پارتیشن از انواع وسایلی است که از آن برای تقسیم بندی و جداسازی یک محوطه استفاده می شود علاوه بر این پارتیشن ها در انواع طرح و رنگ و جنس های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین آن ها مدل مناسبی را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که پارتیشن را بهتر است از فروشگاه یا سایت های معتبر اینترنتی خریداری نمایید تا از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. یکی از سایت های اینترنتی که در زمینه فروش و تولید پارتیشن اداری فعالیت دارد سایت ویکی دکو می باشد و شما می توانید به راحتی و با ثبت سفارش خود مدل پارتیشن اداری چوبی مورد نظرتان را از این سایت خریداری نمایید. برای مشاهده قیمت پارتیشن اداری می توانید کلیک کنید.

معرفی انواع پارتیشن چوبی اداری

از پارتیشن برای جداسازی محیط های اداری استفاده زیادی می شود و شما می توانید محیط های اداری را به کمک پارتیشن ثابت یا پاراوان متحرک از یکدیگر جدا نمایید و فضایی آرامش بخش را برای کارمندان در محیط کارشان ایجاد نمایید.

پارتیشن اداری چوبی طرح دار و خاص

انواع ساعت دیواری

انواع پارتیشن های اداری

همانطور که ذکر کردیم پارتیشن ها در انواع مدل های ثابت و متحرک طراحی می شوند که هر یک از این مدل ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند.

۱٫پارتیشن چوبی ثابت

از پارتیشن چوبی ثابت برای جداسازی قسمت های کوچک و جزئی یک اداره استفاده می شود.

مبل و میز

۲٫ پارتیشن چوبی متحرک

به پارتیشن متحرک پاراوان نیز گفته می شود که برای طراحی این نوع پارتیشن ها از چهار لنگه استفاده می شود که برای اتصال لنگه ها نیز از لولا استفاده می گردد. این مدل پارتیشن سبک و قابل حمل می باشد به همین دلیل از آن می توانید برای جداسازی قسمت های مختلف یک محیط اداری از یکدیگر استفاده نمایید و فضایی موقت را در بخش مورد نظر خود ایجاد نمایید.

مدل پارتیشن شیک اداری

معرفی محصولات سایت ویکی دکو

پارتیشن های این سایت دارای دو نوع ساده و سفارشی می باشند که پارتیشن های ساده از پیش ساخته هستند و دارای ابعاد ۴۵*۱۸۵ سانت هستند و از چهار لنگه نیز تشکیل شده اند همچنین در انواع رنگ های سفید و گردویی موجود می باشند. جنس به کار رفته در این نوع پارتیشن ها نیز چوب و ام دی اف یا نوعی بافت حصیری می باشد. یک استاندارد دیگر نیز برای پارتیشن اداری آماده ابعاد ۵۳*۱۸۰ سانتی متر می باشد.

برای طراحی پارتیشن سفارشی در کارگاه تولیدی ویکی دکو به نیاز و سلیقه مشتری توجه می شود و شما می توانید ابعاد و رنگ و طرح مورد نظر خود را در اختیار تولید کنندگان این کارگاه قرار بدهید تا بهترین پارتیشن را برای محل کار شما تولید نمایند همچینن امکان چاپ لوگو و شعارهای تبلیغاتی نیز روی پارتیشن های سفارشی یا آماده وجود دارد. در ادامه به معرفی سه محصول پرطرفدار سایت ویکی دکو خواهیم پرداخت.

پارتیشن سفید و ساده

۱٫پارتیشن چوبی سفید

این مدل پارتیشن از زیبایی و ظرافت خاصی برخوردار می باشد و محصول ۳ لنگه آن که دارای عرض ۴۵ است می تواند ۱ متر و ۱۰ سانت را پوشش دهد همچنین محصول ۴ لنگه آن دارای عرض ۴۵ می باشد که حدود ۱ متر و ۶۰ سانت را پوشش می دهد و محصول ۵ لنگه آن که دارای عرض ۴۵ می باشد ۲ متر را پوشش می دهد.

این مدل پارتیشن از ام دی اف ساخته شده است و دارای مقاوت بالایی می باشد و شما می توانید برای تمیز کردن آن از دستمال نرم دار استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که اگر محصول مورد نظر شما آماده باشد همان روز ارسال می شود و در صورت آماده نبودن نیز پارتیشن چوبی سفید نیز در کمتر از سه کاری طراحی می شود و برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.

مشخصات پارتیشن چوبی سفید

  • ارتفاع پارتیشین : ۱۸۰ سانت
  • کیفیت پارتیشن : درجه یک
  • جنس قاب کار پروفیل : ۱۶ میل ام دی اف
  • جنس پنل وسط : ام دی اف سه میلی متر

پارتیشن چوبی سفید

۲٫ پارتیشن محکم اداری سفید

این مدل پارتیشن دارای ویژگی هایی مشابه با مدل پارتیشن چوبی سفید می باشد و مقادیری را که پوشش می دهد به اندازه مقادیر پوشش دهنده مدل قبلی است. تنها تفاوت این دو مدل در این است که قسمت بالایی و پایینی پارتیشن محکم اداری سفید طرح دار می باشد.

مشخصات پارتیشن محکم اداری سفید

  • ارتفاع پارتیشن : ۱۸۰ سانت
  • کیفیت پارتیشن : درجه یک
  • جنس قاب کار پروفیل : ۱۶ میل ام دی اف
  • جنس پنل وسط : ام دی اف سه میلی متر

پارتیشن محکم اداری سفید

۳٫ پارتیشن اداری گردویی

این مدل پارتیشن دارای رنگی محبوب است و برای دکوراسیون های اداری با سبک های مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می شود. مقادیری را که این مدل پارتیشن پوشش می دهد به اندازه مقادیر پوشش دهنده دو مدل قبلی است همچنین مدل پارتیشن اداری گردویی نیز به صورت طرح دار می باشد و رنگ خاص آن و طرح هایی که در قسمت بالا و پایین پارتیشن وجود دارند باعث شده اند تا این محصول جذاب تر به نظر برسد.

مشخصات پارتیشن اداری گردویی

  • ارتفاع پارتشین : ۱۸۰ سانت
  • کیفیت پارتشین : درجه یک
  • جنس قاب کار پروفیل : ۱۶ میل ام دی اف
  • جنس پنل وسط : ام دی اف سه میلی متر

 پارتیشن اداری گردویی

قیمت پارتیشن اداری چوبی

قیمت پارتیشن های اداری با توجه به ابعاد و جنس و مدل و نوع سفارش آن ها مورد بررسی قرار می گیرد. پارتیشن های ساده و از پیش ساخته نسبت به پارتیشن های سفارشی دارای قیمت کمتری هستند همچنین نوع چوب به کار رفته و طرح سفارشی روی پارتیشن نیز می تواند مقداری به قیمت پارتیشن بیفزاید. برای مشاهده قیمت پارتیشن اداری می توانید کلیک کنید.

پارتیشن اداری

مزایای استفاده از پارتیشن برای مکان های اداری

  • ساخت سریع پارتیشن با هزینه کم
  • امکان تقسیم بندی در هر قسمت از محیط اداری
  • پارتیشن ها عایقی مناسب برای صدا و دما به شمار می روند.
  • استفاده بهینه از حداکثر فضا

پارتیشن طرح دار

  • منظم شدن فضای اداره
  • سامان بخشیدن به همه بخش های مختلف
  • امکان چند بخشی کردن فضای اداری
  • تاثیر مثبت بر فعالیت کارمندان

طرح های پارتیشن چوبی

در این مطلب به معرفی انواع محصولات کارگاه ویکی دکو پرداختیم همچنین مزایای استفاده از پارتیشن های اداری را نیز مورد بررسی قرار دادیم. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده سایر مدل های پارتیشن به سایت wikideco.com/partition  مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *