داخلی رزچوب تماس حاصل نمایید.

اطلاعات تماس :

فروشگاه دلاوران : تهران، خیابان دلاوران، بعد از چهارراه آزادگان ، پلاک ۴۵۲

شماره تماس فروشگاه دلاوران : ۶ الی ۰۲۱۷۷۱۸۸۵۳۳

نمایندگی شماره ۱ : یافت آباد، بازار مبل ایران شمارۀ۱، پلاک۲۲۹/۴، فروشگاه آروند چوب

https://www.rosechoob.com

یک دیدگاه

  1. محسن

    آوریل 26, 2018 در 1:08 ب.ظ

    سلام خیلی عالی است
    لطفا لیست قیمت ها را هم بذارید ممنون

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *