انتخاب کادو برای مناسبت های مختلف یکی از دغدغه های اغلب افراد است و ما بر  همین اساس قصد داریم شما را با جدیدترین کادوهای سورپرایز کننده ازجمله چاپ طرح دلخواه روی تیشرت،چاپ تیشرت عکسچاپ و چاپ ماگ حرارتی آشنا کنیم.

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت مطابق سلیقمشتریان انجام می شود و با این چاپ می توان بر روی مدل های مختلف تیشرت مانند ملانژ،اسپان،جودون و.. طرح  مورد نظر را چاپ کرد. از منتخب ترین مدل تیشرت می توان به مدل اسپان اشاره کرد و بطور کلی تیشرت اسپان از مرغوب ترین مدل های بازار بشمار می رود و به دلیل کیفیت بسیار خوب و رنگ پذیری بالا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این تیشرت از جنس پلی استر و پنبه تولید می شود و از نظر وزنی بسیار سبک است و این باعث شده مورد توجه اغلب ورزشکاران قرار گیرد. چاپ عکس روی تیشرت اسپان بصورت سابلیمیشن انجام می شود وطرح مورد نظر مشتریان بر روی یک طرف یا دو طرف تیشرت چاپ می شود.

چاپ تیشرت عکسچاپ

یکی از بهترین کاربرد های چاپ تیشرت عکسچاپ اسپان جهت کادو است و شما می توانید با چاپ طرح دلخواه ،عزیزان خود را سورپرایز نمایید.این مدل تیشرت در همه رده های سنی طرفدار دارد و یکی از بهترین موارد جهت کادو مناسبتی می باشد. از شما دعوت می شود برای چاپ عکس روی تیشرت به  سایت عکسچاپ مراجعه نمایید وطرح دلخواه خود را بر روی تیشرت اسپان و یا سایر مدل ها چاپ کنید.

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

عواملی زیادی در کیفیت  تیشرت  چاپ با طرح دلخواه موثر است و یکی از مهمترین آن جنس و رنگ پذیری آن می باشد. هر چه جنس رنگ پذیری بهتر و بیشتری داشته باشد قطعا طرح درج شده روی آن کیفیت بهتری دارد . بطور مثال در تیشرت اسپان که از پلی استر و پنبه تولید می شود رنگ پذیری بسیار خوبی وجود دارد و دلیل آن جذب رنگ به وسیله جنس پنبه و پلی استر می باشد . مورد دومی که تاثیر شایانی دارد نوع چاپ است و خوشبختانه امروزه از چاپ سابلیمیشن که بهترین کیفیت و ماندگاری را دارا است جهت چاپ طرح دلخواه مشتریان استفاده می شود.

چاپ ماگ حرارتی

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

ماگ حرارتی از جمله کالاهای بسیار جذاب و دوست داشتنی است که امروزه برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد.بدنه ماگ حرارتی جایگاه بسیار خوبی برای چاپ درج تصویر  می باشد و امروزه برای سوپرایز کردن عزیزان از سفارش ماگ حرارتی با طرح دلخواه بهره می برند. سطح روی این کالا با جوهر حساس به دما پوشیده شده است و این باعث می شود زمانی که در آن مایع داغی ریخته شود طرح روی آن  از پایین به بالا نمایان شود. برای سفارش چاپ ماگ حرارتی با طرح دلخواه کافی است به صورت اینترنتی به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و طرح یا تصویر دلخواه برای چاپ روی بدنه این کالا سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *