میز کنسول در واقع یک میزی است که نقش بسیار پررنگی را در جلوه بخشیدن به منزل شما ایفا می‌کند. میز کنسول در ابعاد، طرح‌ها و مدل‌های متنوعی موجود هستند. میز کنسول می‌تواند دارای آینه باشد، کشو داشته باشد، کمد داشته باشد و یا هیچ‌یک از این موارد را دارا نباشد. تنوع بسیار بالای میز کنسول این امکان را به شما می‌دهد که مطابق با سلیقه و نیاز خود میز کنسول مناسب را انتخاب کنید.

میز کنسول این امکان را به شما میدهد تا بر روی آن لوازم تزئینی، قاب عکس، مجسمه و لوازم دلخواهتان را قرار دهید و داخل کشوها، کمدها و طبقات هم می‌توانید ظروف و لوازم دیگر خود را قرار دهید.

در ادامه به بررسی جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های میز کنسول می‌پردازیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که میز کنسول کلاسیک برای شما مناسب‌تر است و یا مدرن.

انواع ساعت دیواری

میز کنسول کلاسیک

میز کنسول کلاسیک عموما نوعی از میز است که بر روی آن منبت‌کاری، کنده‌کاری، معرق‌کاری، نقاشی و طراحی‌های بسیار زیبا و متنوعی انجام می‌گیرد و تقریبا می‌توان گفت هیچ میز کنسولی را نخواهید دید که دارای طراحی ساده و بدون نقش باشد. میز کنسول کلاسیک معمولا دارای یک آینه بزرگ، کشو، طبقه و کمد می‌باشد. این نوع کنسول‌ها معمولا بسیار مجلل هستند و در خانه‌هایی با سبک کلاسیک و سلطنتی، جلوه بسیار زیبایی خواهند داشت. میز کنسول کلاسیک عموما از جنس چوب بسیار باکیفیت و بادوام ساخته می‌شود که از دوام و پایداری بسیار بالایی برخوردار است.

این نوع میز کنسول به همراه آینه مناسب خانه‌های نسبتا بزرگ است که فضای کافی در اختیار قرار دادن میز کنسول داشته باشد.

آینه کنسول کد ۲۰۴

این میز کنسول دارای یک آینه بزرگ، دو کمد درب ‌دار و ۶ کشو می‌باشد.بنابراین مقدار فضای کافی برای قراردادن لوازم مورد نیازتان را به شما می‌دهد. بر روی بدنه کنسول و حاشیه آینه، نقاشی‌های بسیارزیبایی کشیده شده است. ابعاد این محصول به طور کلی ۱۷۵ در ۹۳ سانت است. بدنه این میز کنسول از جنس ام دی اف بوده و رنگ رویه آن هم کاملا ثابت است.

مبل و میز

این محصول دارای ۱۲ ماه گارانتی بوده و طی مدت زمان ۱۰ روز کاری برای شما ارسال خواهد شد.

میز کنسول

آینه کنسول کد ۲۲۹

این محصول در ابعاد ۷۴ در ۹۵ سانت تولید شده است و به دلیل ابعاد کوچک، کاملا مناسب خانه‌های کوچک است. این محصول دارای یک آینه، یک کشو و یک کمد درب دار است.

نقاشی‌ها و طرح‌های بسیار زیبایی در حاشیه آینه و بدنه کنسول انجام گرفته است که زیبایی آن را چندین برابر کرده است. این محصول هم از جنس ام دی اف بسیار مرغوب ساخته شده است و رنگ انجام گرفته بر روی آن کاملا ثابت می‌باشد.

گارانتی این محصول یک ساله بوده و ظرف ده روز کاری به دست شما خواهد رسید.

میز کنسول

آینه کنسول کد ۲۳۸

این نوع از آینه کنسول از دیگر محصولات بسیار زیبای سبک کلاسیک است که دارای یک آینه، دو کشو و دو کمد درب دار می‌باشد. نقاشی‌ها و طرح‌های بسیار جذاب و زیبایی بر روی بدنه این محصول کار شده است و این مسئله زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

این میز و کنسول به طور کامل از جنس ام دی اف و با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است و رنگ انجام شده بر روی بدنه آن بسیار بادوام و کاملا ثابت است. در اثر عوامل گوناگون دچار خراش و رنگ پریدگی نمی‌شود.

این محصول دارای یک سال ضمانت است و در مدت ۱۰ روز کاری برای شما ارسال خواهد شد.

میز کنسول

آینه کنسول کد ۵۶۸

این میز کنسول چوبی بسیار زیبا از جنس ام ای اف ساخته شده و از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار است. این میز دارای فضای کافی به مقدار مورد نیاز برای شما می‌باشد. میز جلومبلی این محصول هم موجود است و می‌توانید میز کنسول و میز جلومبلی را به صورت ست تهیه کنید.

این محصول زیبا هم دارای ضمانت ۱۸ ماهه بوده و در مدت ۱۲ روز کاری می‌توانید آن را تحویل بگیرید.

میز کنسول

میز کنسول مدرن

این نوع از میز کنسول نسبت به میز کنسول کلاسیک دارای ساختاری ساده‌تر است و معمولا در تنوعی از طرح‌های ساده و طرح‌های خاص موجود است اما در طراحی آنها اثری از نقاشی، منبت‌کاری، کنده کاری و… دیده نمی‌شود.

این نوع از میز کنسول به دلیل آنکه دارای تنوع بسیار بالایی است، در اکثر خانه‌ها با سبک‌های گوناگون قابل استفاده است.

میز کنسول مدرن همانند کلاسیک، همگی مدل‌های آن از طبقات و کشوهای بسیار تشکیل نشده است و در برخی مدل‌ها حتی ممکن است هیچ کشو و کمدی وجود نداشته و تنها یک میز بسیار زیبا باشد، بنابراین تنوع در نوع مدرن بسیار بیشتر از نوع کلاسیک آن است.

آینه کنسول کد ۵۹۹

این نوع میز کنسول، یک میز کنسول جمع و جور و بسیار زیبا است. دارای یک میز و آینه است و در عین سادگی، زیبایی خاصی را به خانه شما می‌بخشد و همچنین کاملا مناسب افرادی است که به دنبال میز کنسول ساده و جذاب هستند. از این میز کنسول می‌توان هم در خانه‌های کوچک استفاده نمود و هم در خانه‌های بزرگ.

این میز کنسول زیبا کاملا از جنس ام دی اف ساخته شده است و رنگ آن ثابت و بسیار بادوام است.

گارانتی استفاده از این محصول هجده ماه بوده و در عرض دوازده روز کاری برای شما ارسال خواهد شد.

میز کنسول

آینه کنسول کد ۵۷۸

این محصول از انواع ساده و بسیار زیبا به سبک مدرن است. این میز کنسول فضای زیادی برای قرار دادن لوازم شما دارد و طول آن هم ۱۶۰ سانتیمتر می‌باشد. این نوع از میز کنسول مدرن کاملا از جنس ام دی اف ساخته شده است و رنگ آن کاملا ثابت و پایدار است، دارای ضمانت هجده ماهه بوده و ظرف مدت ۱۲ روز کاری به دست شما عزیزان خواهد رسید.

اگر قصد خرید میز کنسول را دارد، باید توجه کنید بسیار مهم است که متراژ فضای خود را داشته باشید و سپس بر اساس آن و مطابق با سبک، رنگ‌بندی منزلتان، سلیقه شخصی و نیازتان در میان انواع مدل‌ها، مناسب‌ترین مدل را انتخاب نمایید. بنابراین به دلیل تنوع بالا، در ابتدا موارد گفته شده را برای خودتان تعیین کرده و سپس اقدام به خرید کنید تا از خرید خود کاملا راضی باشید

میز کنسول

چگونه مبل خود را با آینه کنسول ست کنیم

مبلمان و ست کردن آن بحث بسیار طولانی دارد ولی اگر بخواهیم ست کردن با مبل را در چند خط توضیح دهیم می توانیم بگوییم اگر در خانه مبل کلاسیک یا مبل استیل دارید مدل هایی که معرق کاری شده اند برای مبل شما مناسب است ابته بعضی از سرویس های مبلمان خاص ست خود را دارند که کار را ساده میکنند برای رنگ نیز حتما باید در یک محل رنگ شود رنگ میز کنسول شما باید بارنگ کلاف مبل یکی باشد اما اگر شما مبل راحتی خرید کرده اید میتوانید از کنسول های مدرن استفاده کنید مانند مبل های کلاسیک یا استیل نیاز به همرنگ بودن نیز و میتواند رنگ کنسول شما متضاد رنگ مبل شما باشد که دکوراسیون خانه شما حتما شیکتر خواهد شد

جدیدترین طرح‌های بوفه

از جذاب‌ترین لوازمی که می‌توانید در منزل خود قرار دهید، بوفه و ویترین است. این وسیله، در واقع فضایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که لوازم تزئینی، مجسمه‌ها، ظروف و اشیای با ارزش خود را به نمایش بگذارید و موجب جلوه بخشیدن به لوازم مورد علاقه شما می‌شود. علاوه بر این کاربری، بوفه شما خود به تنهایی می‌تواند نقس بسیار مهمی را در زیباتر نشان دادن فضای منزل شما داشته باشد و به عنوان یک وسیله تزئینی مورد استفاده قرار بگیرد.

بوفه‌ها در طرح‌ها، مدل‌ها و ابعاد گوناگونی ساخته می‌شود و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، بوفه مورد نظر خود را تهیه نمایید.

در این مقاله قصد داریم به شما تعدادی از جدیدترین و زیباترین انواع بوفه‌ها را معرفی نماییم تا انتخاب مناسب‌تری را تجربه نموده و از خرید خود رضایت کامل داشته باشید.

بوفه‌های طبقه دار

بوفه کد ۲۱۳۰

این نوع بوفه به صورت تمام ام دی اف ساخته می‌شود و از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است. پایه‌های آن کاملا از جنس چوب بوده و به همین علت به راحتی می‌تواند وزن بوفه را تحمل نموده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این بوفه دارای سه طبقه است که دو طبقه آن شیشه‌ای بوده و یک طبقه همکف چوبی بوفه است که بدین ترتیب سه طبقه را به طور کامل در اختیار شما قرار می‌دهد تا لوازم تزئینی خود را بر روی طبقات آن قرار دهید.

ابعاد طول، عرض و ارتفاع این محصول، به ترتیب ۵۴، ۳۷ و ۱۳۳ سانتیمتر است.

رنگ انجام گرفته بر بدنه بوفه، رنگی کاملا ثابت و بسیار با کیفیت است. این محصول دارای یک ماه ضمانت کالا است و از زمانی که سفارش خود را ثبت نمایید، حدودا ظرف سه روز کاری برای شما ارسال می‌گردد.

میز کنسول

بوفه کد ۳۵۰۰

این بوفه به طور کامل از جنس چوب راش تشکیل شده است و به همین علت بسیار با دوام و مقاوم است. این محصول به رنگ فندقی هم قابل سفارش می‌باشد. طراحی ظریف و زیبایی در تاج بالا و پایین بوفه کار شده است و بر زیبایی آن افزوده شده است. این بوفه دارای سه طبقه شیشه‌ای بوده و یک طبقه هم در کف بوفه قرار دارد که در نهایت چهار طبقه در اختیار شما قرار می‌دهد. این بوفه کاملا مناسب افرادی است که می‌خواهند فضای کافی برای قرار دادن لوازم خود در اختیار داشته باشند.

طول، عرض و ارتفاع این بوفه به ترتیب ۶۹، ۴۱ و ۱۸۵ سانتیمتر می‌باشد.

میز کنسول

بوفه کد ۱۵۱۰

این بوفه زیبا از جنس چوب راش ساخته شده و به همین علت کیفت و طول عمر این محصول بسیار بالا می‌باشد. رنگ ثابت و قیمت مناسب از دیگر مزیت‌های این بوفه به شمار می‌رود.

گارانتی این محصول ۱۲ ماهه است و ابعاد آن از طول، عرض و ارتفاع به مقدار ۸۲، ۵۰ و ۱۹۸ سانتیمتر می‌باشد.

این بوفه با طراحی و منبت‌کاری زیبا در تاج، دارای فضای کافی و مناسب بوده و سه طبقه شیشه‌ای و یک طبقه چوبی را در جهت قرارگیری لوازم مورد نظر شما فراهم می‌کند.

میز کنسول

بوفه‌ نقش‌دار

بوفه کد ۱۴۹۰

این بوفه چوبی دارای طراحی بسیار زیبایی است بدین صورت که بر روی حاشیه‌های تاج بالا و پایین آن نقاشی و طرح‌های بسیار زیبایی انجام شده است که ظاهر آن را بسیار زیباتر کرده است. این مدل بوفه دارای ساختاری جمع و جور و زیبا است که برای هر منزلی با هر سبکی کاملا مناسب است.

این بوفه کاملا از جنس mdf ساخته شده است و رنگ نهایی انجام شده بر روی بدنه آن رنگی کاملا ثابت و بسیار با کیفیت است، به گونه‌ای که در اثر عوامل گوناگون دچار خراشیدگی نمی‌شود.

طول، عرض و ارتفاع این بوفه به ترتیب ۷۳، ۴۱ و ۱۸۳ سانتیمتر است.

این بوفه دارای دو طبقه شیشه‎ای بوده و به همراه یک طبقه چوبی کف، سه طبقه را در اختیار شما قرار می‌دهد تا لوازم خود را روی آن طبقات قرار دهید.

میز کنسول

بوفه‌های دارای طبقه و کشو

بوفه کد ۲۱۰

این بوفه بسیار زیبا از جنس ام دی اف ساخته شده و بر روی آن رنگی کاملا ثابت و با دوام زده شده است.

این محصول دارای دو کشو، یک طبقه شیشه‌ای و یک طبقه چوبی می‌باشد. این بوفه زیبا برای افرادی که قصد تهیه یک بوفه کوچک و جمع و جور هستند، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود. طراحی زیبا و رنگ دلنشین این بوفه توجه هر فردی را به خود جلب می‌نماید و بر زیبایی منزل شما می‌افزاید.

طول، عرض و ارتفاع این بوفه ۴۴، ۳۰ و ۱۰۷ سانتیمتر است.

میز کنسول

بوفه کد ۲۱۵۶

این محصول، مدل دیگری از انواع بوفه‌های جدید و زیبا است که کاملا از جنس ام دی اف با رنگ ثابت ساخته شده است و در ساخت پایه‌های آن از چوب طبیعی با پایداری بالا استفاده شده است. این بوفه دارای ظاهری نسبتا متفاوت است چرا که دارای سه کشو به همراه سه طبقه است و فضای کاملا کافی و مناسب را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

طول، عرض و ارتفاع این بوفه ۵۴، ۳۳ و ۱۵۰ سانتیمتر می‌باشد. این محصول را به همراه گارانتی ۱۲ ماهه طی زمان سه روزه کاری تحویل خواهید گرفت.

میز کنسول

هنگامی که قصد خرید یک بوفه برای منزل خود دارید، درابتدا کاملا بررسی کنید که چقدر فضا برای قرار گرفتن او دارید تا بر آن اساس ابعاد بوفه خود را برآورد کنید. سپس نیاز خود را از وجود بوفه مد نظر قرار دهید، برای مثال نیاز دارید تعدادی کشو داشته باشد که لوازم خود را در آن کشوها جای دهید، یا ترجیح می‌دهید طبقات بیشتری داشته باشد تا لوازم بیشتری را در معرض نمایش قرار دهید. در آخر باید توجه داشته باشید که مدل و رنگ آن کاملا با سایر لوازم منزل شما تطابق داشته باشد تا نه تنها ظاهر زیبای منزل شما را حفظ نماید، بلکه بر زیبایی و جلوه آن بیافزاید. در نهایت بودجه در اختیار خود را مد نظر قرار داده و بر طبق بودجه خود به دنبال بوفه‌ای با کیفیت بگردید. اگر قصد دارید بوفه را برای مدت طولانی درمنزل خود نگه دارید، حتما از کیفیت و دوام آن اطمینان حاصل کنید چرا که هزینه‌ای که اکنون جهت تهیه آن صرف می‎کنید، باعث می‌شود که برای مدت طولانی به همان شکل اولیه خود زیبا و سالم باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *