دکور اتاق کودک به کار بسیار حساس و از طرفی لذت بخش در دنیای امروز تبدیل شده است زیرا برای پدر و مادر هایی که اشتیاق فراوان برای ورود عضو جدید در جمع خود دارند، آماده بودن همه چیز قبل از تول فرزندشان در اولویت قرار می گیرد. در وهله اول مهم ترین بخش در زمینه تزیین و چیدمان اتاق خواب کودک سرویس خواب نوزاد نوجوان می باشد که البته بسته به بودجه و نوع دیزاین می توانند به صورت سرویس خواب نوزاد و یا سرویس خواب نوزاد نوجوان (دو منظوره) آن را تهیه و خریداری نمایند.

سرویس خواب نوزاد علاوه بر تخت و کمد نوزاد که جزو اصلی ترین ها به حساب می آیند شامل ویترین، دراور، پاتختی، شلف و کتیبه نیز می باشند که بهتر است قبل از اقدام به خرید، فضای در دسترس را بررسی نموده و متناسب با میزان جادار بودن محیط و نیازتان تصمیم نهایی جهت خرید را اتخاذ نمایید.

یکی از درگیری های ذهنی بسیاری از خانواده ها فراهم نمودن وسایل مهم و اصلی بوده که هر کدام نیاز به هزینه بالایی دارد که باید پرداخت شود. در ادامه با ما همراه باشید تا در صورتی که دارای فضای کوچک هستید بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید سرویس خواب نوزاد داشته باشید. مرحله به مرحله شرایط را توضیح خواهیم داد.

سرویس خواب کودک سرویس خواب کودک سرویس خواب کودک

در این مرحله به سراغ انتخاب تم، دکور و رنگ ها می رویم و با توجه به این موارد باید به دنبال سرویس خواب کودک باشیم تا هماهنگی لازم با دیگر وسایل و فضای داخلی اتاق خواب را داشته باشد. حتی استفاده از دیگر وسایل جانبی که شامل دراور، پاتختی و … می باشد را نیز باید با دقت بسیاری انتخاب نمود. بهتر است اول شکل کلی، رنگ و مدل تخت نوزاد مورد علاقه خودتان را مشخص کنید و متناسب با آن به دنبال طراحی دیوارها و فصایی داخلی اتاق خواب باشید. توصیه می کنیم نظرات روانشناسان در ارتباط با رنگ و چیدمان انتخابیتان را جویا شوید و سعی کنید از طیف رنگ های گرم و خنثی استفاده کنید تا کودک شما محیطی آرام را برای استراحت و بازی در اختیار داشته باشد.

سرویس خواب کودک سرویس خواب کودک سرویس خواب کودک

خرید اینترنتی انواع تخت و کمد نوزاد دخترانه و پسرانه

در مرحله بعد بهتر است به سراغ جنسیت نوزادتان برویم زیرا یکی از آسان ترین وبدون دغدغه ترین راه ها برای انتخاب طرح و مدل سرویس خواب نوزاد مشخص بودن جنسیت نوزاد می باشد. در این حالت بعد از تشخیص دختر یا پسر بودن نوزاد شما به طور کامل از سردرگمی رها می شوید و با خیال راحت وسایل مورد نیاز به همان جنسیت را برای فرزند خود خریداری می نمایید و از طرفی هزینه های اضافی برای خرید بیشتر حذف می گردد. شما حتی می توانید به شیوه ایترنتی خرید خود را ثبت نمایید. در صورت پسر بودن شما می توانید مدل سرویس خواب نوزاد پسرانه و لوازم مربوط به پسرها همچون ورزشی، حیوانات و رنگ های پسرانه و در صورت دختر بودن از سرویس خواب نوزاد دخترانه، عروسک، لوازم و رنگ های دخترانه را برگزینید.

سرویس خواب کودک سرویس خواب کودک سرویس خواب کودک سرویس خواب کودک

حال باید در این مرحله تعیین کنید که تصمیم دارید تا چه سنی فرزندتان باید از این مدل سرویس خواب استفاده کند در آن صورت اگر فقط برای دوران نوزادی مدنظرتان است بهتر می باشد که سرویس خواب نوزاد و یا گهواره را در اولویت خرید قرار دهید و اگر تا سن نوجوانی قرار باشد استفاده کند صلاح این است که مدل انتخابیتان به صورت دو منظوره یا همان سرویس خواب نوزاد نوجوان باشد.

سرویس خواب کودک سرویس خواب کودک

آنچه که بعد از تمامی این مباحث تا حد زیادی قابل توجه می باشد و نباید به سادگی از آن گذشت موضوع کیفیت و دوام سرویس خواب نوزاد نوجوان می باشد. از آنجایی که کودک زمان بسیاری را در اتاق خود سپری می کند و به هنگام خواب بر روی تخت نوزادی خود می خوابد، می توان گفت که ارتباط مستقیمی با این وسایل دارد و اگر در ساخت و تولید انواع سرویس خواب ها از مواد با کیفیت استفاده نگردد سلامت نوزاد به خطر خواهد افتاد. زیرا بسیاری از چوب ها و ام دی اف های موجود در بازار موجب ایجاد آلرژی و حساسیت می شود.

سرویس خواب کودک سرویس خواب کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *